Gå til innhold

Bestevenninna mi hadde sex med kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et nytt forhold og har aldri elsket noen så høyt men klarer fortsatt ikke å glemme hva min ex og bestevenninna mi gjorde mot meg . Jeg blir knekt hver gang jeg tenker på det . Ikke at jeg elsker exen men for respekt for hverandre hadde jeg aldri forventet noe sånt . Bestevenninna mi var veldig avhengig av rus . Nor jeg ikke likte overhode . Jeg var der for henne som en søster og gjorde alt for å hjelpe henne . Når hun var trist var jeg alltid den eneste personen som løp bort til henne . mange ganger rakk hun ikke toget og jeg ba min ex kjøre henne hjem og hun bodde veldig langt unna Oslo . Jeg gjorde abs alt for henne . exen min sa flere ganger at jeg burde holde meg unna henne fordu hun var ikke riktig i hode .Jeg ble lei meg og sa at de to var jeg like glad i og ville ikke gi noen av dem opp for andre . Jeg visste ikke at når jeg var der og trøsta henne flere ganger har hun sendt min kjæreste som er nå min ex meldinger .  Hun hadde sagt til han at jeg var utro mot han og han burde ta hevn . Hun hadde sagt til han at hvis du vil ta hevn jeg er med på det.. han hadde bedt henne om bevis før han skulle gjøre noe mot meg . jenta ba sin kompis ringe min kjæreste som er min ex og si han hadde sex med meg . Plutselig en morning får jeg en telefon av min far . Bestefaren min var borte . Jeg ringer med engang kjæresten for å dele min sorg også hører jeg lyder de lager mens dem har sex og ler av meg . det var som hele verden gikk rundt . Senere når kompisen til venninna mi blir uvenn med henne ringer han kjæresten min og sier hele sannheten at det var hennes plan . Da begynner han å ringe meg å gråte og gjør alt for at jeg skal tilgi han . Jeg var knust . et stikk fra kjæresten og et stikk fra min bestevenninne. bestevenninna mi sendte meg lang melding og ber meg tilgi henne . kan dere tro at i denne meldingen har hun virkelig nevnt at jeg skjønner ikke hvordan du skulle gifte deg med mannen ,han hadde utrolig liten kukk. jeg kom aldri skriver hun . Nå etter så lenge når han ser at jeg er lykkelig med en annen skriver han melding til meg og sier han angrer ikke likvell på å ha hatt sex med venninna mi da hun var mye bedre enn meg i senga . Kjæresten min ba han holde seg unna meg før det blir bråk men han gir seg ikke . Hver gang jeg skal glemme det får han meg til å huske den svarte dagen ...Miste bestefar,miste en jeg skulle gifte meg med pluss min bestevenninne . jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget men jeg liker å skrive når jeg er så utrolig knust . tårene triller ned nå som jeg skriver dette . 

Anonymkode: 58ec2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var utrolig trist

Jeg syns du skal blokkere telefonnummeret og sosiale medier til exen din. Det er ingen nødvendighet at han skal få tak i deg. 

Tingene han sier til deg er for å gjøre deg sårbar og usikker, slik at han får et overtak på deg. Det vil du vel ikke? 

Drit i han, drit i henne og vær lykkelig i din nye tilværelse. Det fortjener du. 

Anonymkode: ac0fa...886

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er sånne menn dere kvinner vil ha og drømmer om? Ja vel.

Anonymkode: 40896...2f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er sånne menn dere kvinner vil ha og drømmer om? Ja vel.

Anonymkode: 40896...2f5

Hva for slags kommentar er det? Hun visste da vel ikke hva for slags drittsekk hun var sammen med før han helt klart oppførte seg som en drittsekk. Og nå er han eksen hennes. Som vil si at; nei, det er ikke sånne menn hun vil ha og drømmer om. Det virker som at du mangler logisk sans, siden du kommenterer noe så høl i hue som det der. 

