Gå til innhold

Synlige brystvorter - er det virkelig så flaut og tacky


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en godt voksen dame. Har lest her på KG at mange jenter og kvinner er flaue for å få synlige stive brystvorter, og syntes det kan være litt tacky. Derfor er det mange som kjøper bh med innlegg og sånne silikondingser som de setter på vorta. Men er det virkelig så ille? Jeg har også ofte stive brystvorter som flere ofte kan se gjennom t-skjorter og til med tynn jakke. Men er det så ille da? Jeg syntes det verken er flaut eller tacky. Driter i det. Om menn kikker, ok, la dem kikke. Er ikke sånn at jeg går å viser mine stive brystvorter med vilje. Men dette er helt normalt. Er det ikke flere her inne som er enige? Å om ikke, hvorfor? 

Anonymkode: 260a5...bc8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tacky? Herlighet :P

Går sjelden med bh siden jeg ikke har så store pupper, og da blir jo brystvortene synlig hvis de blir stive om jeg ikke har så tykke klær på. Aldri tenkt på at det kan være tacky :fnise: skjønner ikke greien med å lime fast noen sånne klistrelapper og niplene heller! Hva er poenget med de? Late som man ikke har brystvorter? Vi er jo pattedyr tross alt :rolleyes:

Anonymkode: 1fbcd...c2b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger dette under "seksualitet" btw? ....Røk jeg på en runketråd nå? :hoho:ops..

Anonymkode: 1fbcd...c2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ligger dette under "seksualitet" btw? ....Røk jeg på en runketråd nå? :hoho:ops..

Anonymkode: 1fbcd...c2b

Nei, var ikke hensikten:fnise: Kanskje feil kategori...

Ts

Anonymkode: 260a5...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Det er ukomfortabelt nettopp pga enkelte menn som objektiviserer basert på det. Det finnes menn som tror stive brystvorter betyr at du tenner på DEM. Det er altså pga menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er tacky. Altså ikke så ille om man har på en tøy-bh og det syntes litt. Men om man ikke bruker bh, så skriker man jo om oppmerksomhet. Er jo som å gå naken på en strand - ja det er sikkert omfertabelt, men ta nå å kle på deg. Har man et så stort eksponeringsbehov, burde man vel snakke med noen/få mer oppmerksomhet av mannen sin. Som mann, hadde jeg ikke akkurat likt om kona var så desp etter oppmerksomhet og å bli sekualisert av andre menn... :P 

Anonymkode: 9f908...ce6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, canacas skrev:

Det er ukomfortabelt nettopp pga enkelte menn som objektiviserer basert på det. Det finnes menn som tror stive brystvorter betyr at du tenner på DEM. Det er altså pga menn. 

Ja har til og med fått høre : Ja jeg ser du er kåt nå..pga stive brystvorter! :fnise: Altså brystvortene kan bli stive både når jeg fryser, har vondt og om tøyet er borti dem, berøring uten at man er kåt osv.. Menn er noen rare skapninger som tror at stive brystvorter betyr kåt :alice:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Ja har til og med fått høre : Ja jeg ser du er kåt nå..pga stive brystvorter! :fnise: Altså brystvortene kan bli stive både når jeg fryser, har vondt og om tøyet er borti dem, berøring uten at man er kåt osv.. Menn er noen rare skapninger som tror at stive brystvorter betyr kåt :alice:

Jepp. Jeg og. Og dette er et problem blant annet midt i syklusen, da er de så vonde at jeg knapt kan ha tøy på. Da synes de gjennom alle lag av tøy :pinar: Har en eks som trodde brystvortene kun responderte på han og hans fortreffelighet. De gjorde ikke det :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo på vei i feil retning, det er det som er problemet. Mange unge jenter syns at brystvorter er tacky, tenk det. Samtidig så har vi økt fokus på likestilling og frihet for kvinner, det henger ikke på greip. At vi som er eldre skal være mer frisinnet om du vil, enn ungdommen. Det får varsellampene til å blinke hos meg i hvert fall.

Da jeg var liten var puppen bare en pupp og den fikk lufte seg på stranda og ble ikke pakket inn i noe som helst før den ble skikkelig voksen. Kan ikke huske at jentene brukte bh på ungdomsskolen for eksempel, selv om vi hadde pupper da og. Brystvorter var over hodet ikke et tema!

