Gå til innhold

Uattraktiv som ufør/aap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på aap, å fikk kjæreste som jeg flyttet sammen med nylig MENS jeg går på aap. Tank at det er noen som faktisk er ute etter mer enn penger! Det at jeg går på aap nå betyr da ikke at jeg ikke kommer noen vei i livet 🙄 Sånn dømming altså

Anonymkode: e6d71...738

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

KG på sitt beste! Om dere tror meg eller ikke bryr meg ærlig talt ikke om :laugh: Jo, jeg trenger faktisk bekreftelse på om noen liker meg som jeg er, da jeg er litt lubben og sliter litt med det.

Anonymkode: af864...f62

da er du jo mer interessert enn bare sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på aap, å fikk kjæreste som jeg flyttet sammen med nylig MENS jeg går på aap. Tank at det er noen som faktisk er ute etter mer enn penger! Det at jeg går på aap nå betyr da ikke at jeg ikke kommer noen vei i livet 🙄 Sånn dømming altså

Anonymkode: e6d71...738

er ikke bare pengene det står på nødvendigvis. jeg driter i hvor mye en person tjener. det er en grunn til at folk er på aap. og noen av dem er ikke kjærestemateriale i mine øyne. men det har lite med pengene og gjøre.

 

exen min gikk på aap når vi møttes. han var på vei et sted og ikke et offer av sin egen fortid. 

 

en annen jeg datet gikk på aap. der var det kroken på døra ganske kjapt. mistet jobbtrening fordi han dukket opp full på jobb. hadde ikke eget sted å bo. var fremdeles et offer for fortiden sin, neitakk, det gidder jeg ikke.

Anonymkode: 29af2...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på aap, å fikk kjæreste som jeg flyttet sammen med nylig MENS jeg går på aap. Tank at det er noen som faktisk er ute etter mer enn penger! Det at jeg går på aap nå betyr da ikke at jeg ikke kommer noen vei i livet 🙄 Sånn dømming altså

Anonymkode: e6d71...738


Samme her, jeg fikk også kjæreste på AAP . To stykker faktisk gjennom de 8 år jeg var på AAP. Det ble slutt av helt andre årsaker og hadde ikke noe med min sykdom å gjøre. 
I dag er jeg ufør og fikk ny kjæreste for et år siden, som ufør. Det var aldri noe negativt for noen av de at jeg var syk, de var jo såklart triste for at jeg ikke kunne gjøre alt hva jeg ville i livet, men det kan faktisk ikke alle uavhengig av helse. Noen har ikke tid, noen har ikke råd, andre har ikke helse til det. Det gikk ikke utover kjærligheten på noe måte at jeg er syk og vi har hatt like normale forhold som personer som er sammen med friske har, utenom de mest aktive forholdene der det er 8 timers fjellturer hver helg da, men de fleste menn syns det er helt perfekt å slappe av i sofaen med god mat og ikke ha en dame som maser om når de skal finne på noe gøy og sporty hele tida :) Selv mine friske venninder sier det om sine kjærester, og mine kjærester har vært lykkelige for at jeg nettopp ikke krever så mye aktivitet og stress og styr i fra dem. 

Anonymkode: e5a40...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min har blitt "ufør". Aldri mer om jeg skal vurdere noen som er det. Blir jeg det selv så er jeg innstilt på ensomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så enkelt at mange mennesker ser verdi i andre som ikke avhenger av overfladiske faktorer.

Jeg tror det er lettere for mennesker som aldri har mistet noen å tenke "praktisk", de forstår ikke hvor mye et menneske betyr, de forstår ikke hvor mye et godt menneske påvirker deres liv, selv om de er ufør

Jeg skulle ønske jeg ikke var så naiv om mange på KG er. Jeg tenkte også "praktisk", men da jeg mistet en av mine nærmeste innså jeg at ufør eller ikke ufør, det er ikke det som skaper menneske, det er ikke det som avgjør om et menneske bidrar til livet ditt og får deg til å føle deg bra. 

Anonymkode: a805b...5ee

Det har ingenting med at man ikke ser din verdi som menneske, det er at man ikke ønsker å endre på alt man ønsker i livet utenom partner (eksempelvis jeg ønsker å reise mye, pusse opp et hus med min partner, få et par barn, dra på arrangementer, være aktive sammen, dra på vennemiddager og venneturer, konserter etc). 

Hvis jeg måtte fire/endre på alle disse ønskene på ting som er viktig for MEG så hadde det ikke holdt på lang sikt at du bidro til livet mitt og fikk meg til å føle meg bra. Mange har fått meg til å føle meg bra i løpet av livet, det betød ikke at det var en god match uansett.

Anonymkode: 795a3...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbsituasjon har ingenting å si for meg i alle fall, så lenge hun kan bidra med en eller form for inntekt, f.eks. aap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville spurt om han har mista interessen. Bedre å spørre enn å overtenke, bare han kan svaret.. 

Anonymkode: 0ffd3...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme... jobba ikke og han som tok kontakt med meg mista interessen tror jeg.. men han ville fremdeles ha sex, men han virka bare ikke like keen på det lenger.. 

og jeg er bare 21 og han 25.. 

Anonymkode: 0ffd3...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går en myte om at et sted, langt langt der ute, finnes det kvinner som faktisk bryr seg om det indre i et menneske og ikke bare overfladiske verdier. Men så langt er det bare en myte jeg ikke har klart å få bekreftet selv. 

Anonymkode: f5fb9...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...