Gå til innhold

Han var ikke klar for forhold meg i ræva!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, waco skrev:

Jammen jeg skjønner ikke. Hvorfor skriver du om han til oss da? Hvis du har ignorert han når han tar kontakt med deg - hvorfor ignorerer du ikke oss da?

Du. Du veit jo hvorfor så ikke vær så vrang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun få det tungt? 

Anonymkode: 9570e...f74

Den nye dama? Syns du det lover veldig bra, at han er sammen med en, samtidig som han i ny og ned sender ts meldinger (som hun ignorerer)? 

Ja, høres ut som en kjernekar.. :fart2:

Anonymkode: ed823...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den nye dama? Syns du det lover veldig bra, at han er sammen med en, samtidig som han i ny og ned sender ts meldinger (som hun ignorerer)? 

Ja, høres ut som en kjernekar.. :fart2:

Anonymkode: ed823...77d

Og ts. Hvis han virkelig var så utrolig lykkelig, og har funnet den store kjærligheten her i livet som han får alt han trenger fra, hvorfor skulle han ha et behov for å søke oppmerksomhet fra deg da? ;) jeg sier ikke at han vil ha deg, men at han fremdeles ikke får dekket alle sine behov, det virker jo det ikke som, i alle fall :P om det er en liten trøst for deg. 

Anonymkode: ed823...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg tror ikke det finnes særlig mange som ikke er klare for et forhold hvis den rette dukker opp. Altså vet du at du ikke var det, og da skal du bare prise deg lykkelig for at han ikke ga det et halvhjertet forsøk likevel. Det ville blitt enda verre om dere hadde blitt samboere og hele pakka og du ble forlatt fordi den rette faktisk dukket opp. Vær lei deg og få det ut, men så må du ta en peptalk med deg selv og få deg til å skjønne at det egentlig var en bra ting at det endte som det gjorde. Nå er du jo fri til å møte en som synes at du er selveste drømmedama! :) 

Takk! Dette hjalp. Og jeg vet at du har så rett, er bare vondt å kjenne på følelsen av at man ikke er god nok mens noen andre er det .. Men jeg vet jeg også at vi ikke er "ment" for hverandre , er bare synd jeg brukte så innmari lang tid på å innse det. Er mange ting ved han jeg ikke ønsker i en partner , men forelskelsen gjorde meg HELT blind og ble nok forsterker av det av og på opplegget og all usikkerheten. Føler meg jo rett og slett dum! 

Anonymkode: 3652a...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Over ett år løy han til meg og sa han ikke var klar for forhold. Varm, kald, varm, kald. Jeg avslutta da jeg mistet meg selv helt. Nå , 6 mnd senere er han i ett forhold. Det er helt forjævlig å tenke på at jeg ble så lurt og brukt. Jeg ville gjort alt for han mens han bare hadde meg som pausefisken sin. Jeg er oppegående, selvstendig og har ett greit utseende , men nå føler jeg meg helt knekt. Jeg tenker fremdeles på han, hveeer eneste dag! Jeg vet dette ikke var kjærlighet , men det er bare så ufattelig vondt at jeg fremdeles har det kjipt mens han er helt over meg. Fremdeles tar han kontakt med jevne mellomrom men nå ignorere jeg han bare. Jeg føler jeg aldri kommer til å finne noen - hjelpes for en sytepost , men godt å få det ut. Trenger virkelig noen oppløftende ord! 

Anonymkode: 3652a...d46

Hadde du tatt initaitiv ovenfor non-player menn selv så hadde du ikke havnet i den situasjonen. Feilen dere gjør er at dere venter på at menn skal sjekke dere opp og ta alt initiativet. Problemet er bare at det er bare menn i "player" kategorien som vil komme å sjekke dere opp.

Det var  nok ikke det du ville høre men sannheten gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xcase33 skrev:

Hadde du tatt initaitiv ovenfor non-player menn selv så hadde du ikke havnet i den situasjonen. Feilen dere gjør er at dere venter på at menn skal sjekke dere opp og ta alt initiativet. Problemet er bare at det er bare menn i "player" kategorien som vil komme å sjekke dere opp.

Det var  nok ikke det du ville høre men sannheten gjør vondt.

Haha hva for noe svada er det ? Bare menn i player kategorien som tar initativ til å sjekke opp? Og mener du da at om en mann ikke tar iniativ til å sjekke opp jenta så er han ingen player ?  Hahahahahhaha!!!! 
Ja huff, skyld det på de slemme mennene at ikke du tør å sjekke opp noen og for at ikke du får dame for du er jo bare så snill og god så i stedet for at det er din feil så er det seff damenes feil som er så dumme og bare havner sammen med playere for alle andre enn deg er slemme playere :fnise:

