Gå til innhold

Prøver han å gjøre meg sjalu?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men det fører ingensteds hen å snakke med oss om alt tankekjøret. Snakk med en terapeut?

For slik det ligger an nå, lever du enda i et usunt forhold, hvor du ikke tør å snakke med mannen din og holder alt inne i deg. 

Anonymkode: 6a092...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg trenger det. Vi diskuterer mye, men jeg må bli tøffere.

Takk for "samtalen"

Anonymkode: fc66b...0f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg trenger det. Vi diskuterer mye, men jeg må bli tøffere.

Takk for "samtalen"

Anonymkode: fc66b...0f3

Hvis tøffere betyr å være mer ærlig og ikke redd for svarene, så er jeg enig :) 

Lykke til!

Anonymkode: 6a092...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si, I vårt fohold har kjærsten min bare kontakt med kusinene sine, tanter, familier eller noen på gata/jobb dersom d er nødvenig. Han har ikke kontakt med andre jenter sånn ellers.

det er akkuratt derfor for at jeg skal unngå å havne i slike situasjoner. Og samme med meg da, har ikke kontakt med gutter jeg heller.

jeg har opplevd å bli forelska i guttevenner selv mange ganger før, så ikke fortell meg at venn bare er venn. Det er fort gjort å krysse grensa når man er såpass nær.

og vi trives med slikt system. Altså verden er ikke tom for gutter at han skal gå å lete etter jenter for å ha venner. Man kan like godt være venn med gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ishm skrev:

Vet ikke hva jeg skal si, I vårt fohold har kjærsten min bare kontakt med kusinene sine, tanter, familier eller noen på gata/jobb dersom d er nødvenig. Han har ikke kontakt med andre jenter sånn ellers.

det er akkuratt derfor for at jeg skal unngå å havne i slike situasjoner. Og samme med meg da, har ikke kontakt med gutter jeg heller.

jeg har opplevd å bli forelska i guttevenner selv mange ganger før, så ikke fortell meg at venn bare er venn. Det er fort gjort å krysse grensa når man er såpass nær.

og vi trives med slikt system. Altså verden er ikke tom for gutter at han skal gå å lete etter jenter for å ha venner. Man kan like godt være venn med gutter.

Er sånn jeg er også. Men her er typen og jeg forskjellige.

Får jeg høre at en er intr i meg holder jeg ekstra avstad. Mens han sier ifra til vedkommende at det ikke blir noe, men holder kontakten og fleipingen.

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis tøffere betyr å være mer ærlig og ikke redd for svarene, så er jeg enig :) 

Lykke til!

Anonymkode: 6a092...a7d

Takk. 

Anonymkode: fc66b...0f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved å stille spørsmål som hvem Hanne er, hvorfor hun står som singel etc er langt mer anklagende enn en rask beskjed ala «jeg merker du nevner Hanne veldig ofte og jeg skjønner at hun er en veldig herlig jente, men bare ikke la henne få noen forhåpninger om at du er ledig er du snill :)» 

Jeg skal love deg at en slik fremdrift ikke åpner for verken diskusjon eller krangel, samtidig som det ikke føles som et angrep, men han ville hatt det surrende i bakhuet i etterkant. 

Ergo, jeg er enig med de over✌🏼

Anonymkode: c768d...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er sånn jeg er også. Men her er typen og jeg forskjellige.

Får jeg høre at en er intr i meg holder jeg ekstra avstad. Mens han sier ifra til vedkommende at det ikke blir noe, men holder kontakten og fleipingen.

Anonymkode: fc66b...0f3

Kanksje du bør snakke med han om at du ikke liker det.

hvis han elsker deg, og ikke de andre vil han høre på deg

Anonymkode: aaa57...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved å stille spørsmål som hvem Hanne er, hvorfor hun står som singel etc er langt mer anklagende enn en rask beskjed ala «jeg merker du nevner Hanne veldig ofte og jeg skjønner at hun er en veldig herlig jente, men bare ikke la henne få noen forhåpninger om at du er ledig er du snill :)» 

Jeg skal love deg at en slik fremdrift ikke åpner for verken diskusjon eller krangel, samtidig som det ikke føles som et angrep, men han ville hatt det surrende i bakhuet i etterkant. 