TS, jeg får helt vondt inni meg av det du skriver. Tenk at folk kan være så fæle! Og jeg vet ikke hvor mye trøst det er i det, men det er nå like greit å finne ut at du ikke burde gifte deg med den fyren, eller hva? Han virker helt idiotisk hevngjerrig og impulsiv. Men så bra at du har funnet deg en bra mann i dag. Mitt råd til deg er å rett og slett blokkere eksen din overalt. Du får helt klart ikke noe positivt ut av å ha åpen kontakt med han. Så kan du legge eksvenninnen din og eksen din helt bak deg, og finne deg nye venner. Meld deg på en hobby for eksempel. Et kurs eller noe slikt. Få nye kontakter gjennom hobbyen. Og husk at man er to om et vennskap. Du virker som en veldig god venn som alltid stiller opp, og det er kjempebra. Men husk at du også kan kreve noe tilbake for det gode vennskapet ditt. I et vennskap er det ikke bare én som skal stille opp for den andre, man må kunne kreve at det går begge veier. Ønsker deg masse lykke til videre TS! :klem:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er sånne menn dere kvinner vil ha og drømmer om? Ja vel.

Anonymkode: 40896...2f5

nå trodde jo exen at ts i første omgang hadde vært utro så da tenkte han vell å avslutte forholdet ved å ta hevn som utroskap, selv om det var barnslig skjønner jeg ham. når han fant ut at ts var utro så var det en måte å avslutte forholdet på. seøv om utroskapen til ts aldri fant sted. venninen er syk i hodet som manipulerer exen og bestevennina og ødlegger deres forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Olava skrev:

Hun visste da vel ikke hva for slags drittsekk hun var sammen med før han helt klart oppførte seg som en drittsekk.

Det er alltid unnskyldningen. "Jeg visste ikke at han var en drittsekk". I mens alle andre på mils omkrets vet det, sier i fra om det, så kommer det bare til svar at, "nei nei, han er misforstått, han er så snill! <3". Hvis dette ikke var den type menn som kvinner ville ha ville de ha holdt seg unna dem. Kvinner vil ha denne type menn.

Hvorfor? Fordi de er "spennende". "Han er så uforutsigbar". Snille menn, ikke som i "nice guys", som sier de er snille men er drittsekker, men menn som er snille, gode, er "kjedelige", nettopp fordi de er forutsigbare. En som er snill går ikke inn for å tråkke på eller kjøre over. Men vil ha et samarbeid med, ta avgjørelser sammen.

Ikke kom og si at kvinner vil ha gode og snille menn. Det vil kvinner ikke. Kvinner vil ha drittsekker som behandler dem dårlig.

Anonymkode: 40896...2f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid unnskyldningen. "Jeg visste ikke at han var en drittsekk". I mens alle andre på mils omkrets vet det, sier i fra om det, så kommer det bare til svar at, "nei nei, han er misforstått, han er så snill! <3". Hvis dette ikke var den type menn som kvinner ville ha ville de ha holdt seg unna dem. Kvinner vil ha denne type menn.

Hvorfor? Fordi de er "spennende". "Han er så uforutsigbar". Snille menn, ikke som i "nice guys", som sier de er snille men er drittsekker, men menn som er snille, gode, er "kjedelige", nettopp fordi de er forutsigbare. En som er snill går ikke inn for å tråkke på eller kjøre over. Men vil ha et samarbeid med, ta avgjørelser sammen.

Ikke kom og si at kvinner vil ha gode og snille menn. Det vil kvinner ikke. Kvinner vil ha drittsekker som behandler dem dårlig.

Anonymkode: 40896...2f5

Hva slags piss er det du vrir ut av deg?? Ts gikk fra mannen! Vi damer er ikke synske, vi kan ikke se fram i tid. 

Du er forresten ikke noe bedre enn de kvinnene selv, om du blir overkjørt i forhold. Tror du ikke andre ser det på en mils avstand? Var ikke så lett når du var der selv, var det?

Endret av Evilposelos
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Evilposelos skrev:

Vi damer er ikke synske, vi kan ikke se fram i tid.

Som regel ser de andre kvinnene i omgangskretsen hva det er for kryp andre kvinner har dratt med seg. Men å si i fra hjelper jo ikke. Når skaden etter hvert skjer så kommer det i stedet, "hvorfor sa du/dere ikke noe?". Problemet er at folk har gjort det, men kvinner vil ikke lytte. For han er jo bare misforstått, stakkars.

