Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?


WubWub

Anbefalte innlegg

Ser ut som et hjem hvor det en gang bodde en dame, og så flyttet hun ut og mannen fikk beholde det meste.

Anonymkode: fbdc3...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må også presisere at dette er boligen til en uføretrygdet. Leiligheten ble kjøpt for 2,7 millioner og er på 87kvm, med 2 store soverom og 2 verandaer. Taksten på leiligheten har siden 2014 økt fra 2.7 mill til 4.7 millioner da Oslofolk har begynt kjøpe leiligheter i nabolaget (kort vei å pendle fra min by til Oslo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Det ser både rent og ordentlig ut, men virker likevel en smule rotete. Du trenger skap av noe slag, for med åpne hyller, glassbord med hylle under og mange ting stående langs veggene er det ikke mulig å få et harmonisk preg over leiligheten. Og så er det litt stilkrasj her og der. Det klør i fingrene etter å ommøblere når jeg ser på bildene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, C.Tramell skrev:

Det ser både rent og ordentlig ut, men virker likevel en smule rotete. Du trenger skap av noe slag, for med åpne hyller, glassbord med hylle under og mange ting stående langs veggene er det ikke mulig å få et harmonisk preg over leiligheten. Og så er det litt stilkrasj her og der. Det klør i fingrene etter å ommøblere når jeg ser på bildene :P

Har kjøpt et nytt teppe som matcher fargene til resten av leiligheten, blod rød, hvit og grått ;

shoe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, WubWub skrev:

Det er det ene bildet hvor man såvidt kan se litt nakenhet som betegnes som harry? 

Nei, det er summen av at det eneste man ser på veggene er damer, enten fullstendig naken, halvnaken, eller profilbilder. Ville synes det var like Harry om det bare var tilfeldige menn som hang på veggene, enten hel eller halvnaken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, WubWub skrev:

Har kjøpt et nytt teppe som matcher fargene til resten av leiligheten, blod rød, hvit og grått ;

shoe.jpg

Ser ut som noe fra en skrekkfilm.. 

Anonymkode: 7cc02...e0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, veggteppe skrev:

Nei, det er summen av at det eneste man ser på veggene er damer, enten fullstendig naken, halvnaken, eller profilbilder. Ville synes det var like Harry om det bare var tilfeldige menn som hang på veggene, enten hel eller halvnaken..

En ting jeg alltid har undret meg over ; Hva betyr egentlig "harry" ? Når jeg tenker harry så ser jeg for meg folk som bor i en rønne, røyker rullings, bruker grilldress, har en volvo med wunderbaum og snakker både vulgært og grovt, mennesker som ikke tar hygiene på alvor - er ustelt på håret, det er gjerne fettet og de driter langt i dusjing osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser ut som noe fra en skrekkfilm.. 

Anonymkode: 7cc02...e0d

Hører dette ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Har kjøpt et nytt teppe som matcher fargene til resten av leiligheten, blod rød, hvit og grått ;

shoe.jpg

Fint teppe. Kunne tenkt meg et slikt teppe selv. Hvor er det kjøpt?

Anonymkode: 41ee8...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sterkt fargeblind så jeg pleier holde alt til svart, hvitt og grått så jeg ser det samme som andre ser. Har tidligere opplevd at jeg f.eks har endt opp med rosa plagg som jeg egentlig trodde var en annen farge, eller f.eks at en jakke som jeg trodde var orange egentlig var spygrønn osv osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg er sterkt fargeblind så jeg pleier holde alt til svart, hvitt og grått så jeg ser det samme som andre ser. Har tidligere opplevd at jeg f.eks har endt opp med rosa plagg som jeg egentlig trodde var en annen farge, eller f.eks at en jakke som jeg trodde var orange egentlig var spygrønn osv osv. 

Takk for linkt til teppet. Det er lurt å holde deg til de fargene.  Du vet at at de skoene som er helt til venstre på det bildet med det nye teppet er rosa? (i hvertfall er de rosa på min skjerm).

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for linkt til teppet. Det er lurt å holde deg til de fargene.  Du vet at at de skoene som er helt til venstre på det bildet med det nye teppet er rosa? (i hvertfall er de rosa på min skjerm).

Anonymkode: 41ee8...82b

Huh? Slutt å tull, de er grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Huh? Slutt å tull, de er grå

Sa de det i butikken? Her ser de lys rosa ut.

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sa de det i butikken? Her ser de lys rosa ut.

Anonymkode: 41ee8...82b

Jeg kjøpte de fra en nettbutikk, zalando. Er du seriøs? Er treningsskoene mine rosa? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, WubWub skrev:

Huh? Slutt å tull, de er grå

De midterste skoene er brune. De til høyre er svarte eller gråsvarte.

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Jeg kjøpte de fra en nettbutikk, zalando. Er du seriøs? Er treningsskoene mine rosa? 

Ja jeg er seriøs. Sto det at de var grå på produktbeskrivelsen? I så fall kan du reklamere.

Anonymkode: 41ee8...82b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser rett og slett litt rotete ut, selv om det slett ikke er det. Jeg ville fjernet noen av bildene på veggen, og glassbord med oppbevaring under er en særdeles dårlig ide. Enten ville jeg ryddet bort alt på hylla under glassplata eller kjøpt nytt bord. 

Ellers behøver du kanskje et skoskap ? Og det er litt for mye åpne hyller (ser rotete ut) og møblene bærer preg av at du har kjøpt et og et møbel uten å tenke helhet (f. eks. hyllene ved siden av TV-bordet, som er i forskjellig stil og et er hvitt og et trefarget) PC-bordet og kontorstolen er også litt merkelig plassert i rommet, og hører vel ikke hjemme i stua i noe annet enn en ungkarsbolig. 

Ellers ser det jo typisk ut som hjemmet til en ung mann, og ikke noe som eventuelle gjester ville stusset særlig ved. 

Anonymkode: 7a3b5...8a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Huh? Slutt å tull, de er grå

Haha, de er rosa. :fnise: Sånn lakserosa. Absolutt ikke grå. 

Anonymkode: 7a3b5...8a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...