Gå til innhold

Vi prøver, han snuser.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei sæden er testet og den var veldig fin. Men mener større sjangs for spontanabort ?

 

ts

Anonymkode: 8b981...18e

Spontanabort kommer jo an på din kropp ikke hans. Har du pratet med en lege om dette eller er det noe du antar? Det er kun du som må slutte med snus, ikke han. Det har ingenting å si.

Anonymkode: 10c97...25c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, GiftMann38 skrev:

Min kone er 5 uker på vei med vårt andre barn, har snuset siden jeg begynte å studere. Har også fått med noen løse kvinner på aborter også siden jeg begynte.

Sikker på at ungen er din? :sjarmor:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
26 minutes ago, Amantheia said:

Sikker på at ungen er din? :sjarmor:

Godt poeng, helt sikker kan man aldri være! Får håpe det blir en gutt sånn at vi kan se om han begynner å få viker i håret om 35 år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har blitt gravide når han har snuset?   Han driver og slutter. Men han sier det ikkje betyr så mye. 

 

Ble du gravid når han snuset ?

Anonymkode: 8b981...18e

Har absolutt ingenting å si.

Anonymkode: 618ba...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har absolutt ingenting å si.

Anonymkode: 618ba...bdd

Snusing påvirker fertiliteten til menn. Hilsen forskning 

Anonymkode: 00a7b...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spontanabort kommer jo an på din kropp ikke hans. Har du pratet med en lege om dette eller er det noe du antar? Det er kun du som må slutte med snus, ikke han. Det har ingenting å si.

Anonymkode: 10c97...25c

Dette er en misoppfattelse. Spontanabort skyldes i de fleste tilfeller kromosomavvik, og de kan like gjerne komme fra mannens sædceller som fra kvinnens eggceller. 

Anonymkode: c544c...51f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har blitt gravide når han har snuset?   Han driver og slutter. Men han sier det ikkje betyr så mye. 

 

Ble du gravid når han snuset ?

Anonymkode: 8b981...18e

Det samme gjør diverse/sminker og såpe,  mat og alkohol... 

Hvis det ikke er ett problem nå... Så slapp av. 

 

Anonymkode: 8ec68...616

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjør diverse/sminker og såpe,  mat og alkohol... 

Hvis det ikke er ett problem nå... Så slapp av. 

 

Anonymkode: 8ec68...616

Men likevel blir så mange gravide på fylla. Så derfor tror jeg ikke snus har noe å si, har aldri hørt om det i hvert fall. Og hvis spermet hans er sjekket og er ok så skjønner jeg ikke hva ts maser om.

Anonymkode: 10c97...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange har jo blitt gravide når både en selv om partneren har røyket eller snuset. Så for de fleste så spiller det ingen rolle. Men om man sliter så skal man selvfølgelig slutte. Og en som er gravid skal ihvertfall ikke røyke/snuse/drikke alkohol. 

Anonymkode: b63e5...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 

Det er så mange delte meninger rundt snus, men noe er sikkert, snus og røyk inneholder stoffer som ikke er bra for helsen osv. Når det er sagt, jeg ble gravid mens mannen røyka. Jeg røyka selv, men sluttet da vi bestemte oss for å prøve. Hadde nok ikke tenkt så alt for mye på det. Du må gjerne oppmutre han til å slutte, men om du ikke snuser eller røyker selv, så kan det kanskje være vanskelig for deg å forstå hvor vanskelig det er å gi det opp. :) uansett, lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...