Anonymkode: 40896...2f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her..gud går det ann å være så dum? Jeg har aldri vært utro mot han . Det var venninna mi som sa til han at jeg var det for å få han ..etter at han fant ut at hun løy kom han jo tilbake gråtene men jeg ga han aldri ny sjanse ....en gang utro alltid utro

Anonymkode: 58ec2...6de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Olava skrev:

Hva for slags kommentar er det? Hun visste da vel ikke hva for slags drittsekk hun var sammen med før han helt klart oppførte seg som en drittsekk. Og nå er han eksen hennes. Som vil si at; nei, det er ikke sånne menn hun vil ha og drømmer om. Det virker som at du mangler logisk sans, siden du kommenterer noe så høl i hue som det der. 

TS, jeg får helt vondt inni meg av det du skriver. Tenk at folk kan være så fæle! Og jeg vet ikke hvor mye trøst det er i det, men det er nå like greit å finne ut at du ikke burde gifte deg med den fyren, eller hva? Han virker helt idiotisk hevngjerrig og impulsiv. Men så bra at du har funnet deg en bra mann i dag. Mitt råd til deg er å rett og slett blokkere eksen din overalt. Du får helt klart ikke noe positivt ut av å ha åpen kontakt med han. Så kan du legge eksvenninnen din og eksen din helt bak deg, og finne deg nye venner. Meld deg på en hobby for eksempel. Et kurs eller noe slikt. Få nye kontakter gjennom hobbyen. Og husk at man er to om et vennskap. Du virker som en veldig god venn som alltid stiller opp, og det er kjempebra. Men husk at du også kan kreve noe tilbake for det gode vennskapet ditt. I et vennskap er det ikke bare én som skal stille opp for den andre, man må kunne kreve at det går begge veier. Ønsker deg masse lykke til videre TS! :klem:

aw tusen hjertelig takk søte deg . Jeg har venner så jeg er. Fornøyd . Jeg har en utrolig snill kjæreste også . Nå tenker jeg kanskje hun var en grunn til at jeg fant min nye kjæreste . hadde jeg giftet meg og hatt barn med mannen også skulle han gjort noe sånt hadde det sikkert vært enda verre 💖💖💖takk for så fine ord kjære deg

Anonymkode: 58ec2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel ser de andre kvinnene i omgangskretsen hva det er for kryp andre kvinner har dratt med seg. Men å si i fra hjelper jo ikke. Når skaden etter hvert skjer så kommer det i stedet, "hvorfor sa du/dere ikke noe?". Problemet er at folk har gjort det, men kvinner vil ikke lytte. For han er jo bare misforstått, stakkars.

Anonymkode: 40896...2f5

Menn er nøyaktig på samme måte. De finner seg ei tufse fra helvete, men tror du de hører når folk sier noe? Nei. Og etterpå klager de på kvinner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her..gud går det ann å være så dum? Jeg har aldri vært utro mot han . Det var venninna mi som sa til han at jeg var det for å få han ..etter at han fant ut at hun løy kom han jo tilbake gråtene men jeg ga han aldri ny sjanse ....en gang utro alltid utro

Anonymkode: 58ec2...6de

Så blokker dem begge to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy, det var vond lesning. Dobbel backstabbing. Godt du fant ut av det før du giftet deg med han. Menn som er så lette av bikke av pinnen er ikke verdt å ofre en kalori på og dessverre venninna Var en fryktelig dårlig venninne. Ville kuttet henne tvert også. Ingen av dem er verdt å bruke energi på. Ønsker deg alt godt, du har nok et hjerte av gull og jeg håper det ikke ødelegger for tilliten din fremover til andre. Klem til deg Ts 💖

Anonymkode: 252bd...2a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er vondt å tenke på. Sviktet på det groveste av de to viktigste personene du hadde den gang. Han exen din har jeg null sympati for. Han trodde blindt på venninnen og kompisen istedenfor å ha tillit til deg når det gjelder som verst. De hadde lyst på hverandre fra før eller så hadde de ikke hatt sex. Extremt dårlig venninne som planlagt noe slikt for et knull... Og ikke minst han som "lar seg" lure. Blokker dem overalt....! Vær glad du er kvitt dem og har andre venner. Flott at du har funnet en ny og bedre kjæreste. Det fortjener du. B

Anonymkode: 9d4e5...a0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokker begge to på telefon og SoMe. Venninna di virker ikke god i hodet og eksen din virker som han manipulerer og lar seg manipulere. Drama - folk. 

Anonymkode: ee711...731

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...