Gå til innhold

Kunne du hatt sex med ei dame på 71 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne kvinnen er 71 år gammel. Kunne du hatt sex med henne?

 

 

Anonymkode: 94499...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne jeg kanskje, men ville definitivt ikke ønsket å gjøre henne gravid. Ikke at det ville vært et problem, siden jeg steriliserte meg for rundt 25 år siden.

Tenker sånn generelt at sexlyst, energi, personlighet og utseende har MYE mer å si enn alder. Det er mange damer på godt over 60 som ser fantatstiske ut, og mange unge damer som ikke gjør det....

Anonymkode: 946f2...119

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo ut som 40; så ja! Hun er 40 år eldre enn meg, syns egentlig tanken er ganske hot..

Anonymkode: 41005...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har hun tatt plastiske operasjoner, det er lett å se på ansiktet. Ingen er så glatt uten å ha jukset

Anonymkode: 9a38c...519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen i 70 årene som ser så ung ut uten plastiske operasjoner ! Så dette er ingen naturlig utseende.

Anonymkode: d24df...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er patetiske. 

Vis bilde av ei kvinne som ser ut som en 35 åring og spør om dere ville hatt sex med henne om hun er 71. Så klart dere sier ja. 

Men vi vet hva dere ville sagt om de høyst normale 70 åringene...

oldladywithcane.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er 67 og superdeilig, selv om hun er 12 år eldre enn meg. Hun er enke kanskje mye fordi hennes avdøde mann var 18 år eldre enn henne...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, yeans skrev:

Dere er patetiske. 

Vis bilde av ei kvinne som ser ut som en 35 åring og spør om dere ville hatt sex med henne om hun er 71. Så klart dere sier ja. 

Men vi vet hva dere ville sagt om de høyst normale 70 åringene...

oldladywithcane.jpg

Jeg stiller meg sterkt tvilende til at 70-åringer flest ser ut som denne og har behov for stokk. Forøvrig var hun en pen dame med nydelig hår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg stiller meg sterkt tvilende til at 70-åringer flest ser ut som denne og har behov for stokk. Forøvrig var hun en pen dame med nydelig hår.

Jo, 70 åringer ser mer eller mindre slik ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, yeans skrev:

Jo, 70 åringer ser mer eller mindre slik ut. 

OK, men ikke etter min erfaring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det spørs hvor gammel jeg er selv. Ikke aktuelt nå men jeg håper jeg en gang får sjansen til å ha sex med en på 71.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg håper jeg selv har et aktivt sexliv når jeg er 71, og unner alle andre å ha det. Når jeg kommer i en alder hvor sex med en 71-åring er aktuelt, skal jeg ha en partner som ser eldre ut enn døtrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fordel om dama har gebiss da å skal suge. Da slipper man å være redd for at tennene skal skrape mot penis:fnise:

Anonymkode: 3b94a...e72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...