Gå til innhold

-----------dame, stirring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan takkler dere hvis mannen deres hadde stirra på ei annen dame rett foran dere?

og dere menn, stirrer dere ofte? Eller er det bare blikk som skjer av seg selv noen gang

Anonymkode: 29e52...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han ble sittene å stirre så hadde jeg nok blitt litt oppgitt, kanskje ledd og gitt han en albue i siden. Det er helt normalt å legge merke til attraktive mennesker, men bli sittende å glo er ganske creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syns det var respektløst og spurt hvorfor han gjorde det, om han ikke har respekt for meg og manerer til å trekke til seg øya og spurt han om han hadde likt om jeg glodde på en kjekk og deilig mann rett foran han. (der vet vi alle at svaret ville blitt nei) 

Anonymkode: 4ecb9...c74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ann på hvorfor han stirrer. Mannen min har en tendens til å niglo når folk er rare eller det er noe han synes er rart med noen...det er skikkelig pinlig...Om han kikker normalt på pent eller rart bryr jeg meg derimot ikke.

Anonymkode: b389a...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke stresset med. Skal mye til før jeg blir sjalu. 

Anonymkode: c2043...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hadde ikke brydd meg. Han kan jo ikke gå med blikket nedi bakken heller

Kan han vel. Det gjør jeg. Enten ned i bakken eller frem på gata, der hvor jeg skal gå eller til det stedet jeg skal, fester ikke blikket på andre mennesker. De er bare kulisser i bybildet som passerer der jeg har blikket rettet. 

Anonymkode: 4ecb9...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Dette var noe jeg aldri hadde tenkt på før jeg traff min nåværende samboer. Men jeg ble konfrontert med mine blikk! Jeg var så vant til denne stirringen,  at jeg ikke var klar over hvor mye jeg gjorde dette! Tenkte aldrig å få henne til å føle det som utroskap. At jeg så etter en ny partner. For jeg er glad i henne. Men dette ødela mye av starten av forholdet vårt! Å mye tillit er tapt for altid. 

Etter å blitt konfrontert med min væremåte, så ville jeg ikke innrømme dette. Men jeg ble mer bevist på min holdning. Å det var en skremmende følelse. For da innså jeg hvor mye det foregikk. 

Det er en måte å bringe flere personer inn i forholdet. Og dermed gjør dette til et utroskap! 

Da er spørsmålet om hvor mange ønsker du i ditt forhold?

Endret av Altan
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2017 den 18.37, herremann skrev:

det er lov å kikke på menyen så lenge man ikke bestiller noe.
det går for begge kjønn.
 

Å kikke er da noe helt annet enn å stirre. Stirring vitner om at man ikke er spesielt sosialt kompetent. 

Anonymkode: c07ac...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.11.2017 den 20.12, Honey Dew skrev:

Hadde ikke brydd meg. Han kan jo ikke gå med blikket nedi bakken heller

Så valget er enten mellom å stirre og å gå med blikket ned i bakken for din partner? Hmm... Jeg har en tendens til å velge litt mer oppegående sjeler, og det håper jeg da gjelder for flere enn meg. 

Anonymkode: c07ac...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å se på folk slik man vanligvis gjør og på å glo/stirre/scanne kvinnekropp. Det siste er nasty oppførsel.

Anonymkode: 206e5...7d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har alltid øynene åpne for flere muligheter. Selv som nygifte er behovet der for å se. Evt ta det et skritt videre om fristelsene lokker for mye. Er man av den typen som ser,er man også latent til å bortforklare for partner andre former for interesse man har for damer.

Altså når man tillater seg å se på andre når man er i et forhold,så er ikke overgangen stor til å falle for fristelsen av å prøvesmake. At behovet for å se på andre når man er i et forhold forteller meg at du ikke er ferdig å prøve ut de forskjellige formene/prøvelsene osv. 

Det er ikke respektløshet dette dreier seg om. Men om behovet og valget du gjør når du allerede har en partner å gi hele din interesse og fokus til. Jeg hadde ikke ville vært i forhold med en som hadde behov for å se på andre. Og jeg har ikke dette behovet selv heller! Men respektløst er det ikke og man ser da på akkurat hva man vil uten å måtte forklare hvorfor. Jeg sier bare at JEG ikke ville blitt i et forhold med en med dette behovet å valget.

Anonymkode: 77af2...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man er ute sammen med kjæresten og stirrer på ei anna dame som tilfeldigvis går forbi/kommer imot, så er det å drite ut partneren. Damer vet instinktivt at om hun er tiltrekkende nok til å vinne en annen dames kjærestes,om så bare ved blikket så har hun vunnet. Og alle som bemerker seg dette vil automatisk score-vurdere kjærestens dame. 

 

Anonymkode: 77af2...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uhøflig på alle måter. Hvis min mann hadde gjort det foran meg hadde jeg blitt ganske sjokkert og sagt i fra. Synes også det er veldig ubehagelig hvis venner eller pappa stirrer.

Synes også det er ekstremt ubehagelig når menn stirrer på meg og særlig sammen med partnere. Det er så frekt mot partneren og gjør meg veldig ubekvem.

Anonymkode: 2dfd0...0f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste lar blikket vandre ofte og jeg ser at han ser på andre kvinner. Han sier det er sånn menn er. Jeg synes dog det er noe spesielt når vi sitter sammen ute og man ser blikket hans følge ei dame. 

Jeg selv ser ikke på andre menn, men jeg får blikk fra andre menn, hovedsakelig menn I forhold som går sammen med dama, men også andre. 

Jeg vurderer faktisk å begynne å følge andre menn med blikket for å se om han vil reagere. 

Anonymkode: 59406...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...