Gå til innhold

Mann i hvit brudekjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss til sommeren. Min mann nekter å bruke sort dress, han har nå sagt at han vil ha hvit brudekjole med langt slør. Han vil være den første brudgom i hvit brudekjole. Jeg trodde dette var tull, inntil han nå har sendt bilder fra prøving sin av brudekjoler. 

Mannen kan ikke være riktig klok. Jeg vil bare avlyse hele bryllupet. Hva gjør jeg? Han tuller tydeligvis ikke. 

Anonymkode: 74f31...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal gifte oss til sommeren. Min mann nekter å bruke sort dress, han har nå sagt at han vil ha hvit brudekjole med langt slør. Han vil være den første brudgom i hvit brudekjole. Jeg trodde dette var tull, inntil han nå har sendt bilder fra prøving sin av brudekjoler. 

Mannen kan ikke være riktig klok. Jeg vil bare avlyse hele bryllupet. Hva gjør jeg? Han tuller tydeligvis ikke. 

Anonymkode: 74f31...d7f

Kunne jo vært litt artig det om du tok på deg dress/tuxedo. Et giftemål litt utenom det vanlige men hva gjør vel det

e35251f6f8d8b414bc984cb502da8bbd.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en merkelig test for å se hvor høyt du elsker ham?

Anonymkode: ee768...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg hadde ikke akseptert det. Sorry, men det blir bare helt feil for meg. Pleier han å kle seg i dameklær offentlig? Da er det kanskje noe litt annet. Hvis dette ikke er noe han gjør ellers, så blir det jo bare rart. 

Hvorfor har han dette behovet? Synes han det er fint, er han transe, vil han ha oppmerksomhet?! Jeg synes ikke bryllupsdagen er tiden for et slikt "stunt". Alt fokus vil bli på at han går i kjole, ikke på deres kjærlighet. Jeg hadde ikke akseptert at mannen min brukte bryllupet vårt for en sånn egotripp. 

 

Anonymkode: 2e555...820

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han/du som vil ha damebunad på 17.mai?For å ta deg seriøst: dere bør nok utsette dette bryllupet til dere blir bedre kjent med hverandre. Du kan ikke gifte deg med noen som overrasker deg slik, og som du ikke forstår.

Så det dere gjør: Snakker sammen. Om bryllup, og om klær. Om identitet, om han bare vil tøyse og tulle og bryllup blir for seriøst for ham, om han faktisk vil føle seg vel og dette er noe som stikker dypt hos han. Om han har gjort tilsvarende før. Om deres bryllup er den beste dagen å stå fram som cross-dresser på? Om hvorfor han ikke har snakket med deg om det før. Om dine følelser rundt det hele. Om hva han tenker om fremtiden som gift hetrofil(?) mann. Om det er sosialt lurt av ham. Om det vil bli belastende for deg? Hva med senere anledninger? Hva med barn? Dette er tydeligvis en ny side, og dere må finne ut av det før dere gifter dere. Jeg har sett dokumentarer om Espen Benestad for eksempel. Han framstår som ekstremt egoistisk. Har din mann slike tendenser? Er han cross-dresser, er det nå så. Er han villig til å "ødelegge" dagen for deg? Hvordan skal denne offentlige kjoletrangen få plass i et ordinært ekteskap? Jeg tror ikke det blir et helt ordinært ekteskap. Da må du fpå tid til å ta stilling til om denne mannen med disse sidene er en du vil dele alle dine dager med.

Anonymkode: 161a6...6ed

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det han/du som vil ha damebunad på 17.mai?For å ta deg seriøst: dere bør nok utsette dette bryllupet til dere blir bedre kjent med hverandre. Du kan ikke gifte deg med noen som overrasker deg slik, og som du ikke forstår.

Så det dere gjør: Snakker sammen. Om bryllup, og om klær. Om identitet, om han bare vil tøyse og tulle og bryllup blir for seriøst for ham, om han faktisk vil føle seg vel og dette er noe som stikker dypt hos han. Om han har gjort tilsvarende før. Om deres bryllup er den beste dagen å stå fram som cross-dresser på? Om hvorfor han ikke har snakket med deg om det før. Om dine følelser rundt det hele. Om hva han tenker om fremtiden som gift hetrofil(?) mann. Om det er sosialt lurt av ham. Om det vil bli belastende for deg? Hva med senere anledninger? Hva med barn? Dette er tydeligvis en ny side, og dere må finne ut av det før dere gifter dere. Jeg har sett dokumentarer om Espen Benestad for eksempel. Han framstår som ekstremt egoistisk. Har din mann slike tendenser? Er han cross-dresser, er det nå så. Er han villig til å "ødelegge" dagen for deg? Hvordan skal denne offentlige kjoletrangen få plass i et ordinært ekteskap? Jeg tror ikke det blir et helt ordinært ekteskap. Da må du fpå tid til å ta stilling til om denne mannen med disse sidene er en du vil dele alle dine dager med.

