Gå til innhold

Han var ikke klar for forhold meg i ræva!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Over ett år løy han til meg og sa han ikke var klar for forhold. Varm, kald, varm, kald. Jeg avslutta da jeg mistet meg selv helt. Nå , 6 mnd senere er han i ett forhold. Det er helt forjævlig å tenke på at jeg ble så lurt og brukt. Jeg ville gjort alt for han mens han bare hadde meg som pausefisken sin. Jeg er oppegående, selvstendig og har ett greit utseende , men nå føler jeg meg helt knekt. Jeg tenker fremdeles på han, hveeer eneste dag! Jeg vet dette ikke var kjærlighet , men det er bare så ufattelig vondt at jeg fremdeles har det kjipt mens han er helt over meg. Fremdeles tar han kontakt med jevne mellomrom men nå ignorere jeg han bare. Jeg føler jeg aldri kommer til å finne noen - hjelpes for en sytepost , men godt å få det ut. Trenger virkelig noen oppløftende ord! 

Anonymkode: 3652a...d46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var ikke klar for forhold "med deg". Når en person kommer med den regla så betyr det en ting. Er du en ny erfaring rikere.

Anonymkode: aaafa...65d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt den før jeg også. Den er kjip, men når man blir i det med håp om å endre personen, så er man jo litt blind med vilje sjøl også. 

(Og jeg har sagt det sjøl også, skal jeg innrømme) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger virkelig noen oppløftende ord! 

Anonymkode: 3652a...d46

Du er helt flott, akkurat sånn du er. Det at han ikke ville ha deg betyr bare at dere ikke passet sammen. Det betyr ikke at det er noe galt med deg som person eller utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der, og den klassiske "jeg har ikke tid til forhold" mens du lett kan observere samme person sitter på instagram, snapchat, facebook og andre steder med masse flørtekommentarer og lager avtaler med andre helt åpenlyst... 

Det er bare unnskyldninger. Men slik tosidig oppførsel lover ikke bra for noen. Ikke engang de han tilslutt bestemmer seg for å gå inn i et forhold med. 

Så ts, hør, mest sannsynligvis vil hun dama få oppleve hvilket helvete det er å være sammen med en slik fyr. Noe du nå har unnslippet. Forsøk å tenke på det på denne måten. For hva har han gitt? Bare sorg og elendighet sant? Ergo er det stor sjanse for at hun vil få det ganske tungt med han. Så anse deg selv som heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, yeans skrev:

Den der, og den klassiske "jeg har ikke tid til forhold" mens du lett kan observere samme person sitter på instagram, snapchat, facebook og andre steder med masse flørtekommentarer og lager avtaler med andre helt åpenlyst... 

Det er bare unnskyldninger. Men slik tosidig oppførsel lover ikke bra for noen. Ikke engang de han tilslutt bestemmer seg for å gå inn i et forhold med. 

Så ts, hør, mest sannsynligvis vil hun dama få oppleve hvilket helvete det er å være sammen med en slik fyr. Noe du nå har unnslippet. Forsøk å tenke på det på denne måten. For hva har han gitt? Bare sorg og elendighet sant? Ergo er det stor sjanse for at hun vil få det ganske tungt med han. Så anse deg selv som heldig.

Hvorfor skal hun få det tungt? 

Anonymkode: 9570e...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke klar for et forhold med deg. Han var ærlig på at han ikke ønsket noe forhold, så du som velger da å være "pausefisken" hans. 

Anonymkode: c42a2...5e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klar for forhold betyr jeg synes du er grei, men jeg føler ikke at du er den rette for meg. Så fort de møter ei jente de faller for så er de klare med engang utrolig nok. 

Jeg har gjort samme feilen for noen år siden. Jeg var intr i en fyr og vennene hans mente at han likte meg også selv om han var litt tilbakeholden. Jeg måtte bare gi han litt tid så ordnet det seg fikl jeg høre. Det at han selv sa at han ikke var klar for et forhold oversatte jeg til .. bare jeg gir det litt tid så ordner det seg. Og tid gav jeg.. 

