Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?


WubWub

Anbefalte innlegg

8 timer siden, WubWub skrev:

Har kjøpt et nytt teppe som matcher fargene til resten av leiligheten, blod rød, hvit og grått ;

shoe.jpg

Kult teppe faktisk. Det skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, WubWub skrev:

Tror dere kødder med meg :P

Joggeskoene er rosa/lakserøde. Jeg trodde de tilhørte en dame når jeg så bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, WubWub skrev:

Jeg kler meg bare i hvitt, svart og grått og jeg trodde skoene var gråe. Et bilde hvor jeg har de på meg ;

moi.png

Det var jo ikke dumt i det hele tatt. Passet bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, yeans skrev:

Joggeskoene er rosa/lakserøde. Jeg trodde de tilhørte en dame når jeg så bildet.

Tviler på at det finnes så mange damer som bruker 44 i sko størrelse. Finnes jo sikkert noen, men jeg er ikke en av de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, WubWub skrev:

Syntes det er litt rart å høre at jeg har det rotete. Jeg har hatt 3 psykologer på besøk og alle har sagt at de syntes jeg burde bli litt mer rotete da det alltid er skinnende rent hos meg og alt er systematisk anrettet 

juuu.png

Store sterke mønstre og ting stående på gulv gjør at det for meg hvertfall virker rotete. 

Om du har planer om å endre noe så er det anbefalt å ha hvertfall en vegg fri for bilder osv. Men du kan jo se på filmer og legge merke til om det er en bestemt stil som tiltaler deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg trenger ikke trøst. Har et tak over hodet, en god madrass i senga, internet og penger til mat. Trenger ikke noe mer enn det.

Og ja, salongbord? Det har jeg ikke. Tviler på at du tittet på bildene før du øste ut med kritikk lol. Bordet mitt står uansett foran sofaen , ikke noe uvanlig med dette!

Glassbordet med alle magasinene er et salongbord jo..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, yeans skrev:

Glassbordet med alle magasinene er et salongbord jo..........

ok jeg får bytte det ut så jeg blir mindre harry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, yeans skrev:

Det var jo ikke dumt i det hele tatt. Passet bra sammen.

Litt Harry bare, Hawaii skjorte med grønne mønstre som minner om palmer eller harsplantet, hvit bukse og rosa sko, samt caps.

Anonymkode: 9f582...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

ok jeg får bytte det ut så jeg blir mindre harry

Hvorfor det? Du trenger jo ikke det om du liker det, det er du som skal bo der.

Anonymkode: 9f582...bb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Du trenger jo ikke det om du liker det, det er du som skal bo der.

Anonymkode: 9f582...bb0

det verste jeg kan tenke meg i livet er å bli betegnet som en harry fyr som ikke steller seg selv, ikke dusjer, røyker rullings å har en wunderbaum i bilen. om det er slik folk tolker mitt vesen så må jeg endre meg. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WubWub skrev:

det verste jeg kan tenke meg i livet er å bli betegnet som en harry fyr som ikke steller seg selv, ikke dusjer, røyker rullings å har en wunderbaum i bilen. om det er slik folk tolker mitt vesen så må jeg endre meg. 

Ingen har nevnt noe om røyk, mangel på dusjing osv, det var det du som fant opp.

Anonymkode: 9f582...bb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på hva "harry" faktisk betyr. Når jeg var tenåring dro eksen min meg med på en fest hvor det var mange rånere, de hadde fett i håret, de pratet vulgært, de røyket rullings og de hadde på seg skitne klær. 

Jeg spurte så dama mi ; "hva slags folk er dette og hvorfor er jeg her?" og hun svarte "de er en harry gjeng".

Ser i tråden her at folk kaller meg harry men jeg er da slettes ikke slik den harrygjengen? Jeg kler meg pent, jeg snakker pent, jeg røyker ikke, jeg råner ikke. 

