Gå til innhold

Når man blir så provosert at man holder på og eksplodere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er person som har tråkket så sinnsykt på hjertet mitt. Og for mere tid det går dukker det stadig nye ting som beviser hvor lite den personen virkelig bryr seg. Men den personen går rundt og sier at han elsker meg, vil ha meg og savner meg og jeg prøver å tilgi og åpner hjertet mitt også får jeg bare en ny smell. Jeg er så inderlig sint. Og skuffet og ekstremt såret... spesielt på meg selv som aldri lærer... Men så såret som jeg er nå har jeg aldri vært før. Kjenner jeg er så provosert og det vokser en liten djevel i meg som vil andre tilbake vondt.. 

Hvordan bli kvitt dette!!!!! 

Anonymkode: a1b27...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er person som har tråkket så sinnsykt på hjertet mitt. Og for mere tid det går dukker det stadig nye ting som beviser hvor lite den personen virkelig bryr seg. Men den personen går rundt og sier at han elsker meg, vil ha meg og savner meg og jeg prøver å tilgi og åpner hjertet mitt også får jeg bare en ny smell. Jeg er så inderlig sint. Og skuffet og ekstremt såret... spesielt på meg selv som aldri lærer... Men så såret som jeg er nå har jeg aldri vært før. Kjenner jeg er så provosert og det vokser en liten djevel i meg som vil andre tilbake vondt.. 

Hvordan bli kvitt dette!!!!! 

Anonymkode: a1b27...157

Du må kutte all kontakt før det går for langt..  straks har du latt din frustrasjon over dette ødelegge mer enn bare hjertet ditt, og da er det enda vondere å kjenne på at denne personen ikke bryr seg. 

Det er vondt i starten, men du vil føle deg så mye bedre når du er over det. Da kan du se at han vant ikke likevel, i motsetning til Om du lar han knekke hele deg og livet ditt før du omsider klarer å bryte ut av det. For det må du før eller siden uansett, og jo før jo Heller!! 

Ta det fra en som har lært, på den harde måten :) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heyhoo skrev:

Du må kutte all kontakt før det går for langt..  straks har du latt din frustrasjon over dette ødelegge mer enn bare hjertet ditt, og da er det enda vondere å kjenne på at denne personen ikke bryr seg. 

Det er vondt i starten, men du vil føle deg så mye bedre når du er over det. Da kan du se at han vant ikke likevel, i motsetning til Om du lar han knekke hele deg og livet ditt før du omsider klarer å bryte ut av det. For det må du før eller siden uansett, og jo før jo Heller!! 

Ta det fra en som har lært, på den harde måten :) 

 

Det er så utrolig rart at den man elsker kan gjøre så vondt også:(

Anonymkode: a1b27...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig rart at den man elsker kan gjøre så vondt også:(

Anonymkode: a1b27...157

Ja, det er det.. men sånn er dessverre mennesker, og sånn er dessverre livet.. men du konmer deg igjennom, handler om å bestemme seg selv om at nok er nok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Heyhoo skrev:

Ja, det er det.. men sånn er dessverre mennesker, og sånn er dessverre livet.. men du konmer deg igjennom, handler om å bestemme seg selv om at nok er nok :) 

Ja, dessverre ble vi født. Og livet er dessverre mer en straff enn noe å være glad for. Det er aldri noen lykkefølelse. Virkeligheten er desverre veldig kjedelig. Man klaffer ikke med den man liker best. Man tar til takke med noen når man ikke finner bedre 

Anonymkode: a3d58...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dessverre ble vi født. Og livet er dessverre mer en straff enn noe å være glad for. Det er aldri noen lykkefølelse. Virkeligheten er desverre veldig kjedelig. Man klaffer ikke med den man liker best. Man tar til takke med noen når man ikke finner bedre 

Anonymkode: a3d58...ae4

Neineinei. Suck it up princess, du har mange år igjen med mye glede og også mye vondt, det er en del av livet, men det et mye hva du gjør det til selv også. Man kan faktisk i stor grad velge om man vil legge seg ned og synes synd på seg selv, eller om man (etterhvert) vil reise seg, tørke skitten av beina og gå videre. Med hodet høyt hevet.  Dette klarer du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mye bedre nå. Har landet å roet meg. Men innser jo at han påvirker meg såpass at jeg må kutte han helt ut. Dette er virkelig ikke bra for meg. Det gjør vondt at han skal ta så mye plass negativt. Han gir totalt blanke. Nå må jeg også 

Anonymkode: a1b27...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er person som har tråkket så sinnsykt på hjertet mitt. Og for mere tid det går dukker det stadig nye ting som beviser hvor lite den personen virkelig bryr seg. Men den personen går rundt og sier at han elsker meg, vil ha meg og savner meg og jeg prøver å tilgi og åpner hjertet mitt også får jeg bare en ny smell. Jeg er så inderlig sint. Og skuffet og ekstremt såret... spesielt på meg selv som aldri lærer... Men så såret som jeg er nå har jeg aldri vært før. Kjenner jeg er så provosert og det vokser en liten djevel i meg som vil andre tilbake vondt.. 

Hvordan bli kvitt dette!!!!! 

Anonymkode: a1b27...157

Tenk om vi kunne bruke et tryllemiddel og så var det vekke? Jeg kjenner meg igjen i mye det du skriver. Jeg har blitt såret og sviktet på en grov måte men personen har sagt at det er meg han vil ha og elsker. Og så blir jeg lurt gang på gang. Jeg har grått og vært lenge nede, men nå er jeg mest sint. Jeg kjenner også på følelsen av å ønske å gjøre de vondt de som har gjort meg vondt. Anerkjenn de følelsene du har men ta hensyn til deg selv først og hva du trenger. Du trenger ikke denne personen i livet ditt. Ta vare på ditt såret hjerte og plei det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er person som har tråkket så sinnsykt på hjertet mitt. Og for mere tid det går dukker det stadig nye ting som beviser hvor lite den personen virkelig bryr seg. Men den personen går rundt og sier at han elsker meg, vil ha meg og savner meg og jeg prøver å tilgi og åpner hjertet mitt også får jeg bare en ny smell. Jeg er så inderlig sint. Og skuffet og ekstremt såret... spesielt på meg selv som aldri lærer... Men så såret som jeg er nå har jeg aldri vært før. Kjenner jeg er så provosert og det vokser en liten djevel i meg som vil andre tilbake vondt.. 

Hvordan bli kvitt dette!!!!! 

Anonymkode: a1b27...157

Kan ikke gi deg råd om da jeg lurer på hvordan bli kvitt det selv. Det du skriver er akkurat som å lese om meg selv. Og dem eksploderingsfølelsen hørtes også veldig kjent ut.

Anonymkode: e792f...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...