Vi holdt vel på i omtrent 6 mnd før han plutselig fant seg en ny jente. Han ble raskt forelsket og de ble sammen fort. Jeg ble sittende igjen såret og følte meg utnyttet. Men i ettertid så kunne jeg selv se at det var jeg som lot meg bli utnytte på en måte. Jeg skulle ha tolket signalene slik de var. 

Uansett så er dette noen år siden nå og jeg har blitt sammen med drømmemannen etter det igjen. Men jeg vet nå at hvis noen sier til meg ikke klar for forhold ja da holder jeg meg unna. Det for å ta hensyn til meg og mine føleser. For vil en gutt ha meg så vises det på alle mulige måter.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt den jeg også. Er ikke klar for forhold bla bla.... Vipps han har fått seg dame.  Hadde noen tunge stunder jeg også men du kommer deg videre. 

Anonymkode: 9efc4...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun få det tungt? 

Anonymkode: 9570e...f74

Jeg håper hvertfall hun får det tungt. Tviler på at hun vet at han fremdeles søker min oppmerksomhet med jevne mellomrom. Han er en ordentlig usikker vinglepetter, men det er helt forferdelig å tenke at han ville gi alt en sjanse med en annen dame. Jeg føler han har gitt hun den sjansen jeg aldri fikk. Årsaken til det er det bare han som vet. Men ja, mest sannsynlig at han ikke følte vi passet sammen, bare skjønner ikke hvorfor han ikke kunne si det? Istedenfor å si gjentatte ganger at han skulle ønske vi hadde møttes på ett annet tidspunkt i livet . Faen og dum jeg er som trodde på han! 

Anonymkode: 3652a...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

men nå ignorere jeg han bare

Jammen jeg skjønner ikke. Hvorfor skriver du om han til oss da? Hvis du har ignorert han når han tar kontakt med deg - hvorfor ignorerer du ikke oss da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper hvertfall hun får det tungt. Tviler på at hun vet at han fremdeles søker min oppmerksomhet med jevne mellomrom. Han er en ordentlig usikker vinglepetter, men det er helt forferdelig å tenke at han ville gi alt en sjanse med en annen dame. Jeg føler han har gitt hun den sjansen jeg aldri fikk. Årsaken til det er det bare han som vet. Men ja, mest sannsynlig at han ikke følte vi passet sammen, bare skjønner ikke hvorfor han ikke kunne si det? Istedenfor å si gjentatte ganger at han skulle ønske vi hadde møttes på ett annet tidspunkt i livet . Faen og dum jeg er som trodde på han! 

Anonymkode: 3652a...d46

Han sa jo at han ikke var klar for forhold?

Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke du er lykkelig over denne oppdagelsen over at forelskelsen din bare var en illusjon? Hvis du virkelig er glad i han - så ønsker du han all lykke til, - istedet for å sitte og fantasere om skadelyst, - er du ikke litt enig?

Hvis du er bare 1% så destruktiv i det virkelige livet som du fremviser her på kvinneguiden så skjønner jeg godt at menn holder seg unna. Hvorfor skal man være sammen med noen som er forelsket i en som er destruktiv da? En som ikke skjønner hint?

En narsissist?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp sånn er det! Jeg sier det gang på gang for å advare andre for dette har vi andre kvinner erfart i alle år og gjerne flere ganger osv : Når en mann sier han ikke er klar for forhold, eller hvilken som helst annen unnskyldning for å ikke gå i forhold, så er han bare ikke interessert nok i deg! Han liker deg, han syns du er fin, behagelig og ok å henge med, man kan ha det hyggelig å spise mat og ha god sex, men han liker deg ikke godt nok til å binde seg til deg og være forpliktet til å dele fremtiden sin med deg, og vil holde døra oppe for drømmedama tilfelle hun kommer forbi! De kan si komplimenter og det man vil høre for å holde på deg og få deg til å holde ut med han litt til selv om relasjonen ikke går noen vei, for å miste en han har uforpliktende sex med og en tilkallings selskapsdame det vil de unngå. 

