Gå til innhold

Hvor mange hunder har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange hunder har du og hvorfor akkurat det antallet? 

Hvilke rase(r) og alder og kjønn?

Anonymkode: 58607...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har én hund. En hunn, malteser, fire år. Grunnen til at jeg har kun én er fordi det er dyrt med hund, og at det er enklere å finne pass til kun én. En annen grunn er at jeg liker godt lynnet på hun jeg har, og jeg vil ikke ta sjansen på at en eventuell ny hund skal ha problemer med f.eks barn. Hvis jeg hadde skaffet to fra begynnelsen hadde det vært enklere, men jeg tenker også på hvor trist den som blir igjen blir når den andre dør

Anonymkode: 50de4...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Basset hound. Har kun en hund fordi jeg er student (hund er dyrt) og fordi jeg bor alene (hunder krever tid og oppmerksomhet). 

Kan godt hende jeg skaffer meg en til hund på et sende tidspunkt, men ikke nå.

Skal sies at jeg kjenner veldig mange andre med hund, så hunden min er stadig vekk på «lekebesøk» for sosialisering :) 

Anonymkode: b42ff...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har én hund, av en stor og sterk rase. Jeg har hatt to, da nåværende hund ble anskaffet et års tid før forrige hund døde. Selv synes jeg det ble litt krevende med to. 

Anonymkode: 3c7df...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en hund. Det er en valp på tre mnd., kjenner at det er mer enn nok med en hund ;) Som barn hadde vi to hunder, to brødre. Når den ene døde sørget den andre seg omtrent ihjel. Så for oss er en hund nok, jeg jobber ikke fullt så den kommer til å bli lite hjemme alene.

Anonymkode: 6760e...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn ganske stor blandingshund. Kunne hatt flere om jeg hadde råd og plass, og den jeg har ikke var så vanskelig i forhold til fremmede.

Anonymkode: d0edb...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider