Gå til innhold

Har Japan photo noen gang kampanje på fotobøker?


lady90

Anbefalte innlegg

Driver og lager en cewe fotobok nå, men den er vanvittig mye dyrerere enn andre steder. Koster med 1000.- kr per bok her som koster 500.- et annet sted, og andre steder kjører ofte kampanjer med 50% på fotobøker også. 

Jeg valgte Japan pga. at man kan legge inn videoer, men ser nå at det blir veldig dyrt (selv uten videoer)

Lurer på om noen vet om de av og til kjører kampanje på fotobøker, f.eks 50%, slik andre leverandører gjør? Isåfall vurderer jeg å vente til etter jul med å bestille, med mindre det kommer en kampanje før jul da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, lady90 skrev:

Driver og lager en cewe fotobok nå, men den er vanvittig mye dyrerere enn andre steder. Koster med 1000.- kr per bok her som koster 500.- et annet sted, og andre steder kjører ofte kampanjer med 50% på fotobøker også. 

Jeg valgte Japan pga. at man kan legge inn videoer, men ser nå at det blir veldig dyrt (selv uten videoer)

Lurer på om noen vet om de av og til kjører kampanje på fotobøker, f.eks 50%, slik andre leverandører gjør? Isåfall vurderer jeg å vente til etter jul med å bestille, med mindre det kommer en kampanje før jul da

Har du meldt deg på for å få nyhetsbrev fra J.P.? I så fall kommer det mail flere ganger pr år med tilbud på fotobok m.m.

Anonymkode: 41106...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, lady90 skrev:

Driver og lager en cewe fotobok nå, men den er vanvittig mye dyrerere enn andre steder. Koster med 1000.- kr per bok her som koster 500.- et annet sted, og andre steder kjører ofte kampanjer med 50% på fotobøker også. 

Jeg valgte Japan pga. at man kan legge inn videoer, men ser nå at det blir veldig dyrt (selv uten videoer)

Lurer på om noen vet om de av og til kjører kampanje på fotobøker, f.eks 50%, slik andre leverandører gjør? Isåfall vurderer jeg å vente til etter jul med å bestille, med mindre det kommer en kampanje før jul da

Om jeg ikke husker feil, får man også diverse tilbud hos J.P. ved medlemsskap i enkelte fotoklubber og ved medlemskap i Foto.no.

Anonymkode: 41106...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...