Ergo, jeg er enig med de over✌🏼

Anonymkode: c768d...68c

Nettopp :) 

Du var mye flinkere til å forklare enn meg! 👍🏻

Anonymkode: 6a092...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved å stille spørsmål som hvem Hanne er, hvorfor hun står som singel etc er langt mer anklagende enn en rask beskjed ala «jeg merker du nevner Hanne veldig ofte og jeg skjønner at hun er en veldig herlig jente, men bare ikke la henne få noen forhåpninger om at du er ledig er du snill :)» 

Jeg skal love deg at en slik fremdrift ikke åpner for verken diskusjon eller krangel, samtidig som det ikke føles som et angrep, men han ville hatt det surrende i bakhuet i etterkant. 

Ergo, jeg er enig med de over✌🏼

Anonymkode: c768d...68c

Han snakker om henne jeg spør hvem er hun. Han viser meg hennes profil og nevner kjæresten hennes. Da kommenterte jeg at hun sto som singel.

Han sa vel at de var mer knulle venner.

Uansett så har ikke han møtt henne eller pratet med henne på 8 år.

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 7.23, AnonymBruker skrev:

Stund tilbake får han venneforespørsel på fb. Han viser meg bilde av henne, sier å Hanne å Hanne å Hanne, hun er så...nærmest stryker fingeren over skjermen.

Godtar som venn. Sier han har kjent henne og mannen i mange år. Sier ikke at hun nå er singel.

Så 4 dager senere sitter denne Hanne med ei venninne. Venninnna ringer typen vil ha han ut der de er. Han sier han er hjemme med kjæresten. Å de visste ikke at han hadde kjæreste..

Nå trykker de liker på hverandre hele tiden. Han trykker sjelden på meg.

Er dette får å gjøre meg sjalu? Hvordan hadde du reagert?

Anonymkode: fc66b...0f3

Hei 😅 ja! Han prøver å gjøre deg sjalu. Dette er typisk menn å gjøre. Har opplevd det med alle mine forhold. Det er usmakelig jeg vet det. Men du må sette deg i respekt. Og enten true han med å gå fra han fordi andre er mer interessante for han. Si at han må få tid til å utforske mer og gjøre seg ferdig med "andre" som frister han. Eller du kan gjøre et pay back time ved å gi han uttrykk for/vise til handling om at du ser deg etter en annen som verdsetter deg bedre! Lykke til.

Anonymkode: 93ec6...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, November 19, 2017 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Hei 😅 ja! Han prøver å gjøre deg sjalu. Dette er typisk menn å gjøre. Har opplevd det med alle mine forhold. Det er usmakelig jeg vet det. Men du må sette deg i respekt. Og enten true han med å gå fra han fordi andre er mer interessante for han. Si at han må få tid til å utforske mer og gjøre seg ferdig med "andre" som frister han. Eller du kan gjøre et pay back time ved å gi han uttrykk for/vise til handling om at du ser deg etter en annen som verdsetter deg bedre! Lykke til.

Anonymkode: 93ec6...11a

Mulig du har rett. Han liker ikke at jeg har kontakt med eks. Den kontakten gjelder kun pga felles barn. Han sier han ikke er sjalu, men forteller om ei han var sammen en stund. De dro ut sammen hun ga en mannlig venn en god klem. Han reagerte med at han aldri hadde fått en så god klem og dro hjem.

 

Mens til meg så sier han om jeg blir bittelitt sjalu så går han.

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du å si at denne typen prøver å si at flere som vil ha meg, men du som får meg?

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...