Når en mann sier han ikke er klar for forhold, så aldri finn på å vent på han for det er venting forgjeves og plutselig møter han den dama han egentlig vil ha og blir i forhold på 2 mnd og venter unge etter 5 mnd selv om du har holdt på med han i et år eller to eller tre og ventet på at han skal "bli klar". Det er bare en finere måte å si at du er ikke den han egentlig vil ha! 

Anonymkode: 8f9b8...05a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp sånn er det! Jeg sier det gang på gang for å advare andre for dette har vi andre kvinner erfart i alle år og gjerne flere ganger osv : Når en mann sier han ikke er klar for forhold, eller hvilken som helst annen unnskyldning for å ikke gå i forhold, så er han bare ikke interessert nok i deg! Han liker deg, han syns du er fin, behagelig og ok å henge med, man kan ha det hyggelig å spise mat og ha god sex, men han liker deg ikke godt nok til å binde seg til deg og være forpliktet til å dele fremtiden sin med deg, og vil holde døra oppe for drømmedama tilfelle hun kommer forbi! De kan si komplimenter og det man vil høre for å holde på deg og få deg til å holde ut med han litt til selv om relasjonen ikke går noen vei, for å miste en han har uforpliktende sex med og en tilkallings selskapsdame det vil de unngå. 

Når en mann sier han ikke er klar for forhold, så aldri finn på å vent på han for det er venting forgjeves og plutselig møter han den dama han egentlig vil ha og blir i forhold på 2 mnd og venter unge etter 5 mnd selv om du har holdt på med han i et år eller to eller tre og ventet på at han skal "bli klar". Det er bare en finere måte å si at du er ikke den han egentlig vil ha! 

Anonymkode: 8f9b8...05a

Å være forelsket betyr jo at du vil ha den du ønsker å ha, ikke at den du er forelsket i skal velge hvem hen skal ha..

Det er ikke tilfeldig at 80% av alle drap i norge skyldes kjærlighet.

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest C.Tramell

Jeg tror ikke det finnes særlig mange som ikke er klare for et forhold hvis den rette dukker opp. Altså vet du at du ikke var det, og da skal du bare prise deg lykkelig for at han ikke ga det et halvhjertet forsøk likevel. Det ville blitt enda verre om dere hadde blitt samboere og hele pakka og du ble forlatt fordi den rette faktisk dukket opp. Vær lei deg og få det ut, men så må du ta en peptalk med deg selv og få deg til å skjønne at det egentlig var en bra ting at det endte som det gjorde. Nå er du jo fri til å møte en som synes at du er selveste drømmedama! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, C.Tramell skrev:

Jeg tror ikke det finnes særlig mange som ikke er klare for et forhold hvis den rette dukker opp. Altså vet du at du ikke var det, og da skal du bare prise deg lykkelig for at han ikke ga det et halvhjertet forsøk likevel. Det ville blitt enda verre om dere hadde blitt samboere og hele pakka og du ble forlatt fordi den rette faktisk dukket opp. Vær lei deg og få det ut, men så må du ta en peptalk med deg selv og få deg til å skjønne at det egentlig var en bra ting at det endte som det gjorde. Nå er du jo fri til å møte en som synes at du er selveste drømmedama! :) 

Den viktigste livserfaringen hun har gjort etter min mening er å skjønne at men ikke kan stole på en forelskelse.

Når en kvinne ikke skjønner såpass, - så forstår hun etter min mening absolutt ingen verdens ting. Ikke glem at han hun var forelsket i fortalte henne at han ikke var klar for forhold.

- Fordi man er forelsket så skal man leve i en illusjon?

- Fordi man er forelsket så skal man ikke høre på den man er forelsket i?

- Fordi man er forelsket så unner man andre mennesker ulykke?

Alt med forelskelsen her jo destruktiv. Hva godt kommer ut av dette dersom det ikke kommer selvinnsikt ut?

Da er jo hele hendelsen meningsløs da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun få det tungt? 

Anonymkode: 9570e...f74

Fordi slike har en tendens til å være unnvikende og vanskelige på andre områder i livet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...