Anonymkode: 161a6...6ed

Nei, vett du hva, damebunad på en mann? Hvor ille kan dette bli? 

Brudekjoleideene hans kom like plutselig som bildene fra mannen i brudekloke dandert av kopisene rundt i kjoler. 

Jeg har flyktet hjem til mamma, og blir her til han kommer på bedre tanker. Hva blir det neste? Han i brudekjole og bruden toppløs i mannens bokser? Hva vil presten si? Og gjestene? 

Anonymkode: 74f31...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehheh.. Dere har tydeligvis noe å diskutere. 

Men faktisk så syns jeg det burde være ok at menn kler seg i dameklær. Vi kvinner kledde oss jo i mannsklær før det ble mer akseptabelt og klær ble bedre tilpasset oss. Så hvorfor skal ikke det gå andre veien også? Han og andre menn behøver ikke å være sære eller noe slikt for det om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2017 den 12.25, AnonymBruker skrev:

Vi skal gifte oss til sommeren. Min mann nekter å bruke sort dress, han har nå sagt at han vil ha hvit brudekjole med langt slør. Han vil være den første brudgom i hvit brudekjole. Jeg trodde dette var tull, inntil han nå har sendt bilder fra prøving sin av brudekjoler. 

Mannen kan ikke være riktig klok. Jeg vil bare avlyse hele bryllupet. Hva gjør jeg? Han tuller tydeligvis ikke. 

Anonymkode: 74f31...d7f

Nice try.  Du er jo den samme som skrev om en mann som ville bruke kvinnebunad.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2017 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Er det han/du som vil ha damebunad på 17.mai?For å ta deg seriøst: dere bør nok utsette dette bryllupet til dere blir bedre kjent med hverandre. Du kan ikke gifte deg med noen som overrasker deg slik, og som du ikke forstår.

Så det dere gjør: Snakker sammen. Om bryllup, og om klær. Om identitet, om han bare vil tøyse og tulle og bryllup blir for seriøst for ham, om han faktisk vil føle seg vel og dette er noe som stikker dypt hos han. Om han har gjort tilsvarende før. Om deres bryllup er den beste dagen å stå fram som cross-dresser på? Om hvorfor han ikke har snakket med deg om det før. Om dine følelser rundt det hele. Om hva han tenker om fremtiden som gift hetrofil(?) mann. Om det er sosialt lurt av ham. Om det vil bli belastende for deg? Hva med senere anledninger? Hva med barn? Dette er tydeligvis en ny side, og dere må finne ut av det før dere gifter dere. Jeg har sett dokumentarer om Espen Benestad for eksempel. Han framstår som ekstremt egoistisk. Har din mann slike tendenser? Er han cross-dresser, er det nå så. Er han villig til å "ødelegge" dagen for deg? Hvordan skal denne offentlige kjoletrangen få plass i et ordinært ekteskap? Jeg tror ikke det blir et helt ordinært ekteskap. Da må du fpå tid til å ta stilling til om denne mannen med disse sidene er en du vil dele alle dine dager med.

Anonymkode: 161a6...6ed

Skjønner du virkelig ikke at dette bare er tull og vas?   Seriøst?:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Mystix skrev:

Nice try.  Du er jo den samme som skrev om en mann som ville bruke kvinnebunad.  

Det kan jeg garantere deg at jeg ikke er. 

Anonymkode: 74f31...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17/11/2017 at 12:25 PM, AnonymBruker said:

Mannen kan ikke være riktig klok. Jeg vil bare avlyse hele bryllupet. Hva gjør jeg? Han tuller tydeligvis ikke. 

Bare be han ikke bruke for mye for kjolen, for han må jo gjemme litt penger til kjønnsskifteoperasjonen, om han ikke får diagnosen vel og merke, slik at han må til utlandet for å legge seg under kniven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...