Gå til innhold

Hvorfor reagerte han slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tullet med kjæresten i sammenheng med prat om trening. Sa noe meningsløst om at "men jeg synes virkelig du burde jobbe litt med å trene fingrene altså, der er det rom for forbedringer". Sa jo dette med et smil og trodde jeg gjorde det ganske klart at jeg bare sa noe tull. Kjæresten reagerte med å trekke seg tilbake og bli helt spørrende om hva jeg egentlig mente med det. Jeg forsikret ham om at jeg sa noe meningsløst tull, men han gikk avgårde og ble stille. 

Hva i all verden er det han tror jeg mente med dette? Ble han fornærmet av noen grunn? Trodde han jeg mente han ikke hadde bra nok fingre..? 

Er dette muligens min feil for å slenge fra meg slike meningsløse kommentarer som kan feiltolket uten å tenke meg om først? 

Anonymkode: 2f711...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, what?! Meg og mannen tuller med mye drøyere ting enn det her. Men er det slik at dere har sånn type forhold? At dere tuller med hverandre? Og hvorfor spør du ikke han hvorfor han reagerte som han gjorde?

Anonymkode: 2e3c7...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe han tok det som at du syntes han er dårlig til å fingre deg, og ble stille og usikker fordi det er flaut og skammelig å ikke kunne fingre en dame bra nok. 

Anonymkode: d38fd...b25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forresten bare latt han tro det, det kan uansett bare gjøre sexlivet bedre med at han blir flinkere enn han allerede er til å fingre deg så :P win 

Anonymkode: d38fd...b25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ha komplekser for små hender/tynne fingre? Om han har slike komplekser, er det nødvendigvis ikke noe som henger på greip med din oppfatning. Komplekser er rare greier.

Anonymkode: 474f5...3ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...