Gå til innhold

Kan jeg gi en liten juleoppmerksomhet til foreleseren min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er verdens beste foreleser, virkelig! Veldig dyktig, rolig, passe morsom, motiverende og flink til å gi ros. Og han har tid til studentene sine, vi er alltid velkomne på kontoret hans.  Jeg har fått låne en bok av han til etter eksamen, og jeg får masse hjelp av han hver dag. Så jeg tenkte at det ville vært hyggelig å kjøpt en liten juleoppmerksomhet til han med et koselig kort, akkurat som jeg gjør til ungenes lærere.  For han fortjener å høre hvilken god jobb han gjør! Men jeg er så redd for at jeg går for langt, at det kan misforstås? Jeg er voksen og på hans alder, kanskje derfor jeg er redd for det? Vi har begge familie, så det er kanskje trygt da?

Anonymkode: b9c0e...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du kan gjøre det. 

Det vil da bare være hyggelig. 

Vi er jo så snare på å klage på hverandre, men dessverre tilbakeholdne på å gi hverandre positive og hyggelig tilbakemeldinger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i tilfelle gitt en nøytral gave, med et hyggelig kort. Så kan du jo si i det du leverer gaven at du gjør det samme til ungenes lærere, fordi du mener at de også gjør en god jobb. 

Anonymkode: 8877d...77e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ryddigste er vel å gå sammen som et kull. Det ville ha vært det naturlige å gjøre på mitt studium dersom noen skulle ha hatt denne idéen. 

Anonymkode: 6ede8...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...