Gå til innhold

Uattraktiv som ufør/aap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har snakket med en fyr gjennom snap og internett i to ukers tid nå. Vi har veldig lyst å møte hverandre. Ingen av oss er ute etter noe seriøst, men bare ha det gøy med hverandre :) 

Så i forrigårs så spurte han om jeg jobbet, jeg sa da nei dessverre av diverse grunner. Etter det har jeg nesten ikke hørt noe fra han, og jeg blir selvsagt nervøs for at han nå ikke er interessert grunnet det! Jeg tenker som så at i og med at vi begge bare vil ha det morro sammen og ikke vil ha noe forhold så spiller det da vell ingen rolle om jeg jobber eller ikke? Er det mulig jeg overtenker det og at han bare er opptatt, eller? :(

Tenkte å skrive noe til han og spørre om han ikke er interessert lenger, men vil ikke virke masete heller. Er en smule betatt av han :phaedra:

Anonymkode: af864...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du har lyst på et forhold. 

Skjønner uansett ikke hvorfor dere skal snakke jobb hvis dere kun skal knulle? Det rimer ikke. 

Da jeg var på AAP, sa jeg det ikke til typen i starten. Jeg sa at jeg jobbet på det forrige stedet jeg jobbet - som jo ikke var helt feil. Men jeg hadde ingen interesse av å snakke med ham om rehabilitering. Det fikk jeg nok doser av alle andre plasser. Etterhvert sa jeg til ham at jeg var sykemeldt, og så at jeg hadde begynt i ny jobb (startet i praksis et annet sted). Han visste hele tida at jeg hadde helseplager. Så han fikk vite det litt og litt. 

Anonymkode: f54b8...eef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har lyst på et forhold. 

Skjønner uansett ikke hvorfor dere skal snakke jobb hvis dere kun skal knulle? Det rimer ikke. 

Da jeg var på AAP, sa jeg det ikke til typen i starten. Jeg sa at jeg jobbet på det forrige stedet jeg jobbet - som jo ikke var helt feil. Men jeg hadde ingen interesse av å snakke med ham om rehabilitering. Det fikk jeg nok doser av alle andre plasser. Etterhvert sa jeg til ham at jeg var sykemeldt, og så at jeg hadde begynt i ny jobb (startet i praksis et annet sted). Han visste hele tida at jeg hadde helseplager. Så han fikk vite det litt og litt. 

Anonymkode: f54b8...eef

Det hadde jeg aldri giddet... Ja det er veldig ubehagelig å fortelle en date at en ikke jobber, men dette er noe som kommer frem innen den første måneden uansett. Hvorfor lyve?

Anonymkode: be2b9...4cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufør og har aldri hatt problemer med å få menn , men merker jo at samtalen dabber av fordi det å snakke om hva man jobber med og gjør på dagene er en veldig vanlig samtaledriver, så jeg pleier i sånne startfaser å bare dikte opp noe. Når du bare skal ligge med dem og ikke ha forhold så gjør det ingenting å ta en hvit løgn! 
 

Ikke ta det så tungt at du ikke har hørt fra han etter det, hva skulle han svart? Han syntes vel det er ubehagelig å spørre hvorfor du ikke jobber, og det syns vel du også er ubehagelig å få spørsmål om og måtte brette ut om, så bare send han en helt vanlig melding du, ikke noe "er du ikke interessert lenger" for da setter du deg i en offer rolle og gir han makt over deg, bare skriv "Hei, alt bra? åssen har dagen vært? " og når han svarer så spør om dere skal møtes til helga. Om det faktisk er sånn at han dømmer deg fordi du ikke jobber så er det hans tap for man kan være fantastiske mennesker og gode sexpartnere fordetom! 

Anonymkode: e5a40...b81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, AnonymBruker said:

Høres ut som du har lyst på et forhold. 

Skjønner uansett ikke hvorfor dere skal snakke jobb hvis dere kun skal knulle? Det rimer ikke.

Nei jeg har ingen interesse av å ha ett forhold nå. Akkurat blitt singel etter mange mange år, så nå vil jeg bare leve livet litt :)
Vi snakker om det meste egentlig, og jeg er ganske åpen av meg så er sånn vi kom inn på jobbtema.

16 minutes ago, AnonymBruker said:

Det hadde jeg aldri giddet... Ja det er veldig ubehagelig å fortelle en date at en ikke jobber, men dette er noe som kommer frem innen den første måneden uansett. Hvorfor lyve?

