Gå til innhold

Han var ikke klar for forhold meg i ræva!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mass skrev:

Ja der ser du, det er nesten så skjebnen griper inn på en måte og sender deg videre. Fortsett og gå, og så treffer du en ny mann når dette er bearbeidet og når du er klar for det. Personlig blir jeg ofte glad (først sorg vel og merke, så glede når sorgen forsvinner og det er et tilbakelagt kapittel) når dette skjer for da vet jeg at jeg renser hjertet mitt fullstendig og klargjøre det for en ny mann igjen.

En dag der fremme så ser du kanskje tilbake på denne situasjonen som en situasjon som lærte deg noe viktig. Det er kanskje ikke så tydelig enda, men det blir det kanskje videre fremover når du har "klare øyne å se med".

Ja, jeg har det jo bedre nå enn på lenge. Ser på hele greia som tragi-komisk. Men er utrolig kjipt fordi vi har en del felles venner og jeg vet at jeg kommer til å treffe han flere ganger. Han takler det ikke når jeg ignorer han og kommer alltid bort for å si noe. Jeg er redd for hva jeg kan klare å lire ut av meg spesielt om jeg har drukket, det kan fort bli ganske stygt. 

Det blir tydeligere og tydeligere og jeg har lært en hel masse. Selvom det var en svindyr måte å lære det på.. Noen ganger tror jeg at man må erfare ting selv for å forstå, det hjelper ikke og bare høre på alle andre som har gått på samme smellen. For jeg har fått x-antall råd om å holde meg unna lenge før det gikk så langt som det gjorde. Men da var jeg ikke klar for å bryte, så en dag ble jeg det og det har vært tungt og vondt etter det men det men det blir i allefall gradvis bedre. 

Anonymkode: 3652a...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Whatever and whoever is meant to stay in your life will NEVER leave you.

Aldri gi noen makt over deg ved å vise respekt og ekte følelser som de ikke har fortjent fra deg.

Anonymkode: c10fa...58d

Slike quotes er så banalt å bruke. Og så komme med det neste motstridende utsagnet.  For selv om noen virkelig ønsker å være i ditt liv og ikke ønsker å forlate en, så er det mange ganger situasjoner og omstendigheter rundt en persons oppførsel som gjør at man blir nødt til å være fornuftig og gå. 

I mitt hjerte kan jeg for alltid være med en person og aldri ønske å gå eller å finne noen andre. Men i realiteten blir blir jeg nødt til å gå. Fordi det ikke blir gjengjeldt slik det skal og bør eller fordi vedkommende har noen fikse ideer hbor jeg ikke passer inn i hans liv. 

Bare for å komme med eksempler på hvordan livet faktisk kan være.

Anonymkode: 61710...3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike quotes er så banalt å bruke. Og så komme med det neste motstridende utsagnet.  For selv om noen virkelig ønsker å være i ditt liv og ikke ønsker å forlate en, så er det mange ganger situasjoner og omstendigheter rundt en persons oppførsel som gjør at man blir nødt til å være fornuftig og gå. 

I mitt hjerte kan jeg for alltid være med en person og aldri ønske å gå eller å finne noen andre. Men i realiteten blir blir jeg nødt til å gå. Fordi det ikke blir gjengjeldt slik det skal og bør eller fordi vedkommende har noen fikse ideer hbor jeg ikke passer inn i hans liv. 

Bare for å komme med eksempler på hvordan livet faktisk kan være.

Anonymkode: 61710...3a0

Nettopp, derfor man skal lære seg å gå i tide. De fleste vet,men klinger seg til et håp likevel.

Anonymkode: c10fa...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Ofte betyr det dessverre: Jeg er ikke klar for et forhold med deg

Men, det er ikke nødvendigvis slik heller. Noen menn er generelt ikke interessert i et forpliktende forhold på grunn av andre forpliktelser og interesser på et visst stadium i livet sitt. Dette gjelder noen kvinner også. At en slik mann havner i et forhold senere betyr ikke at han har løyet for tidligere partnere eller svermere. Kanskje føler han seg klar nå eller kanskje følte han så sterkt for den han møtte at han var villig til å inngå et kompromiss. 
:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er eksperter på mennesker som ikke er klar for et forhold.. Er dere alltid klare for et forhold selv? Og hvis ikke, bruker dere det som unnskyldning, siden alle som ikke er klar for et forhold på stående fot "er klar for et forhold, bare ikke med deg"?

For jeg forstår ikke hvorfor dere tenker at alle som sier at de ikke er klare faktisk ikke er klare. Kanskje har man følelser for noen men ting rundt seg selv er ikke beredt på et forhold. 

Anonymkode: a260f...0b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...