Gå til innhold

❤️ Til Mannen min i himmelen ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet de passer på deg nå. Englene.

Men det var jeg som skulle gitt deg omsorg og kjærlighet resten av livet. Jeg synes det er urettferdig at englene får se deg hver dag mens jeg må sitte her nede på jorden og savne deg. For jeg savner deg virkelig så mye. Vi fikk aldri startet ordentlig på livet vårt sammen og det gjør meg så trist. Jeg er mildt sagt helt knust. Barnet du aldri får se bli født og vokse opp, alle stundene sammen som familie hjemme, alle turene vi skulle dratt på med barna og ikke minst alle stundene bare du og jeg, sammen helt alene ❤️

Jeg tenker ofte på de tingene vi snakket om. Jeg fikk ha deg så alt for kort. Kjære mannen min. Jeg elsker deg over alt på denne jord og jeg håper så inderlig på å treffe deg igjen når jeg også forhåpentligvis en gang entrer himmelen og englene. 

Hvil i fred min kjære

 :dagens-rose:

Anonymkode: 4edc4...e88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer. <3 

Må være utrolig vanskelig å takle noe sånt! Ingen overlever livet, noen drar bare fortere enn andre. <3

Anonymkode: 60a63...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.11.2017 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Takk alle sammen. Jeg kommer nok aldri over dette. 

Anonymkode: 4edc4...e88

Nei, det er naturlig, og det er helt forferdelig.Man må etter en stund bare leve videre, men ha denne personen med seg i sitt hjerte likevel. Det er nok det han også ønsker for deg. 

Det står i Bibelen, Salmene 147,3. Han leger dem som har et knust hjerte, og forbinder deres verkende sår.

Ber for deg i kveld

Kondolerer 

Anonymkode: 4aa9b...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

Kondolerer deg !

En mann satt i kyrkja under en begravelse, og plusteleg ringte hans mobiltelefon fra dresslomma.  Mannen famlet i blinde etter tlf, og fekk omsider slått den av.    Etter en stund  reiste mannen  seg opp m/ følgende beskjed: 

   Ønsker herved bare å meddele forsamlingen om  at han fekk tlf. om at avdøde var kom frem, og alt  vel. !

 

 

   

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...