Anonymkode: 8f9b8...05a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Over ett år løy han til meg og sa han ikke var klar for forhold. Varm, kald, varm, kald. Jeg avslutta da jeg mistet meg selv helt. Nå , 6 mnd senere er han i ett forhold. Det er helt forjævlig å tenke på at jeg ble så lurt og brukt. Jeg ville gjort alt for han mens han bare hadde meg som pausefisken sin. Jeg er oppegående, selvstendig og har ett greit utseende , men nå føler jeg meg helt knekt. Jeg tenker fremdeles på han, hveeer eneste dag! Jeg vet dette ikke var kjærlighet , men det er bare så ufattelig vondt at jeg fremdeles har det kjipt mens han er helt over meg. Fremdeles tar han kontakt med jevne mellomrom men nå ignorere jeg han bare. Jeg føler jeg aldri kommer til å finne noen - hjelpes for en sytepost , men godt å få det ut. Trenger virkelig noen oppløftende ord! 

Anonymkode: 3652a...d46

Kjipt er det ja, men det er nok en del av livet det der.. De fleste av oss har nok opplevd å være forelsket og at man blir avvist . Eller vi har delt et halvt liv med en person og så blir avvist. Han var rett og slett ikke klar for et forhold med deg, og dere var ikke rette for hverandre. Du var mer in to it enn han.. Nå har du sjansen til å finn en som er rett for deg og har de gjensidige følelsene. Vi må prøve og feile alle og enhver av og til.. Velg heller å se på det som en erfaring rikere! Du finner nok noen når du minst venter det;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det er kvinner som er sånn, ikke menn.

Anonymkode: 2193a...e7d

Faktisk enig. Jeg har og møtt menn som er hyggelige, grei å ha sex med, har det gøy sammen med osv. Men blir ikke forelska i dem. Så det stemmer på meg :)

Anonymkode: 1ab8a...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Over ett år løy han til meg og sa han ikke var klar for forhold. Varm, kald, varm, kald. Jeg avslutta da jeg mistet meg selv helt. Nå , 6 mnd senere er han i ett forhold. Det er helt forjævlig å tenke på at jeg ble så lurt og brukt. Jeg ville gjort alt for han mens han bare hadde meg som pausefisken sin. Jeg er oppegående, selvstendig og har ett greit utseende , men nå føler jeg meg helt knekt. Jeg tenker fremdeles på han, hveeer eneste dag! Jeg vet dette ikke var kjærlighet , men det er bare så ufattelig vondt at jeg fremdeles har det kjipt mens han er helt over meg. Fremdeles tar han kontakt med jevne mellomrom men nå ignorere jeg han bare. Jeg føler jeg aldri kommer til å finne noen - hjelpes for en sytepost , men godt å få det ut. Trenger virkelig noen oppløftende ord! 

Anonymkode: 3652a...d46

selv om man ikke er klar for et forhold så betyr ikke det at man ikke KAN bli klar. 6 måneder er jo litt tid, han ble vel klar på de 6 månedene da.

 

jeg var heller ikke klar for et forhold for 4 måneder siden men jeg er det nå. 

Anonymkode: 4c1bb...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xcase33 skrev:

Hadde du tatt initaitiv ovenfor non-player menn selv så hadde du ikke havnet i den situasjonen. Feilen dere gjør er at dere venter på at menn skal sjekke dere opp og ta alt initiativet. Problemet er bare at det er bare menn i "player" kategorien som vil komme å sjekke dere opp.

Det var  nok ikke det du ville høre men sannheten gjør vondt.

for noe tull

Anonymkode: 4c1bb...707

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xcase33 skrev:

Hadde du tatt initaitiv ovenfor non-player menn selv så hadde du ikke havnet i den situasjonen. Feilen dere gjør er at dere venter på at menn skal sjekke dere opp og ta alt initiativet. Problemet er bare at det er bare menn i "player" kategorien som vil komme å sjekke dere opp.

Det var  nok ikke det du ville høre men sannheten gjør vondt.

Bitterheten tar ikke slutt her. Hva er vitsen med å tro at noen noen gang føler det samme for deg hvis sannheten alltid gjør vondt? Det er jo bare å tenke at sannheten er aldri den vi vil så derfor får jeg kjærlighetssorg med en gang jeg blir betatt. 

Anonymkode: 9570e...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

selv om man ikke er klar for et forhold så betyr ikke det at man ikke KAN bli klar. 6 måneder er jo litt tid, han ble vel klar på de 6 månedene da.

 

jeg var heller ikke klar for et forhold for 4 måneder siden men jeg er det nå. 

Anonymkode: 4c1bb...707

Ja, men det virker jo helt rart. Vi har hatt litt kontakt i mellomtiden så om han hadde tenkt at han ville prøve med meg regner jeg med han hadde sagt noe. Men det er hans tap (liker jeg hvertfall å tro). 

Anonymkode: 3652a...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Han hadde ikke sterke nok følelser for deg? Ingen kan styre følelsene sine. Så fant han den rette. Kjedelig, men sånn er livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det virker jo helt rart. Vi har hatt litt kontakt i mellomtiden så om han hadde tenkt at han ville prøve med meg regner jeg med han hadde sagt noe. Men det er hans tap (liker jeg hvertfall å tro). 

