Gå til innhold

Gutter dumper meg etter de kommer i munnen min?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, dette er ganske sykt men faktisk et faktum.

Det begynner alltid med at jeg og en gutt dater og har sex. Alt går fint, bra kjemi og gutten er alltid veldig på og sender meldinger om å møtes osv. Jeg liker å alltid eskalere sexen litt hver gang for å gjøre det litt spennende og nå etter noen uker med sex tenkte jeg at jeg skulle suge han og faktisk la han komme i munnen min.

Problemet er at seriøst hver gang jeg gjør dette (har skjedd sånn 4 ganger med 4 gutter nå!) så tar de betydelig avstand fra meg..! Jeg forstår virkelig ikke hvorfor dette alltid skjer.. virker som en syk forbannelse over meg. Jeg vil jo bare gi dem noe godt?? Trodde de da ville satt mer pris på meg....?

For å gjøre det klart, jeg er attraktiv og flink i senga (hehe), men dette begynner å bli latterlig.

Har googlet litt rundt, og folk sier at mange gutter mister respekt for jenta om de lar dem komme i munnen deres eller om jenta er litt vill i senga... det er jo helt bakmål, de burde jo bare sette pris på det??

 

Har andre opplevd det her? Hvorfor skjer dette for fjerde gang???

Anonymkode: 172be...f68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å gi de blowjobs så skal du se de forsvinner mye tidligere. Og det er vel like greit for slike gutter er ikke mye å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gi blowjobs og jeg vil jo gi det til han for å vise at jeg liker han! Blir litt teit å ikke gi blowjobs fordi da ser han på meg som en slut eller noe han ikke respekterer...

TS

Anonymkode: 172be...f68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å gi blowjobs og jeg vil jo gi det til han for å vise at jeg liker han! Blir litt teit å ikke gi blowjobs fordi da ser han på meg som en slut eller noe han ikke respekterer...

TS

Anonymkode: 172be...f68

Vel, da får du fortsette da. Det er jo ikke noe problem likevel, eller hva? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, canacas skrev:

Vel, da får du fortsette da. Det er jo ikke noe problem likevel, eller hva? :vetikke:

Det er jo et problem fordi de slutter å være like på! Akkurat som om de er forsynt

Anonymkode: 172be...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo et problem fordi de slutter å være like på! Akkurat som om de er forsynt

Anonymkode: 172be...f68

Da finner du en ny å suge, du liker det jo så godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, T-Rex skrev:

Det skulle vært aldersgrense på KG, så hadde vi sluppet idiottråder fra 12-årige gutter.

Skjønner hvordan du kan tro jeg er en gutt på 12 år? Hva slags vinkling ville det vært? Jeg er en jente på 26 år

TS

Anonymkode: 172be...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å gi blowjobs og jeg vil jo gi det til han for å vise at jeg liker han! Blir litt teit å ikke gi blowjobs fordi da ser han på meg som en slut eller noe han ikke respekterer...

TS

Anonymkode: 172be...f68

Siden når ble blowjobs en ting sluts ikke gjør?? 

Anonymkode: 8254e...7f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Skjønner hvordan du kan tro jeg er en gutt på 12 år? Hva slags vinkling ville det vært? Jeg er en jente på 26 år

TS

Anonymkode: 172be...f68

Det sier de alle.

Jeg er ei jente på 16.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, T-Rex skrev:

Det sier de alle.

Jeg er ei jente på 16.

Det har jeg ikke noe problem med å tro

TS

Anonymkode: 172be...f68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, canacas skrev:

Da finner du en ny å suge, du liker det jo så godt. 

Ja men jeg vil jo suge de guttene jeg dater fordi jeg liker DE, jeg vil jo ikke suge en hver pikk

TS

Anonymkode: 172be...f68

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst. Når ble blowjobs en ting sluts ikke gjør? Føler dette er en trollepost når jeg leser svarene til TS. 

Anonymkode: 8254e...7f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men seriøst. Når ble blowjobs en ting sluts ikke gjør? Føler dette er en trollepost når jeg leser svarene til TS. 

Anonymkode: 8254e...7f6

Har jo ingenting med det å gjøre? Mange gir blowjobs, jeg mener at jeg føler at gutter jeg har gjort det med på en måte "blir forsynt" av å ha sex med meg, eller kanskje ser på meg som ikke kjæreste materiale men litt "slutty" som de ikke respekterer så mye...

Dette er ingen trollpost, ser ikke hvordan det kan være det? Jeg lurer genuint på om gutter mister litt respekt for kvinner når de svelger cummet deres! Dere på KG er så paranoide, dette er ingen trollpost!

TS

Anonymkode: 172be...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo ingenting med det å gjøre? Mange gir blowjobs, jeg mener at jeg føler at gutter jeg har gjort det med på en måte "blir forsynt" av å ha sex med meg, eller kanskje ser på meg som ikke kjæreste materiale men litt "slutty" som de ikke respekterer så mye...

Dette er ingen trollpost, ser ikke hvordan det kan være det? Jeg lurer genuint på om gutter mister litt respekt for kvinner når de svelger cummet deres! Dere på KG er så paranoide, dette er ingen trollpost!

TS

Anonymkode: 172be...f68

" Blir litt teit å ikke gi blowjobs fordi da ser han på meg som en slut eller noe han ikke respekterer..."

Bare unngå å gi da. Min  kjæreste liker ikke at jeg svelger cummet. Synes det er råekkel tanke. Spør sexualpartneren din hva de foretrekker i detalj. Spytte ut mens han ser på? Svelge? Spytte ut i vasken langt unna hans åsyn? Ikke la han komme i munnen? Det er ikke bare deg selv du skal tilfredsstille, men også mannen, og da må man ta hensyn til demmes preferanser samtidig som du tilfredstiller dine. Men om de stikker er det jo ikke meant to be. Du må bare finne en som er mening at du skal være sammen med.

Anonymkode: 8254e...7f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke noe problem med å tro

TS

Anonymkode: 172be...f68

😂

Anonymkode: ca561...059

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" Blir litt teit å ikke gi blowjobs fordi da ser han på meg som en slut eller noe han ikke respekterer..."

Bare unngå å gi da. Min  kjæreste liker ikke at jeg svelger cummet. Synes det er råekkel tanke. Spør sexualpartneren din hva de foretrekker i detalj. Spytte ut mens han ser på? Svelge? Spytte ut i vasken langt unna hans åsyn? Ikke la han komme i munnen? Det er ikke bare deg selv du skal tilfredsstille, men også mannen, og da må man ta hensyn til demmes preferanser samtidig som du tilfredstiller dine. Men om de stikker er det jo ikke meant to be. Du må bare finne en som er mening at du skal være sammen med.

Anonymkode: 8254e...7f6

lol de fleste suger vel pikk for å tilfredstille mannen, ikke seg selv :fnise:

Anonymkode: 172be...f68

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...