Gå til innhold

Forstår ikke hvorfor hun forsvant :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde datet i 4 måneder og nå nylig hadde vi en liten episode eller diskusjon om du vil. Men i mine øyne var det ingenting som ikke kunne ordnes opp i. Forstår bare ikke hvorfor hun ikke ville prate med meg en siste gang. Det gjør så utrolig vondt. 

Vi hadde mange samtaler som jeg satte stor pris på og hun fikk meg til å innse en del ting og sette noen ting i perspektiv. Så plutselig bare sletter hun meg og nekter å prate med meg. Selv om jeg er mann så må jeg innrømme at jeg har en tåre i øyekroken nå. Det var ikke slik jeg ønsket at det skulle bli. 💔

Anonymkode: 0de05...b00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ånei så trist :( høres vanskelig ut å ha disse følelsene! 

Velig merkerkig at hun bare slettet deg uten videre. Hvertfall når det var noe som var lett å ordne opp i. Jeg er ingen forholds ekspert! Men virker som hun er uintresert i deg plutselig? Har du prøvd å ta kontakt med henne på andre måter. Ringe henne? 

 

Anonymkode: 29fae...19c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier dere har hatt mange samtaler der du har fått ting i perspektiv. Kan det være at du var noe dømmende eller hadde litt kjipe holdninger/ meninger/ tanker når dere hadde disse samtalene?

Handlet denne siste diskusjonen om noe der du kunne bli sett på som kynisk, slem, dømmende eller lite forståelsesfull?

Det er mulig at du gradvis har gitt inntrykk av å være en person som har kjipe holdninger og meninger til andre mennesker, samfunnet eller visse grupper av mennesker. Dersom du virker som en person som ikke er snill og som ikke bryr seg om andre mennesker og rettferdighet, så er dette noe som kan dytte andre mennesker bort. Spesielt om du aldri gav inntrykk av at du endret mening etter at dere snakket sammen. Kanskje hun tror at du fortsatt har de meningene som kanskje var litt kjipe

Anonymkode: c802e...bbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uff ånei så trist :( høres vanskelig ut å ha disse følelsene! 

Velig merkerkig at hun bare slettet deg uten videre. Hvertfall når det var noe som var lett å ordne opp i. Jeg er ingen forholds ekspert! Men virker som hun er uintresert i deg plutselig? Har du prøvd å ta kontakt med henne på andre måter. Ringe henne? 

 

Anonymkode: 29fae...19c

Nei jeg har bare sendt melding på SMS og en på Messenger. Hun har ikke kikket på den på messenger en gang før hun slettet meg som venn. Forstår ikke hvorfor. 

Anonymkode: 0de05...b00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du sier dere har hatt mange samtaler der du har fått ting i perspektiv. Kan det være at du var noe dømmende eller hadde litt kjipe holdninger/ meninger/ tanker når dere hadde disse samtalene?

Handlet denne siste diskusjonen om noe der du kunne bli sett på som kynisk, slem, dømmende eller lite forståelsesfull?

Det er mulig at du gradvis har gitt inntrykk av å være en person som har kjipe holdninger og meninger til andre mennesker, samfunnet eller visse grupper av mennesker. Dersom du virker som en person som ikke er snill og som ikke bryr seg om andre mennesker og rettferdighet, så er dette noe som kan dytte andre mennesker bort. Spesielt om du aldri gav inntrykk av at du endret mening etter at dere snakket sammen. Kanskje hun tror at du fortsatt har de meningene som kanskje var litt kjipe

Anonymkode: c802e...bbb

Nei tror ikke det. Håper i alle fall ikke hun tror noe sånt. Er en ganske åpen og ærlig person som godtar folk for den de er. 

Anonymkode: 0de05...b00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det som bare var liten episode må ha vært stor i hennes øyne bare for å kutte kontakten på den måten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Kanskje det som bare var liten episode må ha vært stor i hennes øyne bare for å kutte kontakten på den måten.

Ja det kan være men jeg synes likevel vi kunne snakket ut om det slik at vi fikk en grei avslutning. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan være men jeg synes likevel vi kunne snakket ut om det slik at vi fikk en grei avslutning. 

Anonymkode: 0de05...b00

Ja, det skjønner jeg. Men det er ikke bestandig det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Ja, det skjønner jeg. Men det er ikke bestandig det går.

Men det er veldig vondt. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan være men jeg synes likevel vi kunne snakket ut om det slik at vi fikk en grei avslutning. 

Anonymkode: 0de05...b00

Skjønner at dette er sårt. Det du skal passe deg for nå er at hun plutselig tar kontakt igjen (Når det passer segselv) og du er bare glad til, og dermed har hun deg rundt lillefingeren. Om dere ikke hadde noe opprivende eller kjempealvorlig krangel så er det ganske «cold» å bare ignorere deg på den måten, om dere har datet i 4mnd og begynt å utvikle en nære relasjon til hverandre. Da har hun lite respekt for dine følelser. De fleste med litt anstendighet ville gitt deg en form for avslutning, sånn at du ikke skulle føle det du gjør nå. Har hun datet deg i 4mnd og plutselig kutter kontakt så brått etter en diskusjon tipper jeg at det er gjort i impuls og sinne. Da kan hun også plutselig finne på å endre mening, eller ikke. Men uansett så er det en kjip måte å behandle andre på, som enkelte også gjør for å manipulere eller «playe» den andre med. Ikke fall for det, gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei tror ikke det. Håper i alle fall ikke hun tror noe sånt. Er en ganske åpen og ærlig person som godtar folk for den de er. 