Anonymkode: be2b9...4cd

Ja, gruer meg alltid til folk spør hva jeg jobber med. Vet liksom at det er ett standard spørsmål som alltid kommer :laugh: Men jeg liker ikke å ljuge så jeg sa det som det var.

16 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg er ufør og har aldri hatt problemer med å få menn , men merker jo at samtalen dabber av fordi det å snakke om hva man jobber med og gjør på dagene er en veldig vanlig samtaledriver, så jeg pleier i sånne startfaser å bare dikte opp noe. Når du bare skal ligge med dem og ikke ha forhold så gjør det ingenting å ta en hvit løgn! 
 

Ikke ta det så tungt at du ikke har hørt fra han etter det, hva skulle han svart? Han syntes vel det er ubehagelig å spørre hvorfor du ikke jobber, og det syns vel du også er ubehagelig å få spørsmål om og måtte brette ut om, så bare send han en helt vanlig melding du, ikke noe "er du ikke interessert lenger" for da setter du deg i en offer rolle og gir han makt over deg, bare skriv "Hei, alt bra? åssen har dagen vært? " og når han svarer så spør om dere skal møtes til helga. Om det faktisk er sånn at han dømmer deg fordi du ikke jobber så er det hans tap for man kan være fantastiske mennesker og gode sexpartnere fordetom! 

Anonymkode: e5a40...b81

Forstår hva du mener, men jeg vil heller være ærlig så får de like meg som den jeg er. Men er ikke sånn at jeg legger ut om alle mine plager og sånt altså, haha. Prøver som regel å styre samtalen litt unna det :)
Nei jeg burde kanskje ikke ta det så tungt, men litt rart når vi har snakket så enormt mye sammen og plutselig så sier det stopp. Jeg har jo såå lyst på han! :jepp: Jeg spurte han her om dagen om han ville komme til helga, han var opptatt hele helga, men skulle si ifra om noe endra seg..

Jeg tenker jeg skriver til han nå som du sa, bare spør hvordan dagen har vært eller no :)

-ts

Anonymkode: af864...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han ikke noe å samle på uansett. Er selv sykemeldt pga jeg er syk, har vært kjempesyk og døden nær. Så om han ikke takler at folk kan bli syke og havne på AAP i livet sitt, vile jeg ikkke tatt i han med ildtang engang, selv ikke som sexpartner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minute ago, Mysticgirl said:

Da er han ikke noe å samle på uansett. Er selv sykemeldt pga jeg er syk, har vært kjempesyk og døden nær. Så om han ikke takler at folk kan bli syke og havne på AAP i livet sitt, vile jeg ikkke tatt i han med ildtang engang, selv ikke som sexpartner

Er helt enig med deg der altså, ikke missforstå meg :) Men jeg vet jo ikke om det er derfor han ikke har tatt kontakt i det siste. Derfor jeg egentlig bare tenkte å spørre han rett ut, men kanskje ikke så lurt?
-ts

Anonymkode: af864...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne har ikke det noe å si.

Det er bare menn som er nødt til å ha status for å kunne få seg dame.

Anonymkode: f5fb9...d6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig ville jeg nok ikke innledet et forhold med noen som ikke var i stand til å arbeide - fordi jeg ønsker økonomisk trygghet og økonomisk likestilling og samme hverdagsoppbygning i et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne har ikke det noe å si.

Det er bare menn som er nødt til å ha status for å kunne få seg dame.

Anonymkode: f5fb9...d6c

Feil. 

Anonymkode: d065d...14d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, gladjenta93 said:

Helt ærlig ville jeg nok ikke innledet et forhold med noen som ikke var i stand til å arbeide - fordi jeg ønsker økonomisk trygghet og økonomisk likestilling og samme hverdagsoppbygning i et forhold. 

Men nå er det ikke snakk om forhold da..

Anonymkode: af864...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er helt enig med deg der altså, ikke missforstå meg :) Men jeg vet jo ikke om det er derfor han ikke har tatt kontakt i det siste. Derfor jeg egentlig bare tenkte å spørre han rett ut, men kanskje ikke så lurt?
-ts

Anonymkode: af864...f62

Hvem sendte mld sist ? Har du sendt og han ikke svart? Om det er tilfellet har  jeg ikke kommet til  å sendt noen flere, men ventet på han . Hadde han aldri tatt kontakt, hadde jeg gått videre og møtt andre menn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev til han nå hvor jeg spurte om alt var bra etc. Fikk ett sånn helt vanlig svar tilbake, hvor han spurte åssen jeg har det. Så jeg skrev rett fram at jeg var redd han hadde mistet interessen for meg. Så fikk jeg tilbake "må ikke tenke på det :) er på vei ut dørene nå:)"

hmmf..?

