Gå til innhold

Er damer EGENTLIG like kosete som det menn er ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kåte og kosete var det jeg egenlig mente å spørre om.

Anonymkode: 3c06e...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og har i alle mine forhold vært den med størst behov for kos og sex. Så tror ikke det har så mye med kjønn og gjøre, tror det er svært forskjellig fra person til person.

Anonymkode: c4206...ac8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tror det går på person og ikke kjønn. Jeg er helt klart mer kosete og kåt enn mannen min.

Anonymkode: ec18e...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også tror det går på person og ikke kjønn. Jeg er helt klart mer kosete og kåt enn mannen min.

Anonymkode: ec18e...365

Da satser jeg på at det er håp for meg å.

Er sammen med ei nå, og hun vil aldri kose lenger, men så har hun ikke noe følelser for meg lenger heller da. Innmari kjipt for meg for jeg elsker henne kjempehøyt, men sånn er det bare. Frykter at forholdet snart er over.

 

For meg er mye kos og sex veldig viktig i ett forhold.

Anonymkode: 3c06e...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir veldig kosete med alle damer jeg har sex med, uansett om det er en gang eller flere ganger vi treffes. Det er ikke fordi jeg vil være kjæreste, men bare fordi jeg digger den følelsen av nærhet...og det å nyte en kvinne med all sin feminine energi fullt ut. Det er sjelden damene er like kosete, og noen kan til og med ta det som et tegn på at jeg vil noe mer(noe jeg ikke vil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosete? Damer er mer kosete? Men sex, menn er mer glade i sex. 

Anonymkode: ff39a...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. Tidligere har andre menn villet kose mye mer med meg enn hva jeg var komfortabel med med de, og ha mye mer sex enn hva jeg trengte. Men så møtte jeg sexguden min og da kan jeg skrive under på at jeg ble den kåteste av oss og aldri fikk nok av sex og kos! 

Anonymkode: ddc2c...f3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd stor forskjell. Han jeg driver med nå er dessverre litt for lite kosete etter min smak. Hadde ikke trodd jeg skulle savne det så mye faktisk.

Anonymkode: 34b9e...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig glad i sex iallefall, selv er jeg også det, Kosing fører uansett nesten alltid til sex . Jeg elsker å kose med han i den gode armkroken, han er også kosete. Men ikke for mye, da blir jeg kvalt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge svært kosete, tar på oss myke bomullsjoggedresser, legger oss på sofaen og ser film mens vi koser med hverandre. Hender han får seg en blowjob også så mange filmer jeg ikke får med meg alt av. Andre ganger ligger han bare bak meg og holder rundt meg. Vi koser hele tiden vi. Men ettersom vi skifter viser vi hverandre tydelig at vi ønsker det også. Vi går ikke rundt i adidasen til vanlig. Bare kos og på hytta hvor det er kos uansett. 

Anonymkode: e6cdb...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...