Gå til innhold

Hvorfor ble ikke vi invitert på AUF’s sommerleir?


fuglekvitter__

Anbefalte innlegg

.Det er mange som drar til Utøya (AUF’s sommerleir) hver sommer visst nok men like mange som ikke drar dit. Hvorfor har ikke vi som ikke har fått invitasjon dit ikke fått dette?

Noen som vet?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Testosteron skrev:

Er du medlem i AUF?

Nei? Må man være det?

Når vi har vært på sommerleir så har man aldri måtte være medlem av noe. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Nei? Må man være det?

Tror du AUF sender ut invitasjoner til FpU-erne?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Testosteron skrev:

Tror du AUF sender ut invitasjoner til FpU-erne?

Herregud leser du ikke hva jeg skriver? Det er ikke det jeg spør om!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Man må være medlem av et gitt ungdomsparti for å delta på partiets sommerleir. Det hjelper også å være et relativt aktivt medlem i det aktuelle ungdomspartiet, for da får man mest ut av sommerleiren. Dersom du er medlem av AUF og ikke har mottatt invitasjon, bør du nok spørre dem, ikke Kvinneguiden.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell

Jeg regner med AUF legger ut påmelding til sommerleir på nettsiden dems + at de som er medlem i AUF får invitasjon på mail, det er slik den organisasjonen jeg er med i gjør det i alle fall. Er du medlem og ikke har fått invitasjon? I så fall kan det være noe feil i e-post registeret deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, fuglekvitter__ said:

Herregud leser du ikke hva jeg skriver? Det er ikke det jeg spør om!! 

Veldig vanskelig å skjønne det du skriver :ac: Prøv å si det en gang til, med t-skje til de som ikke skjønner..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, carmabell skrev:

Jeg regner med AUF legger ut påmelding til sommerleir på nettsiden dems + at de som er medlem i AUF får invitasjon på mail, det er slik den organisasjonen jeg er med i gjør det i alle fall. Er du medlem og ikke har fått invitasjon? I så fall kan det være noe feil i e-post registeret deres. 

Mulig. Aldri hørt om AUF eller FpU. Minner nesten om en sekt eller en slags kult. 

Jobber du i AUF eller? 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Herregud leser du ikke hva jeg skriver? Det er ikke det jeg spør om!! 

Jo. Det var det du spurte om. Du spurte hvorfor "vi" ikke har blitt invitert på AUFs sommerleir, og jeg svarte at det er fordi "vi" ikke er medlemmer i AUF. Det skjønner du vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Overrasket skrev:

Man må være medlem av et gitt ungdomsparti for å delta på partiets sommerleir. Det hjelper også å være et relativt aktivt medlem i det aktuelle ungdomspartiet, for da får man mest ut av sommerleiren. Dersom du er medlem av AUF og ikke har mottatt invitasjon, bør du nok spørre dem, ikke Kvinneguiden.

Noe så skrudd. Selv var vi på sommerleir på Rena. Ingen sånne regler der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer altså på hvorfor en ikke blir invitert til et politisk (ungdoms)parti sin sommerleir - når man ikke er medlem i dette (ungdoms)partiet?

Lurer du også på hvorfor folk som ikke er medlem i speideren, ikke blir invitert med på speiderleir?

Anonymkode: a9e36...5db

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Testosteron skrev:

Jo. Det var det du spurte om. Du spurte hvorfor "vi" ikke har blitt invitert på AUFs sommerleir, og jeg svarte at det er fordi "vi" ikke er medlemmer i AUF. Det skjønner du vel?

Da har du nok lest i et annet innlegg. Selv var vi på sommerleir på Rena og ingen ble tvunget til å stemme FRP eller AP for å ha det gøy en sommer. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Mulig. Aldri hørt om AUF eller FpU. Minner nesten om en sekt eller en slags kult. 

Jobber du i AUF eller? 

Hvis du ikke har hørt om AUF, hvordan kan det da ha seg at du oppretter en tråd som forutsetter at du gjør nettopp dette? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lurer altså på hvorfor en ikke blir invitert til et politisk (ungdoms)parti sin sommerleir - når man ikke er medlem i dette (ungdoms)partiet?

Lurer du også på hvorfor folk som ikke er medlem i speideren, ikke blir invitert med på speiderleir?

Anonymkode: a9e36...5db

Har ikke sagt noe om jeg er medlem eller ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Testosteron skrev:

Hvis du ikke har hørt om AUF, hvordan kan det da ha seg at du oppretter en tråd som forutsetter at du gjør nettopp dette? 

Etter at mange døde der så har jeg hørt om det, men aldri før det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Du skreiv "Nei. Må man være det" når du fikk spørsmål om du var medlem.

Anonymkode: 217fb...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutes ago, fuglekvitter__ said:

Noe så skrudd. Selv var vi på sommerleir på Rena. Ingen sånne regler der. :) 

Var det sommerleir for friidrett? De pleier å ha leir på Rena. Da må man nødvendigvis være medlem av en friidrettsklubb for å delta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Noe så skrudd. Selv var vi på sommerleir på Rena. Ingen sånne regler der. :) 

Hva slags leir var det da? 

Anonymkode: 6b08a...dd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...