Men nå er brystvorter tacky og Mattel har faen meg laget en hijab til Barbie. Alt vi kvinner har kjempet for er på vei rett i grøfta, og det spørs om jentene som vokser opp nå våkner før det er for sent og vi er tilbake i steinalderen.:ninja:

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er tacky. Altså ikke så ille om man har på en tøy-bh og det syntes litt. Men om man ikke bruker bh, så skriker man jo om oppmerksomhet. Er jo som å gå naken på en strand - ja det er sikkert omfertabelt, men ta nå å kle på deg. Har man et så stort eksponeringsbehov, burde man vel snakke med noen/få mer oppmerksomhet av mannen sin. Som mann, hadde jeg ikke akkurat likt om kona var så desp etter oppmerksomhet og å bli sekualisert av andre menn... :P 

Anonymkode: 9f908...ce6

Men hvis det er en heterofil mann med stive brystvorter da? Er det greit nok om han får mer oppmerksomhet av kona, eller må han bli homo for å kunne få mer oppmerksomhet fra mannen sin? Eller holder det at han snakker med noen (om hva..? Brystvortene sine?) 

Anonymkode: 1fbcd...c2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Det er ukomfortabelt nettopp pga enkelte menn som objektiviserer basert på det. Det finnes menn som tror stive brystvorter betyr at du tenner på DEM. Det er altså pga menn. 

Så dumme er vi ikke Canacas! Vi syntes det er pent å se på, ja. Men det finnes grenser for fanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er tacky. Altså ikke så ille om man har på en tøy-bh og det syntes litt. Men om man ikke bruker bh, så skriker man jo om oppmerksomhet. Er jo som å gå naken på en strand - ja det er sikkert omfertabelt, men ta nå å kle på deg. Har man et så stort eksponeringsbehov, burde man vel snakke med noen/få mer oppmerksomhet av mannen sin. Som mann, hadde jeg ikke akkurat likt om kona var så desp etter oppmerksomhet og å bli sekualisert av andre menn... :P 

Anonymkode: 9f908...ce6

Er helt uenig. Naturlig mener  jeg.

Ts

Anonymkode: 260a5...bc8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Jepp. Jeg og. Og dette er et problem blant annet midt i syklusen, da er de så vonde at jeg knapt kan ha tøy på. Da synes de gjennom alle lag av tøy :pinar: Har en eks som trodde brystvortene kun responderte på han og hans fortreffelighet. De gjorde ikke det :dry:

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er helt uenig. Naturlig mener  jeg.

Ts

Anonymkode: 260a5...bc8

Mye som er natulig, som man likevel ikke flasher rundt til alle haha. Sex er natulig det, men jeg lar ingen se på meg og kona elske. En penis er natulig, men jeg går ikke rundt og slenger på den rundt folk, klør meg på ballene i offentligheten, Går meg gjennomsiktige tøybukser som viser frem stoltheten så godt som mulig liksom. Man vet det er seksuelt, og man trenger ikke blotte seg/vise seg frem så mye for oppmerksomhet. Nå er jo pupper en seksuell kroppsdel (selvom noen skriker "NEI DET ER BARE FETTKLUMPER".)... 

Anonymkode: 9f908...ce6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor "godt voksen" er du, og hvor mye dame? Du skriver som en ung gutt/tacky mann. 

Anonymkode: 10bb7...f01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Så dumme er vi ikke Canacas! Vi syntes det er pent å se på, ja. Men det finnes grenser for fanken!

Takk for at du illustrerer en stor del av problemer. Er det mulig... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden menn seksualiserer brystvorter så utrolig mye at de til og med blir provosert over at noen ammer i offentligheten, så er det dessverre blitt flaut og "tacky" å vise brystvorter ja. Menn tar ikke en dame uten bh seriøst om man prater om noe seriøst eller kjøper en bussbillett eller sitter å leser, da tenker de bare sex sex sex. 

Anonymkode: 0beee...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke BH, men har aldri hørt eller sett noen reagere eller i det hele tatt legge merke til det. Går gjerne i gjennomsiktige topper, men jeg har små og faste bryster - så det er gjerne derfor ingen ser

Anonymkode: 460a1...045

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...