Gå til innhold

Vi prøver, han snuser.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har blitt gravide når han har snuset?   Han driver og slutter. Men han sier det ikkje betyr så mye. 

 

Ble du gravid når han snuset ?

Anonymkode: 8b981...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld? Når fikk snus en innvirkning på fertiliteten?

Anonymkode: 550f0...cc9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Alle vet jo at man blir steril av snus.

Anonymkode: 54b07...fbe

Min kone er 5 uker på vei med vårt andre barn, har snuset siden jeg begynte å studere. Har også fått med noen løse kvinner på aborter også siden jeg begynte.

Endret av GiftMann38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Har ingenting å si.

Nei sæden er testet og den var veldig fin. Men mener større sjangs for spontanabort ?

 

ts

Anonymkode: 8b981...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling... Her måtte jeg gjennom tidenes prøverørsprosess på grunn av hans dårlige svømmere, og han orket ikke slutte å snuse engang. Selv om legen anbefalte det for å se om det kunne bedre spermkvaliteten.

Anonymkode: e1a68...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei sæden er testet og den var veldig fin. Men mener større sjangs for spontanabort ?

 

ts

Anonymkode: 8b981...18e

Hvor har du det fra? 

Anonymkode: 773c9...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Min kone er 5 uker på vei med vårt andre barn, har snuset siden jeg begynte å studere. Har også fått med noen løse kvinner på aborter også siden jeg begynte.


Så de er løse fordi DU puler rundt og gjør kvinner du ikke er kjæreste med gravide? Den smalt fra rett kjeft ja..... ehh... 

Anonymkode: 1c612...165

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


Så de er løse fordi DU puler rundt og gjør kvinner du ikke er kjæreste med gravide? Den smalt fra rett kjeft ja..... ehh... 

Anonymkode: 1c612...165

Gud forby en ørliten fleip på torsdagskvelden.

Anonymkode: d989b...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
32 minutter siden, yeans skrev:

Ja nei da er alt håpet ute for hans svømmende trollunger. Snus er jo gift. Tror du må finne friskere sperm.

Eller postmannen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(NTB): I løpet av fem år er snusbruken i Norge tredoblet. Størst er forbruket blant menn i alderen 16 til 24 år, og helsemyndighetene kaller utviklingen en epidemi.

Rapporten «Helserisiko ved bruk av snus» publiseres onsdag av Folkehelseinstituttet (FHI) på bestilling fra Helse – og omsorgsdepartementet.

Her kommer det fram at snus blant annet øker risikoen for infertilitet, kreft i bukspyttkjertelen, spiserøret og munnhulen, samt risikoen for diabetes 2 og fedme.
http://www.side2.no/helse/snus-ker-risikoen-for-infertilitet/8510770.html

Ny rapport: Snusbruk øker risikoen for infertilitet
https://www.dagbladet.no/nyheter/ny-rapport-snusbruk-oker-risikoen-for-infertilitet-kreft-og-fedme/60875586

Dessuten blir mannens sædkvalitet dårligere også, som igjen reduserer mannens fertilitet, kommenterer hun, og henviser til et svensk forskningsprosjekt som viste at snusbruk under graviditet kan føre til abort og prematur fødsel.
http://site.uit.no/impuls/2011/09/22/snusens-farer/

Anonymkode: 1c612...165

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud forby en ørliten fleip på torsdagskvelden.

Anonymkode: d989b...ae4

Man fleiper ikke med seksuell undertrykking, slutshaming og kjønnsdiskriminering. 

Anonymkode: 1c612...165

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I know the feeling... Her måtte jeg gjennom tidenes prøverørsprosess på grunn av hans dårlige svømmere, og han orket ikke slutte å snuse engang. Selv om legen anbefalte det for å se om det kunne bedre spermkvaliteten.

Anonymkode: e1a68...644

Er han ansvarlig nok til å bli far syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Eller postmannen :P

Postmenn er en utdøende rase, men de som leverer post til beins i byen har vel friske svømmere muligens :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
6 hours ago, AnonymBruker said:

Man fleiper ikke med seksuell undertrykking, slutshaming og kjønnsdiskriminering. 

Anonymkode: 1c612...165

Jeg fleiper ikke. Jeg var ung og naiv og stolte på disse løse fuglene som hevdet de gikk på p-pillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

(NTB): I løpet av fem år er snusbruken i Norge tredoblet. Størst er forbruket blant menn i alderen 16 til 24 år, og helsemyndighetene kaller utviklingen en epidemi.

Rapporten «Helserisiko ved bruk av snus» publiseres onsdag av Folkehelseinstituttet (FHI) på bestilling fra Helse – og omsorgsdepartementet.

Her kommer det fram at snus blant annet øker risikoen for infertilitet, kreft i bukspyttkjertelen, spiserøret og munnhulen, samt risikoen for diabetes 2 og fedme.
http://www.side2.no/helse/snus-ker-risikoen-for-infertilitet/8510770.html

Ny rapport: Snusbruk øker risikoen for infertilitet
https://www.dagbladet.no/nyheter/ny-rapport-snusbruk-oker-risikoen-for-infertilitet-kreft-og-fedme/60875586

Dessuten blir mannens sædkvalitet dårligere også, som igjen reduserer mannens fertilitet, kommenterer hun, og henviser til et svensk forskningsprosjekt som viste at snusbruk under graviditet kan føre til abort og prematur fødsel.
http://site.uit.no/impuls/2011/09/22/snusens-farer/

Anonymkode: 1c612...165

Det er jo en av farene OM KVINNER snuser under graviditet :)  Samme er det med røyking og alkohol.. Alkohol under graviditet kan gi skader på foster og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har blitt gravide når han har snuset?   Han driver og slutter. Men han sier det ikkje betyr så mye. 

 

Ble du gravid når han snuset ?

Anonymkode: 8b981...18e

Snus har ingen påvirkning til sperm, den har kun påvirkning til sexlyst. Forhørte meg selv da vi var på fertilitetsklinikk. Ble gravide tilslutt selv om han snuser. 

Anonymkode: 10c97...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...