Gå til innhold

Prøver han å gjøre meg sjalu?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stund tilbake får han venneforespørsel på fb. Han viser meg bilde av henne, sier å Hanne å Hanne å Hanne, hun er så...nærmest stryker fingeren over skjermen.

Godtar som venn. Sier han har kjent henne og mannen i mange år. Sier ikke at hun nå er singel.

Så 4 dager senere sitter denne Hanne med ei venninne. Venninnna ringer typen vil ha han ut der de er. Han sier han er hjemme med kjæresten. Å de visste ikke at han hadde kjæreste..

Nå trykker de liker på hverandre hele tiden. Han trykker sjelden på meg.

Er dette får å gjøre meg sjalu? Hvordan hadde du reagert?

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud jeg skjønner ingenting av det du nettopp har lest, og klarer hvertfall ikke å skjønne hvordan han prøver å gjør deg sjalu?

Anonymkode: 7d017...42c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at han ønsker å gjøre deg sjalu, eller det kan være at han ikke skjønner hvor åpenbar han er. 

Anonymkode: 62b28...e51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller han er litt betatt og ikke forstår det selv.

Anonymkode: 6a092...a7d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han prøver ikke. Han skjønner ike hva det gjør for deg. Du må nesten fortelle han dette. For han er nok som noen over her nevner. Betatt uten å innse det. 

Men hvis han faktisk vet d selv har praten vits å blitt mer alvorlig fra min mening

Anonymkode: 99a99...54d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ikke bra ut! Hvorfor har han ikke sagt han har deg som kjæreste? 

Jeg hadde tatt det opp med han og sagt at det sårer meg at han holder på sånn. Det han gjør er ikke normalt. Jeg hadde aldri gjort sånn! 

Anonymkode: 551c1...e80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet jp ikke om de møtes event hvor ofte..

Anonymkode: fc66b...0f3

Det har vel ikke noe å si? De har kjent hverandre i mange år og han kan være betatt uten å ha møtt henne i det siste. 

Synes du bør komme deg på bena her nå, og si at du legger merke til at han er betatt av Hanne, og at hvis han ikke passer på nå, så kan det gå ut over forholdet mellom dere to. Ikke vær så passiv!

Anonymkode: 6a092...a7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel ikke noe å si? De har kjent hverandre i mange år og han kan være betatt uten å ha møtt henne i det siste. 

Synes du bør komme deg på bena her nå, og si at du legger merke til at han er betatt av Hanne, og at hvis han ikke passer på nå, så kan det gå ut over forholdet mellom dere to. Ikke vær så passiv!

Anonymkode: 6a092...a7d

Takk. Trenger dytt. Typisk meg å holde kjeft og tankene flyr. 

Anonymkode: fc66b...0f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Trenger dytt. Typisk meg å holde kjeft og tankene flyr. 

Anonymkode: fc66b...0f3

:) 

Det jeg synes du bør gjøre er å ikke anklage han eller fritte han ut. Bare si enkelt og greit at du legger merke til at han er betatt av Hanne, og at han bør være obs på at de følelsene der kan gå utover både hans følelser for deg og forholdet dere i mellom. Hold det enkelt. Ikke la det bli noen diskusjon eller si i mot hvis han protesterer.

Dette kommer han til å tenke på, og gruble på, og så kommer han til å falle ned på en avgjørelse om hva han vil gjøre med dette. Det som stiller deg i best lys er at du viser at du får med deg ting og sier kloke ord, men lar det være opp til han å finne ut av dette. 

Anonymkode: 6a092...a7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:) 

Det jeg synes du bør gjøre er å ikke anklage han eller fritte han ut. Bare si enkelt og greit at du legger merke til at han er betatt av Hanne, og at han bør være obs på at de følelsene der kan gå utover både hans følelser for deg og forholdet dere i mellom. Hold det enkelt. Ikke la det bli noen diskusjon eller si i mot hvis han protesterer.

Dette kommer han til å tenke på, og gruble på, og så kommer han til å falle ned på en avgjørelse om hva han vil gjøre med dette. Det som stiller deg i best lys er at du viser at du får med deg ting og sier kloke ord, men lar det være opp til han å finne ut av dette. 

Anonymkode: 6a092...a7d

Takk for gode ord.

Anonymkode: fc66b...0f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode ord.

