Gå til innhold

Damer, har dere hatt sex med noen med penis på 14-15 cm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var det? Helt ærlig!! Kjente du den ikke?

14-15 cm i lengde. 12,5/13,5 i bredde.

Anonymkode: ad6eb...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel over gjennomsnittet? Har hatt fantastisk sex med både gjennomsnittlige peniser og de som er enda mindre. Den eneste gangen størrelsen har vært et problem er det fordi den har vært for stor.

Anonymkode: ac3ed...361

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel over gjennomsnittet? Har hatt fantastisk sex med både gjennomsnittlige peniser og de som er enda mindre. Den eneste gangen størrelsen har vært et problem er det fordi den har vært for stor.

Anonymkode: ac3ed...361

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!!! 

Anonymkode: 72a90...acc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel over gjennomsnittet? Har hatt fantastisk sex med både gjennomsnittlige peniser og de som er enda mindre. Den eneste gangen størrelsen har vært et problem er det fordi den har vært for stor.

Anonymkode: ac3ed...361

14 cm er går under kategorien svært liten vel?

Anonymkode: ad6eb...96c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, bortebra skrev:

Nei, ingen her har noen gang hatt sex med noen under 23 centimeter. 

:ac::ac::ac:

Er det omkretsen av hodet ditt? Den klumpen, som balanser på skuldrene dine? I så fall forstår jeg grunnen til kommentaren din. 

Anonymkode: 3d852...33b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JudasPriest skrev:

Du trenger i hvert fall ikke å bekymre deg, for at den er for liten. No shit! 

14cm er liten. Damer foretrekker kukker på en 17-18 cm minst. Gjerne over 20cm. Bare spør konghung! 

Anonymkode: e6ffa...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Er det omkretsen av hodet ditt? Den klumpen, som balanser på skuldrene dine? I så fall forstår jeg grunnen til kommentaren din. 

Anonymkode: 3d852...33b

Tipper vedkommende bare er drittlei alle de 1649 penistrådene.

https://www.google.no/search?q=kvinneguiden+penis+site:forum.kvinneguiden.no&sa=X&ved=0ahUKEwingpKcu8DXAhUlDZoKHUBbAJUQrQIIMygEMAA&biw=1408&bih=693&dpr=1.36

Anonymkode: b1b2c...9e3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

14 cm er går under kategorien svært liten vel?

Anonymkode: ad6eb...96c

Ja. Alle må jo være større en snittet, eller så er det noe alvorlig galt.  

Er det vanlig at menn er så opphengt i lengden på tissen sin, eller er det bare de på KG? Jeg har aldri tenkt så mye på det for min del.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt over gjennomsnittet, men mange har vel vært borti noe sånt. Min største partner var i den størrelsen, og det gikk helt greit, men vi måtte jo bruke tid på oppvarming slik at jeg ikke ble sår.

Anonymkode: 093af...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker større forskjell på tykkelse enn lengde.

 

Men sånn utenom det har ikke penisstørrelsen vært avgjørende for om jeg vil gjenta opplevelsen eller ikke. En stor penis gjør liksom ikke helt opp for om han -må- runkes for i det hele tatt å få utløsning, for eksempel. Jeg opplever  også at hvis objektet (uavhengig av om det er penis eller dildo) er lenger enn ca 10 cm, kan jeg få støtsmerter i enkelte stillinger/perioder.

Anonymkode: 4181e...2e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg det. Hatt både god og dårlig sex med noen på den størrelsen, det kommer jo helt an på personen som eier penisen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det daglig. Kjenner den meget godt, til tider kan det faktisk være litt vondt også. Synes ikke den er liten heller. 

Anonymkode: 29685...09c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest JudasPriest
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

14cm er liten. Damer foretrekker kukker på en 17-18 cm minst. Gjerne over 20cm. Bare spør konghung! 

Anonymkode: e6ffa...1cc

Jeg er kvinne, og jeg trenger ikke å spørre noen andre om hva mine meninger skal være. Jeg representerer meg selv, og står for hva jeg sier og hva jeg mener.  Og 14 cm er perfekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!!! 

Anonymkode: 72a90...acc

Når man har en ganske liten kropp kan det være smertefullt å få noe som er 20 cm + stukket inn i seg. Utrolig nok!!!!!!!! Har også erfart at de som har størrelsen med seg kan være ganske late i senga. Ikke så rart etter å ha lest utallige tråder her inne hvor menn tror at en stor pikk er det eneste som teller.

Men vi damer skal vel ta litt selvkritikk her også. Det er akkurat det samme med puppestørrelse. Vi griner oss i søvn fordi vi bare har b-cup, selv om menn om og om igjen sier at pupper er flotte så lenge de ikke er helt flate/i det hele tatt er der eller er større enn hele resten av kroppen. Så finnes det disse brautende typene (både menn og kvinner) som vil ha alt så stort som mulig, som man automatisk tenker at snakker for resten av befolkningen.

 

Anonymkode: ac3ed...361

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det daglig. Kjenner den meget godt, til tider kan det faktisk være litt vondt også. Synes ikke den er liten heller. 

Anonymkode: 29685...09c

Hva er omkretsen på den da??

Anonymkode: ad6eb...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...