Dette får meg til å undre litt over begrepet "harrry", er det subjektivt eller objektivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

ok jeg får bytte det ut så jeg blir mindre harry

Du skal ikke bytte ut ting for det om jeg eller andre her syns ting at ting er harry. Du skal kun endre på ting når du finner noe du selv liker og vil ha.

Interiør, og det å sette ting sammen til en helhet er mye en "feile-og-prøve" sak. Og å finne din stil kan ta tid. I tillegg forandres smak og behag over tid. Jeg likte mye rart når jeg var rett rundt 20 år som jeg ikke ville valgt nå.

Men som sagt, gulvteppet ditt var kult og valgte du det selv så tror jeg du vet hva du liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt Harry bare, Hawaii skjorte med grønne mønstre som minner om palmer eller harsplantet, hvit bukse og rosa sko, samt caps.

Anonymkode: 9f582...bb0

Antrekket hans var absolutt ikke harry.

Det som er harry er slike hawaii skjorter med masse farger i rosa, grønt, blått osv med hula hula damer, surfebrett, og drinker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 20.44, yeans skrev:

Du skal ikke bytte ut ting for det om jeg eller andre her syns ting at ting er harry. Du skal kun endre på ting når du finner noe du selv liker og vil ha.

Interiør, og det å sette ting sammen til en helhet er mye en "feile-og-prøve" sak. Og å finne din stil kan ta tid. I tillegg forandres smak og behag over tid. Jeg likte mye rart når jeg var rett rundt 20 år som jeg ikke ville valgt nå.

Men som sagt, gulvteppet ditt var kult og valgte du det selv så tror jeg du vet hva du liker. 

ser jeg virkelig ut som en harry fyr som røyker rulling å kler seg i drilldress å prater vulgært?

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg er veldig usikker på hva "harry" faktisk betyr. Når jeg var tenåring dro eksen min meg med på en fest hvor det var mange rånere, de hadde fett i håret, de pratet vulgært, de røyket rullings og de hadde på seg skitne klær. 

Jeg spurte så dama mi ; "hva slags folk er dette og hvorfor er jeg her?" og hun svarte "de er en harry gjeng".

Ser i tråden her at folk kaller meg harry men jeg er da slettes ikke slik den harrygjengen? Jeg kler meg pent, jeg snakker pent, jeg røyker ikke, jeg råner ikke. 

Dette får meg til å undre litt over begrepet "harrry", er det subjektivt eller objektivt?

Godt spørsmål. Ting jeg kan mene er harry er ikke harry for andre, så tror egentlig det er bare en måte å si at "dette er ikke slik jeg vil leve, bo, kle meg" osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, WubWub skrev:

ser jeg virkelig ut som en harry fyr som røyker rulling å kler seg i drilldress å prater vulgært?

uu.png

Bortsett fra den rutete genseren til venstre er stilen din ikke noe å utsette på i klesveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, yeans skrev:

Bortsett fra den rutete genseren til venstre er stilen din ikke noe å utsette på i klesveien.

blir litt for dumt å kalle meg harry når jeg ikke engang har lappen eller røyker. harry betyr en råner. jeg eier en bmw men jeg har lånt den bort til et familiemedlen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

blir litt for dumt å kalle meg harry når jeg ikke engang har lappen eller røyker. harry betyr en råner. jeg eier en bmw men jeg har lånt den bort til et familiemedlen

Du... Jeg har ikke sagt at DU er harry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, WubWub skrev:

det verste jeg kan tenke meg i livet er å bli betegnet som en harry fyr som ikke steller seg selv, ikke dusjer, røyker rullings å har en wunderbaum i bilen. om det er slik folk tolker mitt vesen så må jeg endre meg. 

Jeg håper du tuller? Her på KG er nærmest alt blodharry i følge de fisefine oslofolka som vanker her. Du skal ikke endre ting ut i fra hva folk her inne mener. 

Anonymkode: 27e40...72e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...