Anonymkode: fc66b...0f3

Bare hyggelig. Det kan godt være at hvis du sier det så enkelt som dette, så er det nok til å gi han en større respekt for deg og glemme Hanne ;) 

Anonymkode: 6a092...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig. Det kan godt være at hvis du sier det så enkelt som dette, så er det nok til å gi han en større respekt for deg og glemme Hanne ;) 

Anonymkode: 6a092...a7d

Håper det. Kjent henne mange år. Vi vært sammen i under 2 år.

Anonymkode: fc66b...0f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være at han ønsker å gjøre deg sjalu, eller det kan være at han ikke skjønner hvor åpenbar han er. 

Anonymkode: 62b28...e51


Tror dette jeg også. Ganske tydelig at han har likt hun og vært fascinert av hun lenge og dekker over "faren" med det ved å si at han også har kjent mannen hennes lenge, noe som sannsynligvis ikke er sant engang. Han vet at hun er singel og ble kjempeglad når han fikk friendrequest, hvor kom friendrequesten fra? Hvordan kjenner venninda til Hanne din mann? Dette høres ut som to single damer han nylig har møtt ute på byen som han var kjempeglad for å flørte med og helt overbegeistra for, som ikke visste han hadde dame fordi han ikke hadde sagt det til de for å flyte videre i by-flørten. Om Hanne var en god gammel venn han hadde kjent lenge så hadde Hanne visst at han hadde kjæreste. 

Anonymkode: b530d...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:


Tror dette jeg også. Ganske tydelig at han har likt hun og vært fascinert av hun lenge og dekker over "faren" med det ved å si at han også har kjent mannen hennes lenge, noe som sannsynligvis ikke er sant engang. Han vet at hun er singel og ble kjempeglad når han fikk friendrequest, hvor kom friendrequesten fra? Hvordan kjenner venninda til Hanne din mann? Dette høres ut som to single damer han nylig har møtt ute på byen som han var kjempeglad for å flørte med og helt overbegeistra for, som ikke visste han hadde dame fordi han ikke hadde sagt det til de for å flyte videre i by-flørten. Om Hanne var en god gammel venn han hadde kjent lenge så hadde Hanne visst at han hadde kjæreste. 

Anonymkode: b530d...fcb

Ja du sier noe der. Hannes venninne er ikke singel. 

Hanne har satt sin venninnes mann som sitt kjæledyr i statusen på fb.

Vet ikke hvor ofte de ses. Tror du virkelig de er betatt av hverandre?

Han la ut samme bilde av seg 3 ganger hun trykker på alle.

Hater å bli misforstått hvordan ta opp?

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja du sier noe der. Hannes venninne er ikke singel. 

Hanne har satt sin venninnes mann som sitt kjæledyr i statusen på fb.

Vet ikke hvor ofte de ses. Tror du virkelig de er betatt av hverandre?

Han la ut samme bilde av seg 3 ganger hun trykker på alle.

Hater å bli misforstått hvordan ta opp?

Anonymkode: fc66b...0f3

Venneforespørsel kom fra Hanne.

Han brukte 4 mnd før han trykket på meg...

 

 

 

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet i går. Ikke lett å prate da han blir så sur.

Men han sa han ikke hadde sett henne på 8 år. Og hun hadde kjæreste. Spurte hvorfor hun da sto som singel han sa hun og typen ikke var seriøse.

Han sa jeg kunne ringe henne, men han vet jeg ikke gjør det.

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annne ting. Jeg la meg litt nedpå før kveldsvakt i går. Våknet av hans tlf ringte og han gikk ut.

Da han kom inn sa han at han var rett utenfor.

Men, han kjørte ett sted. Hvorfor ikke bare si det? Kanskje tull av meg å reagere på sånt, men mange sånne små episoder gjør meg usikker.

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, November 16, 2017 den 10.59, AnonymBruker skrev:

:) 

Det jeg synes du bør gjøre er å ikke anklage han eller fritte han ut. Bare si enkelt og greit at du legger merke til at han er betatt av Hanne, og at han bør være obs på at de følelsene der kan gå utover både hans følelser for deg og forholdet dere i mellom. Hold det enkelt. Ikke la det bli noen diskusjon eller si i mot hvis han protesterer.

Dette kommer han til å tenke på, og gruble på, og så kommer han til å falle ned på en avgjørelse om hva han vil gjøre med dette. Det som stiller deg i best lys er at du viser at du får med deg ting og sier kloke ord, men lar det være opp til han å finne ut av dette. 

Anonymkode: 6a092...a7d

Han ble ikke akkuratt blid. 

Anonymkode: fc66b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...