Anonymkode: af864...f62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev til han nå hvor jeg spurte om alt var bra etc. Fikk ett sånn helt vanlig svar tilbake, hvor han spurte åssen jeg har det. Så jeg skrev rett fram at jeg var redd han hadde mistet interessen for meg. Så fikk jeg tilbake "må ikke tenke på det :) er på vei ut dørene nå:)"

hmmf..?

Anonymkode: af864...f62

Ikke keen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok fordi du ikke jobber at han mistet interessen. Har opplevd det selv flere ganger. 

Anonymkode: d065d...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, en ufør eller på aap er ikke attraktiv. Jeg hadde styrt unna sporenstreks. Og jeg er kronisk syk selv( dog med 100%jobb)- hadde ikke sagt noe før laaaangt inni datingen 🤭 

 

Anonymkode: acdc1...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg aldri giddet... Ja det er veldig ubehagelig å fortelle en date at en ikke jobber, men dette er noe som kommer frem innen den første måneden uansett. Hvorfor lyve?

Anonymkode: be2b9...4cd

Nei, det kom ikke fram fordi vi bodde fra hverandre, han bor i et annet land. Og innen vi hadde møtt hverandre tre ganger, var det allerede bestemt at jeg skulle starte i praksis (som ble betalt jobb etterhvert). Jeg hadde selvfølgelig måttet si noe om det hvis det gikk mot ufør i stedet. Jeg så ikke på det som helt løgn - han hadde nok uansett ikke skjønt norske arbeidslivsregler, det er veldig ulikt det han er vant med, i hans land finnes ikke dette på samme måte. Jeg prøvde aktivt å komme tilbake til den jobben jeg hadde hatt, eller annen jobb på samme arbeidssted, men de sa nei. I hodet mitt "jobbet" jeg fortsatt på det stedet.

Og jeg tror at det er litt av grunnen til at jeg er i jobb igjen i dag; at jeg ikke har "sett" på meg selv som AAP/ufør. Jeg har for eksempel aldri hatt vanskeligheter med å svare på spørsmålet om hva jeg gjør om dagene, for jeg har alltid vært "aktiv" syk, og brukt mye penger på kulturelle ting, foredrag, trening etc etc undervei i forløpet, ikke bare medisiner og behandlinger. Jeg pleide å svare "min jobb er å ta vare på formen min og prøve å ikke bli sykere". Jeg så ikke på meg selv som å ikke jobbe, faktisk... Jeg hadde det travlere enn mange som er i jobb, da jeg var i rehabilitering, avtaleboka var som regel full. Jeg hadde ingen opplevelse av å "bare være hjemme". 

Anonymkode: f54b8...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, canacas said:

Ikke keen. 

Var det jeg var redd for :( ...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Desverre, en ufør eller på aap er ikke attraktiv. Jeg hadde styrt unna sporenstreks. Og jeg er kronisk syk selv( dog med 100%jobb)- hadde ikke sagt noe før laaaangt inni datingen 🤭 

 

Anonymkode: acdc1...aef

Som sagt, jeg skjønner at det ikke er så attraktivt at man er ufør etc. Men nå er ikke dette snakk om dating, er rett og slett bare sex.
-ts

Anonymkode: af864...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes at det er uattraktivt, samma om det er forhold eller til kun sex. Hadde ikke investert tida mi om jeg ikke var interessert. 

Anonymkode: fc298...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk livredd for dette her. Er ufør pga alvorlig fysisk sykdom som attpåtil er arvelig. Pga det har jeg avgjort å ikke få barn, der vil uansett være vanskelig for meg å bli gravid. Er veldig redd dette skal gjøre at menn ikke vil satse på et forhold med meg på noe måte. Syk, sliten, og ikke mulighet for å føde barn. Jeg klorer meg opp i humør hver dag og skjuler hvor vondt det egentlig er, men om jeg skulle ende opp med noen en dag så vil de oppleve at jeg våkner gråtende av smerter, ikke klarer å reise meg selv opp alltid, osv. .. ser ikke lyst ut for meg :(

Anonymkode: 5fd18...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...