Gå til innhold

Frakoblet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I fjor høst ble jeg veldig dårlig, psykisk. Har slitt i mange år og har flere diagnoser, som stadig endres, og et «sammensatt og komplekst sykdomsbilde»: som psykologspesialister kaller det, men dette er noe jeg ikke har hatt tidligere.

I fjor høst så ble jeg veldig dårlig, med selvskading og overdoser og ble på en måte frakoblet andre mennesker, og klarer ikke å skjønne at andre eksisterer på samme måte som meg. Jeg orker ikke høre på andre og deres problemer, fordi det ikke er ekte og viktig. Jeg vil kun prate om meg selv, og det er kun jeg som egentlig er her. Scoret rimelig høyt på å være selvsentrert, noe jeg er utrolig klar over. Har fullstendig mangel på empati og bryr meg rett og slett ikke om noe som ikke omhandler meg. Jeg har flere behandlere, men ingen virker å bry som om dette...

Samtidig har jeg en følelse av at jeg ikke er verdt hjelp, ikke er syk nok til å få den behandlingen jeg får og at jeg bare er en byrde.. Lurer veldig på om noen har hatt det og hvordan man kom seg ut? Jeg klarer å se at det finnes andre mennesker, men jeg klarer liksom ikke å koble meg på..

Anonymkode: d3c97...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...