Anonymkode: 3652a...d46

ja og han sa ikke noe fordi han ikke var klar og fant noen som passet han bedre. forstår ikke helt hva som er så rart om dere uansett hadde "brutt" opp relasjonen deres.

 

 

Anonymkode: 4c1bb...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bitterheten tar ikke slutt her. Hva er vitsen med å tro at noen noen gang føler det samme for deg hvis sannheten alltid gjør vondt? Det er jo bare å tenke at sannheten er aldri den vi vil så derfor får jeg kjærlighetssorg med en gang jeg blir betatt. 

Anonymkode: 9570e...f74

det er slike som er evig single

Anonymkode: 4c1bb...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kvinneguiden. Som enhver guide burde den ha en f.a.q for sånne problemstillinger og spørsmål som det her. Eller ordbok

 

Ikke klar for forhold = Jeg liker å ha sex med deg uten forpliktelser frem til den rette dukker opp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var bare ikke meningen. Ikke nå hvert fall. Ingen er fæl eller dum, man følger bare sin livsvei. Og vi alle vet at følelser er komplekse og ikke alltid like lett å forstå seg på. Det er ingenting i veien med deg, men det at han går inn i et forhold får deg ut av mønsteret med ham og videre med livet ditt. Nå VET du det du trenger å vite. 

For var følelsene dine så sterke at dere kunne bygget et langvarig forhold på dem, eller handlet det om at du trengte en form for bekreftelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mass skrev:

Det var bare ikke meningen. Ikke nå hvert fall. Ingen er fæl eller dum, man følger bare sin livsvei. Og vi alle vet at følelser er komplekse og ikke alltid like lett å forstå seg på. Det er ingenting i veien med deg, men det at han går inn i et forhold får deg ut av mønsteret med ham og videre med livet ditt. Nå VET du det du trenger å vite. 

For var følelsene dine så sterke at dere kunne bygget et langvarig forhold på dem, eller handlet det om at du trengte en form for bekreftelse? 

Ja, det er veldig sant. Og på mange måter tror jeg det også var eneste måten å då meg ut av mønsteret mitt med han på og at jeg endelig kan slutte å håpe. 

Han har fått meg til å kjenne på følelser jeg ikke visste jeg hadde - dette på både godt og vondt. Det ble etterhvert en usunn hekt hvor jeg trengte oppmerksomheten hans for å ha det bra og det vet jeg ikke er sunt. Jeg tror nok jeg har laget en illusjon av han og oss, men samtidig var jeg vanvittig glad i han. To ganger har jeg fått ett slags "panikk anfall" pga han, dette vet han selvfølgelig ikke og det er følelser jeg aldri har kjent på før og om de kom pga forelskelse eller noe annet vet jeg ikke. Jeg føler han satt i sving følelser hos meg som var veldig ukjente - følelsen av å MÅTTE ha noe du ikke kan få, det er ikke en følelse jeg unner noen for det har vært ganske forferdelig!

Anonymkode: 3652a...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatever and whoever is meant to stay in your life will NEVER leave you.

Aldri gi noen makt over deg ved å vise respekt og ekte følelser som de ikke har fortjent fra deg.

Anonymkode: c10fa...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er veldig sant. Og på mange måter tror jeg det også var eneste måten å då meg ut av mønsteret mitt med han på og at jeg endelig kan slutte å håpe. 

Han har fått meg til å kjenne på følelser jeg ikke visste jeg hadde - dette på både godt og vondt. Det ble etterhvert en usunn hekt hvor jeg trengte oppmerksomheten hans for å ha det bra og det vet jeg ikke er sunt. Jeg tror nok jeg har laget en illusjon av han og oss, men samtidig var jeg vanvittig glad i han. To ganger har jeg fått ett slags "panikk anfall" pga han, dette vet han selvfølgelig ikke og det er følelser jeg aldri har kjent på før og om de kom pga forelskelse eller noe annet vet jeg ikke. Jeg føler han satt i sving følelser hos meg som var veldig ukjente - følelsen av å MÅTTE ha noe du ikke kan få, det er ikke en følelse jeg unner noen for det har vært ganske forferdelig!

Anonymkode: 3652a...d46

Ja der ser du, det er nesten så skjebnen griper inn på en måte og sender deg videre. Fortsett og gå, og så treffer du en ny mann når dette er bearbeidet og når du er klar for det. Personlig blir jeg ofte glad (først sorg vel og merke, så glede når sorgen forsvinner og det er et tilbakelagt kapittel) når dette skjer for da vet jeg at jeg renser hjertet mitt fullstendig og klargjøre det for en ny mann igjen.

En dag der fremme så ser du kanskje tilbake på denne situasjonen som en situasjon som lærte deg noe viktig. Det er kanskje ikke så tydelig enda, men det blir det kanskje videre fremover når du har "klare øyne å se med".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...