Gå til innhold

Julebord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer egentlig i julebord med jobben?

Når kjæresten din går dit, stresser du?

og flørter dere med andre i skjult der?

Anonymkode: 949c2...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer noe? De møtes for sosialt samvær og god mat. En drink og dans.

Har du ikke vært på julebord?

Anonymkode: df161...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjer noe? De møtes for sosialt samvær og god mat. En drink og dans.

Har du ikke vært på julebord?

Anonymkode: df161...ab0

Nei, er derfor jeg spør "rare" spørsmål

Anonymkode: 949c2...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den tredje tråden din om temaet...

Anonymkode: a061c...432

Jeg vet, er veldig nysgerrig. Og føler vlir veldig rotete om jeg skriver alt i en

Anonymkode: 949c2...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man aldri har vært på julebord..då har ein aldrig jobba? Eiller, e bærre 18 år?

Anonymkode: 658d4...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet, er veldig nysgerrig. Og føler vlir veldig rotete om jeg skriver alt i en

Anonymkode: 949c2...07a

Er du veldig sjalu? Skal typen din på julebord, trening eller? Bare lurer altså 😊

Anonymkode: 5d957...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer egentlig i julebord med jobben?

Når kjæresten din går dit, stresser du?

og flørter dere med andre i skjult der?

Anonymkode: 949c2...07a

Fikk du ikke nok svar i de to andre trådene dine? 

Julebord er jobb, middag og hygge. 

Anonymkode: 584f2...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man spiser og fester med kollegaer. Nei jeg er ikke stresset om kjæresten skal på julebord eller noen annen fest, jeg stoler på han og han må få lov å ha et liv uten meg også. Nei, jeg flørter ikke med andre i skjul når jeg har kjæreste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer egentlig i julebord med jobben?

Når kjæresten din går dit, stresser du?

og flørter dere med andre i skjult der?

Anonymkode: 949c2...07a

Julebord tror jeg kan være så mye. Har selv blitt sjokkert over hva som skjer på julebord. Ble vitne til at en gift mann danset med ståpikk med en annen kollega. Alle kunne se det og det ble en snakkis. Har også lest beretninger om en lærer som ikke lenger vil dra på julebord med jobben fordi det var ville tilstander der. Lærerstudenter eller nyutdannede som sugde eldre lærere under bordet. Jeg har også hørt om leger som oppsøker sykepleiere der de bor etter festen med håp om å få seg noe. 

Anonymkode: 45c82...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebord er på vei ut. Flere og flere bedrifter slutter å ha det. Jeg har slutte å gå for lenge siden, og flere og flere i vår bedrift har slutta. Tror faktisk dette blir det siste julebordet, siden så få gidder å dra.

Julebord har blitt så Harry. Jeg ønsker ikke å kaste bort en lørdag (og søndag med fyllesyke) til i desember på bekostning av mine barn og min kone. Vil mye heller være med dem, finne på noe fint i førjulstida. Har kommet fram til at jeg tilbringer så mye tid med mine kolleger til vanlig, at jeg har absolutt null behov for å dra på fyllekalas med dem også.

Dessuten forakter jeg utroskapskulturen som florerer på disse festene. Det er patetisk.

Anonymkode: b8227...117

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den tredje tråden din om temaet...

Anonymkode: a061c...432

Og ikke den siste heller dessverre. Altfor mange folk med sjalusi issues som ikke burde vært i et forhold nå. 

Etter denne julebord sesongen kommer det tråder som «Han var utro på julebord».

Bare vent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler da på mannen min, også når han er på julebord. Han får spise, drikke og kose seg. 

Og jeg flørter ikke på julebord, kan da oppføre meg selv om jeg har litt alkohol innabords. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes julebord er en fin tradisjon, men foretrekker at det er med følge. Det demper drama og alkoholinntak. Bare synd at det ikke er så vanlig.

Anonymkode: 07877...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man spiser dikker også er det taler. Det er musikk i form av innleid vand eller DJ. Ja, det er ofte mye flørting og mye alkohol, men hvordan det er pådin manns julebord kommer jo helt an på hvilken type firma/bedrift han jobber for, og hvilken kultur de har.

Nei, jeg stresser ikke om samboeren min drar på julebord. Hadde ikke stresset om han så ble med på strippebar eller to ukers «guttetur» til Thailand. 

Jeg stoler på ham 100% og hadde jeg ikke gjort det, hadde vi heller ikke vært sammen. Dette går begge veier. 

 

 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er minst den tredje tråden du starter om julebord, så nå er det vel snart nok. Det handler da heller ikke om at du lurer på hva et julebord er, eller hva som foregår der, men at du overhodet ikke stoler på kjæresten din. Hvordan har du det hvis han går på byen alene eller drar på guttetur? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At folk i det hele tatt vil (for ikke å snakke om tør) flørte med medarbeidere er langt utenfor min fatteevne. I min verden er det siste sort, hadde ikke gjort det for en milliard en gang. Forhåpentligvis har folk fått det såpass med teskje nå med metoo-kampanjen sånn at de lar være. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Hva skjer egentlig i julebord med jobben?

Når kjæresten din går dit, stresser du?

og flørter dere med andre i skjult der?

Anonymkode: 949c2...07a

Om partner ikke er med trenger man ikke dra selv heller. Alle er inneforstått med hva fyll og kollegaer kan gjøre.. 

Det er ikke sånn at man må være med på et julebord. Og partner skal ikke ha behov for å dra om kjæresten ikke vil være med. Er mitt syn!

Anonymkode: 0c868...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et profesjonelt julebord med kollegaer som ikke inneholder flatfylla og hadde vært bedre.  Koselig å kunne samle alle kollegaene sammen til et godt måltid, og kanskje noen taler for året som har gått. Og avslutte det tidlig. Kanskje ta det på en ukedag rett etter jobb uten spesiell alkohol i bildet annet enn litt til maten som er vanlig. Ser ikke vitsen med å ha den heidundrende festen og flatfylla som legger opp til flørt og utroskap. 

Anonymkode: 9fe4b...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebordene i min bransje/jobb er ganske ville, men det er jo ikke en "profesjonell" arbeidsplass, akkurat. Hehe. Vi vorser, spiser mat, drikker og så er det gjerne nach. Vi overnatter også (hotell, danskebåt etc)

Har ikke hatt kjæreste som har dratt på julebord uten meg, men hadde ikke vært nervøs. Var jo ikke med eksen ut hver eneste gang han var på byen....

Endret av gobbledigook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...