Gå til innhold

Evig diskusjon med kona..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til alle kvinner der  ute, stemmer det ikke at dere blir mer tent av en tykk, fyldig, rett og estetisk fin penis om den sitter på en mann dere elsker? :) har en evig diskusjon med kona om hvorvidt dette stemmer...

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror aldri jeg har blitt tent av penis i seg selv. Er heller personen jeg liker som har gjort noe riktig som gjør at kroppen min skiller ut dette deilige hormonet som gir lyst.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til alle kvinner der  ute, stemmer det ikke at dere blir mer tent av en tykk, fyldig, rett og estetisk fin penis om den sitter på en mann dere elsker? :) har en evig diskusjon med kona om hvorvidt dette stemmer...

Anonymkode: 04174...e27

Nei det stemmer ikke. Det er ikke penisen som gjør mannen. Jeg tenner ikke på selve penisen, men mannen. Kona di har rett.

Anonymkode: 818af...8e9

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenning har ingenting med penis å gjøre for mitt vedkommende. Den er "kun" et redskap. Det er mannen jeg tenner på.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke penisen jeg tenner på, det er mannen. En penis er en penis

Anonymkode: b15b9...1f5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Semydfe skrev:

Tenning har ingenting med penis å gjøre for mitt vedkommende. Den er "kun" et redskap. Det er mannen jeg tenner på.

Redskapet kan da vel være et godt/midre godt redskap?

Anonymkode: 04174...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at jeg tenner mer på penisen til mannen siden den sitter på mannnen jeg elsker, eller mener du at jeg tenner mer om mannen jeg elsker har en stor og tykk penis og alt det der? 

Det første er i så fall riktig, jeg synes mannen har verdens fineste penis og jeg elsker penisen hans. Den er rett og slett perfekt! Akkurat som om resten av han er perfekt, selv de lange hårene på ryggen hans og den store skjeve nesen hans :rodmer:

Anonymkode: c9489...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til alle kvinner der  ute, stemmer det ikke at dere blir mer tent av en tykk, fyldig, rett og estetisk fin penis om den sitter på en mann dere elsker? :) har en evig diskusjon med kona om hvorvidt dette stemmer...

Anonymkode: 04174...e27

Nei, en penis er en penis. Jeg synes generelt peniser er veldig lite fine, samme med tær med hår på. Men likevel elsker jeg begge deler fordi de sitter på mannen jeg elsker. Jeg elsker også den lille bilringen hans, og ville aldri hatt en annen mage å kose på. Jeg hadde ikke elsket magen hans mer om den var trent og stram.

Anonymkode: 1c7c9...c50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at jeg tenner mer på penisen til mannen siden den sitter på mannnen jeg elsker, eller mener du at jeg tenner mer om mannen jeg elsker har en stor og tykk penis og alt det der? 

Det første er i så fall riktig, jeg synes mannen har verdens fineste penis og jeg elsker penisen hans. Den er rett og slett perfekt! Akkurat som om resten av han er perfekt, selv de lange hårene på ryggen hans og den store skjeve nesen hans :rodmer:

Anonymkode: c9489...0a1

Mente vel begge deler! :) altså du tenner mer om mannen du elsker har en stor og fyldig penis? I så fall, hvordan ser den ut? 

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kommer inn på badet med en halvslapp på 20 cm om morgenen og dama sitt blikk suges mot kølla, da vet en hva som venter på kvelden. Bare å lade opp. 

Anonymkode: 516bc...c87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en kommer inn på badet med en halvslapp på 20 cm om morgenen og dama sitt blikk suges mot kølla, da vet en hva som venter på kvelden. Bare å lade opp. 

Anonymkode: 516bc...c87

Kjenner til følelsen. Har personlig ikke like lang, men veldig tykk penis. 

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg tenker hardt etter greier jeg likevel ikke å huske hvordan penisen til de mennene jeg har vært sammen med gjennom årene har vært. Utseende på penis er fullstendig uinteressant for min del bare den fungerer.

Anonymkode: 1e599...7f6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, NotNaomi skrev:

Og det diskutereres " evig " ? 

Hvem av dere er så penisfikserte ?

Antar hun er mer fiksert enn meg. Hun kommenterte her om dagen en penis vi så på TV og la ut om at den var deilig å se på osv..

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på en penis men den trenger ikke å være estetisk vakker. Peniser er vakre og deilige, selv med bøy både her og der

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NotNaomi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar hun er mer fiksert enn meg. Hun kommenterte her om dagen en penis vi så på TV og la ut om at den var deilig å se på osv..

Anonymkode: 04174...e27

Så sympatisk av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg tenner på en penis men den trenger ikke å være estetisk vakker. Peniser er vakre og deilige, selv med bøy både her og der

 

Men er den tykk og fyldig?

Anonymkode: 04174...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Så sympatisk av henne.

Yep, det jeg sa til henne. Men skjønner selvfølgelig at en fyldig, tykk og estetisk penis er deilig. 

Anonymkode: 04174...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Yep, det jeg sa til henne. Men skjønner selvfølgelig at en fyldig, tykk og estetisk penis er deilig. 

Anonymkode: 04174...e27

Tror ærlig talt ikke så mange av oss er enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...