Gå til innhold

Eirin Kristiansen


alida2017

Anbefalte innlegg

På 14.7.2018 den 11.27, Rosewood skrev:

Sjekk før og etter da, for en forskjell 😦 Når skal denne duck lip moten gå ut? Det ser jo ikke ut. Hun er jo så pen og søt fra før, men de leppene blir litt for mye synes jeg. Mye søtere uten.

http://wp-uploads.interactives.dk/eirinkristiansen.no/uploads/2015/10/28090803/d53a10822.jpg

https://www.instagram.com/p/Bk7yknmjiUw/?hl=nb

 

 

0EA52F02-56EE-4874-9D46-BF616AD186CE.png

660EC485-2237-4503-9BEE-E83EBA56BB81.jpeg

Nå får du gi deg. Du mener ikke seriøst at hun var penere uten leppene. Hadde du ikke visst at de var fikset på så hadde du ikke tenkt tanken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var nyyydelig før hun fikset på dem. Det er i hvertfall min mening..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spyro skrev:

Nå aner ikke jeg hvem denne Eirin er, men på det bildet med store lepper så ser det aldeles ikke unaturlig ut, og selvfølgelig finnes det de som har slike lepper fra naturens side. Ville du fortalt dem at de var stygge og? Makan til oppførsel 

🙄 Selvfølgelig hadde jeg ikke det. 

:klaske:

Jeg har aldri kalt henne stygg. Hun er fremdeles pen, men ser litt mer kunstig og stiv ut pga tydelige filler. Likevel ikke stygg! 

Du ser forskjell på de to bildene, leppene hennes er mye tynnere på det ene, fyldigere på det andre. Lepper vokser seg ikke fyldigere og fyldgiere jo eldre man blir; det er nå heller motsatt.

Hun må gjerne hva hun vil med ansiktet sitt for min del; jeg bare synes det er synd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rosewood skrev:

🙄 Selvfølgelig hadde jeg ikke det. 

:klaske:

Jeg har aldri kalt henne stygg. Hun er fremdeles pen, men ser litt mer kunstig og stiv ut pga tydelige filler. Likevel ikke stygg! 

Du ser forskjell på de to bildene, leppene hennes er mye tynnere på det ene, fyldigere på det andre. Lepper vokser seg ikke fyldigere og fyldgiere jo eldre man blir; det er nå heller motsatt.

Hun må gjerne hva hun vil med ansiktet sitt for min del; jeg bare synes det er synd.

Hæ? Ja, selvfølgelig ser jeg forskjell. Men det er kun fordi det finnes bilder av henne fra før hun fikset leppene som gjør at man kan vite at hun har gjort noe.

Jeg vet at det er veldig populært for tiden å kalle de som har fikset på utseendet stygge - som om det er helt OK. Denne damen har ikke engang vært uheldig med resultatet, men likevel så MÅ folk bare kommentere negativt. Du er vel av typen som sier at ALLE ALLTID ser bedre ut naturlig?

Det er ikke akkurat objektivt eller særlig saklig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Keikolina skrev:

Ha ha ikke prøv deg en gang, ingen har sånne lepper fra naturens side som tyter ut på utsiden.

Angelina Jolie? Emilia Clarke? Prøve meg på hva, egentlig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Spyro skrev:

Hæ? Ja, selvfølgelig ser jeg forskjell. Men det er kun fordi det finnes bilder av henne fra før hun fikset leppene som gjør at man kan vite at hun har gjort noe.

Jeg vet at det er veldig populært for tiden å kalle de som har fikset på utseendet stygge - som om det er helt OK. Denne damen har ikke engang vært uheldig med resultatet, men likevel så MÅ folk bare kommentere negativt. Du er vel av typen som sier at ALLE ALLTID ser bedre ut naturlig?

Det er ikke akkurat objektivt eller særlig saklig. 

Men du, jeg har ikke kalt henne stygg. Jeg sier jo at hun fremdeles er flott?

Endret av Rosewood
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Rosewood skrev:

Men du, jeg har ikke kalt henne stygg. Jeg sier jo at hun fremdeles er flott?

Så bra. Går du forresten bort til damer du ikke kjenner, som for eksempel kommer ut fra frisøren og nettopp har klippet seg kort, og forteller dem at "wow det der så ikke bra ut. Du ville sett bedre ut med langt hår! Skjønner ikke hvorfor du klipte deg kort", og? Det blir jo det samme.

Selvfølgelig skal man være ærlig om personen spør deg, men nå tar jeg sjansen og sier at jeg tviler på at Eirin har spurt deg.

(...)

Ryddet for personangrep. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, Spyro skrev:

Angelina Jolie? Emilia Clarke? Prøve meg på hva, egentlig? 

Nei. Leppene stikker ikke sånn ut utover huden rundt leppene. De har store lepper. Det røde altså. Ikke hudpølse rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spyro skrev:

Så bra. Går du forresten bort til damer du ikke kjenner, som for eksempel kommer ut fra frisøren og nettopp har klippet seg kort, og forteller dem at "wow det der så ikke bra ut. Du ville sett bedre ut med langt hår! Skjønner ikke hvorfor du klipte deg kort", og? Det blir jo det samme.

Selvfølgelig skal man være ærlig om personen spør deg, men nå tar jeg sjansen og sier at jeg tviler på at Eirin har spurt deg.

(...)

Ryddet for personangrep. Edie, adm.

Okei dette blir for dumt. Det er ikke verdt å svare på en gang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har lagt merke til de utallige innleggene hennes med produkter fra H&M, som aldri er merket som reklame/spons?

Flere bloggere fra United Influencers gjør dette, og det er uten tvil en hemmelig avtale mellom H&M og dem. Utrolig shady å føre leserne sine bak lyset på den måten. Gleder meg til det blir eksponert. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellii

Synes hun var penere før. Hun er fortsatt pen.

Men hun har nok litt for mye filler. Ser veldig unaturlig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Et kjapt søk på Finn så ser man at hun er veldig glad i å selge sponsete ting... Kamera hun skrøyt veldig av i juni/juli ligger ute for 2500,-

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, alida2017 skrev:

Et kjapt søk på Finn så ser man at hun er veldig glad i å selge sponsete ting... Kamera hun skrøyt veldig av i juni/juli ligger ute for 2500,-

Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, alida2017 skrev:

Et kjapt søk på Finn så ser man at hun er veldig glad i å selge sponsete ting... Kamera hun skrøyt veldig av i juni/juli ligger ute for 2500,-

Er det lov å videreselge sponsede produkter? Høres gråsone ut...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Unika skrev:

Er det lov å videreselge sponsede produkter? Høres gråsone ut...

Det må da være lov. Det er jo skattet av produktene, og de er jo bare brukt i markedsføring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2018 den 7.39, Unika skrev:

Er det lov å videreselge sponsede produkter? Høres gråsone ut...

Ja man har jo rett til å gjøre hva man vil med sine egne ting. Om det er moralsk riktig å selge noe til høyere pris enn det du fikk det for det er jo en annen sak. Tilbud og etterspørsel etc, så lenge folk er villig til å betale :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...