Gå til innhold

Kommer aldri til å finne kjærligheten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært i noe forhold. Men jeg forelsker meg bare i menn som tilfeldigvis er utilgjengelig. :( og jeg vet at jeg blir den bortvalgte om jeg forelsker meg i en singel som dater ei til. Hvordan kan jeg like meg selv godt nok til å trives alene?? 

Anonymkode: b2b81...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du bør jobbe med deg selv, den tankegangen du har er ikke bra! anbefaler selvhjelpsbøker og trening. Det har i hvertfall hjulpet meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja signerer selvhjelpsbøker, og å skaffe deg en meningsfull hobby og følge lidenskapen du brenner for. 

Livet er langt og du kommer garantert til å finne kjærligheten! I mellomtiden må du lære deg å finne mening i annet enn et annet menneske. 

Anonymkode: 268f9...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja signerer selvhjelpsbøker, og å skaffe deg en meningsfull hobby og følge lidenskapen du brenner for. 

Livet er langt og du kommer garantert til å finne kjærligheten! I mellomtiden må du lære deg å finne mening i annet enn et annet menneske. 

Anonymkode: 268f9...1b8

Det gjør jeg. Jeg jobber mot det jeg vil i livet. Men jeg er forelsket. Han kom inn i livet ved ren tilfeldighet. Men redd for å bli såret som jeg er, unngikk jeg fyren. Men jeg tror jeg slapp en fin fyr. Jeg savner nærheten og vil ha sex. Er jomfru og 27 :(

Anonymkode: b2b81...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært i noe forhold. Men jeg forelsker meg bare i menn som tilfeldigvis er utilgjengelig. :( og jeg vet at jeg blir den bortvalgte om jeg forelsker meg i en singel som dater ei til. Hvordan kan jeg like meg selv godt nok til å trives alene?? 

Anonymkode: b2b81...6bc

Den rette dukker opp når du minst venter det, er det ikke det man sier?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stf skrev:

Den rette dukker opp når du minst venter det, er det ikke det man sier?:)

Rh ja,  han dukket opp når jeg minst ventet det!  Men jeg gjorde ikke noe videre og dro ut tiden!  Vet ikke om jeg skal ta kontakt med ham eller om jeg skal glemme han. Jeg prøver å glemme men følelsene blusser opp igjen når jeg ikke vil. 

Anonymkode: b2b81...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Hvordan vet du at du blir den bortvalgte Ts ? Om det har skjedd før,så er det ingen regel altså :-)

Men ja. Det er viktig å trives alene og å være selvstendig. Et annet menneske er ikke en nødvendighet,men en bonus om du skjønner? 

Du må bare gjøre det du vil. Dyrk interesser og venner. Å trives i eget selskap er et stort pluss  ikke bli "trengende" :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med han du! man vinner ikke uten å våge ! ;)
Alle er redd for å bli såret, og det er det som gjør kjærlighetn så ekstra digg når den først endelig fungerer, for da er alle såringene så verdt det! La det være opp til universet, går det ikke mellom dere så var det heller ikke meningen, da var det meningen at du skulle bli såret og tvunget til å vokse av det og møte en annen mann senere :)

Anonymkode: 268f9...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg. Jeg jobber mot det jeg vil i livet. Men jeg er forelsket. Han kom inn i livet ved ren tilfeldighet. Men redd for å bli såret som jeg er, unngikk jeg fyren. Men jeg tror jeg slapp en fin fyr. Jeg savner nærheten og vil ha sex. Er jomfru og 27 :(

Anonymkode: b2b81...6bc

Hvis du bevisst unngår fyren, kan ikke du være mye forelsket. Du gjør det motsatte av det du vil. Da vil du aldri kunne oppnå kjærligheten. Kan du ikke bare godta og bli såret? 

Anonymkode: 2caf0...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bevisst unngår fyren, kan ikke du være mye forelsket. Du gjør det motsatte av det du vil. Da vil du aldri kunne oppnå kjærligheten. Kan du ikke bare godta og bli såret? 

Anonymkode: 2caf0...05b

Hva er det da??  Når jeg konstant tenker på han, synes han er verdens vakreste, redd for at han skal finne seg andre osv. Bare redd for at han skal synes jeg er kjedelig og ikke like meg

Anonymkode: b2b81...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært i noe forhold. Men jeg forelsker meg bare i menn som tilfeldigvis er utilgjengelig. :( og jeg vet at jeg blir den bortvalgte om jeg forelsker meg i en singel som dater ei til. Hvordan kan jeg like meg selv godt nok til å trives alene?? 

Anonymkode: b2b81...6bc

Viktig å lære å trives i eget selskap da du skal være sammen med deg selv hele livet. Jeg slet veldig med forhold og mistet troen på at jeg skulle treffe mannen i mitt liv. Men han dukket opp så aldri gi opp er mitt råd. Det kan skje når du minst venter det. Det er min erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være ufrivillig singel er skikkelig kjipt, men etter å ha vært i et skikkelig dårlig forhold som katastrofalt endte med et barn, så skulle jeg inderlig ønske meg tilbake til hvordan ting var før. Utrolig glad i barnet, men "samtlige" andre ting har det gått hardt utover, så totalt sett er det skikkelig dritt.

Prøv å tenk at alle andre har det skikkelig dritt de også, helt sikkert. Det funker! Særlig dette med forhold... Stakkars de som blir fanget i den djevelskapen der! Repeter det til du tror på det, og du vil få det mye bedre med det selv.

Anonymkode: c5cd5...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøkenskog

Foreslår at du tar kontakt med fyren. Ikke for å fortelle han hva du føler, men bare spørre han om han vil finne på noe med deg😊 jeg har selv gått på blemmen med å si hva jeg følte og han trakk seg. Men hvis du holder det casual og har det gøy, så er ikke fall høyden så stor! Lykke til. Og ha troen på deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...