Gå til innhold

Treningsenter, damene der


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stirrer dere menn mye på damene i trneingsenter?

altså ja en ting er å se også se vekk, men ser dere tilbake? Glor dere?

skriv gjerne også om du er i frohold eller ikke

og hva er det egentlig damene i treningsenter går i? Hva ser dere dem mest i? Bruker dem bh med thights? Eller hva? Hva bruker de meste?

Anonymkode: 24ec2...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner som trener har på seg funksjonelle og praktiske klær for trening, som skal transportere svette og holde kroppen temperert. Det er ofte fargerike klær, mye rosa og lilla, men også en del svart, det kommer jo helt an på hva man foretrekker av farger. For noen år siden, ble det veldig moderne med tightser i ulike farger og kule mønstre, så det er nok temmelig utbredt fremdeles. Noen liker godt å trene i kompresjonstøy, som f.eks. 2XU, mens andre er mer fans av Nike (jeg faller i den gruppen). En gang, så jeg ei morsom t-skjorte fra Kari Traa, der stod det: "I don't sweat, I sparkle!" Haha, så festlig!

De aller fleste har nok på seg BH ja, man er jo redd for at puppene skal bli utsatt for unødvendig belastning, spesielt om man løper eller hopper mye. De aller fleste har også joggesko, selv om de gærningene som driver med yoga ofte går barbeinte!!

Håper dette svarte på spørsmålene dine.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glor ikke. Vil ikke at andre skal glo på meg, så glor ikke på andre heller. Er jo der for å trene, ikke for å finne meg en FF.

Anonymkode: 9d572...8af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså en jente som er redd for at kjæresten din glor på veltrente jenter på treningssenteret.

Anonymkode: f27f1...b6f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? På treningssenteret trener jeg. Kunne ikke brydd meg mindre om de andre der.

Hvis du ikke har et treningsprogram i tankene når du går inn i lokalene og fokuserer på denne, tør jeg påstå at man ikke tar treningen spesielt seriøst.

Anonymkode: f1b14...044

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruket t-shirt, tights og jeg liker å ha en genser rundt livet. For alle tightsene blir gjennomsiktig når man bøyer seg, og jeg liker ikke at folk kan se trusa gjennom tightsen. Folk mister fokus, og de kan fort gi vonde føtter. 

Anonymkode: 58eb1...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bh og tights? Haha, hva er det du tror eller? Hvis en kvinne ikke hadde hatt på seg topp eller t-skjorte der jeg trener hadde hun fått beskjed om å kle på seg eller forlate stedet. Samme med menn. Er ikke sånn at menn trener i bar overkropp. 

Anonymkode: 41d75...012

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bh og tights? Haha, hva er det du tror eller? Hvis en kvinne ikke hadde hatt på seg topp eller t-skjorte der jeg trener hadde hun fått beskjed om å kle på seg eller forlate stedet. Samme med menn. Er ikke sånn at menn trener i bar overkropp. 

Anonymkode: 41d75...012

Treningsbh

Anonymkode: 24ec2...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, WubWub skrev:

Stirrer ikke mye - men litt.

Sjåvinist 

Anonymkode: 14ff6...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en stirrer. Er ganske ny på treningsapparater osv. så jeg følger med på hva de andre gjør der for å lære, men hadde noen sett meg ville de nok tenkt jeg stirret for andre grunner:laugh:

Anonymkode: e6bf3...e7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Treningsbh

Anonymkode: 24ec2...c26

Ja, tror du virkelig folk går rundt uten topper og t-skjorter på trening?? Kanskje du skal ta deg en tur på et treningssenter. 

Anonymkode: 41d75...012

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, WubWub skrev:

Nei - feminist.

Heh, ja "kjempe" :rolleyes: Stirrer på jenter som bare vil trene, trekk til deg øya din gris. 

Anonymkode: 14ff6...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heh, ja "kjempe" :rolleyes: Stirrer på jenter som bare vil trene, trekk til deg øya din gris. 

Anonymkode: 14ff6...10a

Mennesker ser på hverandre, helt normalt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tror du virkelig folk går rundt uten topper og t-skjorter på trening?? Kanskje du skal ta deg en tur på et treningssenter. 

Anonymkode: 41d75...012

Har sett på  videoer på insta.

Anonymkode: 24ec2...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett på  videoer på insta.

Anonymkode: 24ec2...c26

Det er IKKE sånn i virkeligheten! 

Jeg trener forresten i slitne gamle t-skjorter, ser ikke særlig hot ut på trening, ass! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min titter på jenter på trening, han titter på menn også. Jeg også forsåvidt. Mest for å se hvordan de trener. Vi kan også snakke sammen om hvem av det motsatte kjønn som er pene, trenger liksom ikke skjule at det finnes pene mennesker det ute selvom vi har valgt hverandre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heh, ja "kjempe" :rolleyes: Stirrer på jenter som bare vil trene, trekk til deg øya din gris. 

Anonymkode: 14ff6...10a

:skratte: 

Anonymkode: 7485a...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...