Anonymkode: 0de05...b00

Hva var den siste diskusjonen om?

Det kan også handle om at den du er og det du mener går på tvers av hennes personlige meninger. Tenk for eks at en ateist og en religiøs blir sammen, det kan bli problematisk i noen situasjoner, selv om de begge er snille mennesker. Ateisten vil ikke døpe barnet, mens den kristne vil det. Små forskjeller i meninger kan i noen tilfeller føre til større problemer

Anonymkode: c802e...bbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var den siste diskusjonen om?

Det kan også handle om at den du er og det du mener går på tvers av hennes personlige meninger. Tenk for eks at en ateist og en religiøs blir sammen, det kan bli problematisk i noen situasjoner, selv om de begge er snille mennesker. Ateisten vil ikke døpe barnet, mens den kristne vil det. Små forskjeller i meninger kan i noen tilfeller føre til større problemer

Anonymkode: c802e...bbb

Jeg vil ikke gå inn i hva det handlet om. Uansett er kommunikasjon viktig for å prøve å løse noe men hun er ikke interessert i det engang og da eskalerer det til en konflikt. Noe jeg synes er unødvendig og veldig leit. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligvis var den diskusjonen uløselig i hennes øyne og viste hun en helt ny side av deg som hun ikke vil ha noe å gjøre med. 
Når du først har vist en sånn side så er det jo ingenting som kan rettes opp i ved å ha en siste samtale akuratt, hun syntes ikke du er verdt å bruke en eneste kraft til på så bare la hun være. Du dreit deg åpenbart ut med å ta opp det du gjorde eller mene eller si det du gjorde som var fullstendig skivebom med henner verdier og moraler eller syn eller gikk utover manglende respekt for henne på noe vis. 

Anonymkode: 57e49...06c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uansett ferdig med å syte nå. Takk folkens. 

Anonymkode: 0de05...b00

Fint. Ikke syt for at hun syntes du gikk over grensa og sa noe uopprettelig i den diskusjonen. Syt heller fordi du var en tankeløs dust selv , så dust at hun sletta deg tvert og ikke vil ha noe mer med deg å gjøre, og gå gjennom en selvransakelse for å endre deg så du kan unngå dette med andre i fremtiden enten det er holdningen eller oppførselen din som var for grov til å gidde å ha mer med deg å gjøre . 

Anonymkode: 57e49...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint. Ikke syt for at hun syntes du gikk over grensa og sa noe uopprettelig i den diskusjonen. Syt heller fordi du var en tankeløs dust selv , så dust at hun sletta deg tvert og ikke vil ha noe mer med deg å gjøre, og gå gjennom en selvransakelse for å endre deg så du kan unngå dette med andre i fremtiden enten det er holdningen eller oppførselen din som var for grov til å gidde å ha mer med deg å gjøre . 

Anonymkode: 57e49...06c

Beklager altså, men noen kvinner takler ikke motstand og skal ha alt lett. Gir man opp å kommunisere så lett er man ikke verdt å holde på med. Jeg er kvinne selv hvis det skulle være av interesse. 

Anonymkode: e8aa5...8a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint. Ikke syt for at hun syntes du gikk over grensa og sa noe uopprettelig i den diskusjonen. Syt heller fordi du var en tankeløs dust selv , så dust at hun sletta deg tvert og ikke vil ha noe mer med deg å gjøre, og gå gjennom en selvransakelse for å endre deg så du kan unngå dette med andre i fremtiden enten det er holdningen eller oppførselen din som var for grov til å gidde å ha mer med deg å gjøre . 

Anonymkode: 57e49...06c

Nå vet vi jo ikke hva ts har sagt, det kan jo like godt være at jenta er kald, ustabil og feig også. Det er uansett feigt å bare slette noen sånn som det, ihvertfall om det ikke ligger noe alvorlig bak.

Anonymkode: ceaa5...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint. Ikke syt for at hun syntes du gikk over grensa og sa noe uopprettelig i den diskusjonen. Syt heller fordi du var en tankeløs dust selv , så dust at hun sletta deg tvert og ikke vil ha noe mer med deg å gjøre, og gå gjennom en selvransakelse for å endre deg så du kan unngå dette med andre i fremtiden enten det er holdningen eller oppførselen din som var for grov til å gidde å ha mer med deg å gjøre . 

Anonymkode: 57e49...06c

Veldig spesielt innlegg fra deg. Det var snakk om en situasjon som var utenfor min kontroll og som jeg føler jeg ble dobbeltstraffet over. En gang av selve situasjonen og nå av henne. Det synes ikke jeg er greit. At hun i tillegg kutter kontakten såpass brutalt sier vel mer om hennes menneskesyn og respekt for andre enn mitt. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke gå inn i hva det handlet om. Uansett er kommunikasjon viktig for å prøve å løse noe men hun er ikke interessert i det engang og da eskalerer det til en konflikt. Noe jeg synes er unødvendig og veldig leit. 

Anonymkode: 0de05...b00

Ok, dette tyder på at det dere kranglet om var en big deal, og det endre hennes syn på deg. Du har sannsynligvis et syn på ting, en mening som er fundamentalt annerledes enn hennes, og hun ser derfor ikke at dere kan passe sammen

Det handler ikke nødvendigvis om å ha rett eller feil, men at dere er for ulike til at det hadde funket

Anonymkode: c802e...bbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...