Gå til innhold

Damer; hva tenner dere mest, rent visuelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det i sexakten som tenner dere mest visuelt, altså det dere ser med det blotte øyet?

Anonymkode: ac1ba...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At penis er steinhard og spruten til slutt😋. Er også deilig å se/høre hvor tent han er. 

Anonymkode: f81ae...ccf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig mannekropp, blikket hans når han ser på meg, det å høre og se hvor tent han er, hendene hans på kroppen min og at penis er hard :ninuskapus:

Anonymkode: 42f8f...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ligge på rygg og se at mannen går ned på meg, se tunga hans jobbe og nyte det:)

Anonymkode: 03a85...184

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting visuelt. Jeg tenner på personlighet. En hard en tenner meg ikke. Jeg tenner på det jeg kjenner og sanser.

Anonymkode: c7cb6...4ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på det visuelle, men det som er veldig attraktivt hos en mann er at magen er litt høyere opp enn hos kvinner.

Anonymkode: 1bc4d...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der V området mellom hoftene og pikken og å se arm musklene og mage musklene hans jobbe (trenger ikke ha muskler til vanlig men man ser jo musklene til en hver slank og normal mann jobbe i en god sex akt :)
Og elsker når han knuller meg stående mens jeg har en slags sittende posisjon, sånn at jeg godt ser pikken gli ut og inn av meg :)  Elsker også å se han være oppspilt og opphisset når han slikker og fingrer meg. 

Anonymkode: 31eed...c62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansikt, skuldre, nakke, overarmer, underarmer, hofter, rompe.. MMM, mye lekkert å hvile øynene på.

Anonymkode: c7d53...257

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Armer, rumpe og brystkasse. Deilig å se han bli kåt og ha lyst på meg. Tenner også på synet av bulen oppover magen når han blir kåt og ikke klarer å skjule det :ninuskapus:

Anonymkode: bf60c...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ærlig så er det definerte muskler, armer, penis, øynene hans som blir svarte av kåthet og det at han tar for seg av kroppen min under akten som er det mest tennende. Det å se og gjerne høre at han er kåt. 

Anonymkode: b038c...749

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiv penis, å se hvordan hoftene hans jobber, og hvordan blikket begynner å bli fjernt rett før det går for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blikket uten tvil, er de tindrende blå i tillegg er jeg solgt.

Anonymkode: 8e5d7...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen ting som tenner med sexuelt under sexakten; da lukker jeg øynene.

Anonymkode: 8d805...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...