Gå til innhold

Kan kommer ikke!!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter tre år sammen har han kommet under samleie omtrent 5-10 ganger. Uansett hvor mye jeg prøver og uansett hvor mye/godt jeg suger han.. Ingenting..

Etter tre år begynner jeg å bli passe lei og føler meg helt ubrukelig! Sexlivet vårt er ikke mye å skryte av da jeg egentlig ikke gidder mer da jeg bare blir skuffet over meg selv vær eneste gang. (Kan legge til at vi er i midten av 20 årene)

Han vil ikke snakke om det, da jeg skjønner st dette er veldig kjedelig for han også, og han vet hva jeg føler. Jeg har lest og lest men kommer liksom ikke frem til noe som kan hjelpe. Han har prøvd å ikke runke i en periode på tre mnd, men ingen forbedring.. 

JEG ER SÅ LEI AV Å FØLE MEG SÅ UBRUKELIG!!!! 

Setter uendelig pris på tips, råd eller om noen sliter med det samme.. 

Anonymkode: 10fcb...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe så usexy.... Gå videre i livet, finn noen andre som duger.

Anonymkode: 19b21...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært hos legen for å sjekke hva som gjør at han er så lite følsom? Kommer han når han runker, kan det være han har runket for mye og vent seg til en spesiell teknikk for å komme.

Hadde jeg vært han hadde jeg avstått fra all annen stimuli enn den du gir i en periode. 

Endret av Mysticgirl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger han å komme eller synes han det er bra likevel? Er det bare i ditt hode at han MÅ komme?

Anonymkode: addd8...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer du selv hver gang da? 

Anonymkode: 05b09...3da

Dette.

Et uavlatelig press på «nå må du komme!» over tre år er nok til at hvem som helst ikke ville kommet.

så. Praktiser som du lever. Det er like viktig at han kommer som at du kommer. Så slutt å mas og ha sex. For jeg vedder på at han ikke har laga noe hurlumhei uten like og latt som at han oppriktig tror at det er han som er usexy fordi du ikke kommersiell hver gang. 

Om han kommer eller ei har med han å gjøre. Dreier seg ikke om deg, Ts. Om han. Fokus vekk fra selvet.

Anonymkode: 9c750...2af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sammen med en fyr som pga størrelse og form på penisen kun klarte å komme i en (litt spesiell) stilling 😛 men dette visste han jo, han hadde ikke gitt helt opp slik det virker som typen din har :( 

Anonymkode: 7f56b...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med en fyr som pga størrelse og form på penisen kun klarte å komme i en (litt spesiell) stilling 😛 men dette visste han jo, han hadde ikke gitt helt opp slik det virker som typen din har :( 

Anonymkode: 7f56b...cf9

Forklar nærmere.

Anonymkode: 31ebd...975

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen slet med det samme. Kom kun om han brukte en spesiell teknikk. Vi snakket om det og løste det ved at han avsluttet selv. Har lest i ettertid at det finnes noen metoder vi kunne testet. Men vi hadde utrolig bra sex, så var egentlig ikke noe stort problem for meg.

En ting jeg nesten kan garantere er at det du driver med nå funker mot sin hensikt. Hadde jeg følt meg presset til å komme hver gang jeg har sex hadde jeg endt om med å føle meg mislykket. Og det gjør ikke akkurat underverket for sexlysten. 

Anonymkode: a2c79...9db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen slet med det samme. Kom kun om han brukte en spesiell teknikk. Vi snakket om det og løste det ved at han avsluttet selv. Har lest i ettertid at det finnes noen metoder vi kunne testet. Men vi hadde utrolig bra sex, så var egentlig ikke noe stort problem for meg.

En ting jeg nesten kan garantere er at det du driver med nå funker mot sin hensikt. Hadde jeg følt meg presset til å komme hver gang jeg har sex hadde jeg endt om med å føle meg mislykket. Og det gjør ikke akkurat underverket for sexlysten. 

Anonymkode: a2c79...9db

Å avslutte selv,, da har han jo faktisk vent seg til å komme kun på egen hånd. Dette blri jo et problem om dere skal ha barn

Anonymkode: e7066...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å avslutte selv,, da har han jo faktisk vent seg til å komme kun på egen hånd. Dette blri jo et problem om dere skal ha barn

Anonymkode: e7066...7ee

Det har du rett i, samle det opp og sprøyte det inn? Nå er han en eks, så det blir uansett ikke aktuelt. 

Synes uansett det virker som en bedre løsning enn det TS har nå. De trenger å slappe av og ha det gøy sammen, ikke stresse med at han ikke kommer. 

Anonymkode: a2c79...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forklar nærmere.

Anonymkode: 31ebd...975

Blir litt vanskelig - men prøver : 

 

han var over gjennomsnittet stor (lang og tykk), og i tillegg hadde han en liten bøy på den. Han sa selv at han ikke klarte komme i annen posisjon enn en slags modifisert ride-stilling (altså meg på topp men litt sånn halvveis over på siden men allikevel ikke over på siden) 🙈. Vi hadde et supert sexliv, og sånn hadde han alltid hatt det med alle han hadde hatt sex med. 

 

Hadde en annen langvarig flørt som var ganske stor i størrelse, han sleit også veldig med å komme- jeg vet ikke om det er pga størrelsen og om det er noen sammenheng. 

 

 

Anonymkode: 7f56b...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trengs det vel en sexolog eller psykolog for å gi noe hjelp.

Anonymkode: e7a23...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her

Vi har aldri noe stort press på at han må komme, aldri hatt det - men jeg merker jo i ettertid at det føles litt kipt. Vi har fantastisk sex, men det mangler liksom det lille ekstra - en faktisk bekreftelse og ikke bare han som sier det er bra. 

Har prøvd å ta opp om ikke han kan ta seg en tur til legen, men han blir bare sint. Jeg skjønner at det ikke er gøy for han heller, men han burde finne ut av det. Han kommer på egenhånd, men det tar lang tid! 

Anonymkode: 10fcb...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...