Gå til innhold

Mr Good vs Mr Bad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal prøve å gjøre dette kort: 

Møtte Mr Bad i sommer. Hadde sex. Jeg fikk en del følelser. Han sa «han ikke var klar for forhold», og ga meg en «kald skulder» og kontakten dabbet betraktelig av.. Brukte en del tid på å gå videre, men klarte d vel ila av ca 1-2 mnd..

Mr Good har jeg kun møtt en gang på en koselig tinder date. Jeg har forhørt meg rundt denne mannen, og han virker perfekt «på papiret»: Vi har samme historikk mtp tapt ekteskap, oppussing, barn +++ Det andre folk sier om han er at han et en kjernekar- stille og rolig, og orden på livet sitt..

«Problemet» er bare at Mr Bad har igjen tatt opp kontakten. Og lille dumme meg klarte ikke å motstå han.. Vi har møttes 3 ganger ila de siste 2 ukene. Vi har hatt sex, kost masse, pratet om forhold, ekser, livet, og hatt det virkelig fint sammen. Han sier han enda ikke er «klar for et forhold», men forskjellen på nå og i sommer et at heller ikke jeg ønsker et seriøst forhold.. Jeg nyter singellivet, men må innrømme at Mr Bad har fått taket på meg igjen(..) 

Når jeg har sport folk om Mr Bad er det få som har noe positivt å si om han. Både sinne, sjalusi, alkohol, og utroskap er blitt nevnt..(!!) Og på et tidspunkt ble «sjarmerende psykopat» brukt og jeg ble rådet til å holde meg laaaangt unna!! Dette ville vanligvis noe jeg ville tatt til meg, og ikke vurdert noe mer med denne mannen, men så er det det der «mennet»... Han har virkelig fått taket på meg, og jeg liker han desverre ganske godt! Når vi har snakket sammen så har han selv også innrømmet at han har vært usikker, sjalu og sint i tidligere forhold- og dette gir naive meg troen på at han kanskje kan forandre seg..(?) 

Og argumentet mitt for at han ikke er klar for forhold nå, er jo at heller ikke jeg føler meg klar for dette på gitt tidspunkt.. Selv ønsker jeg mest å ha det gøy, være sosial, og bli kjent med masse nye mennesker, og tenker at Mr Bad er perfekt til å ha det gøy med.. 

Selv ser jeg jo at dette blir helt feil: Å blande «gøy» med «sjalu psykopat» skal liksom ikke gå ann!! Saken er jo bare at han virker ikke som en psykopat -sa igjen NAIVE MEG!! :( 

Så uansett... Idag har jeg vært sammen med Mr Bad, og jeg har virkelig kost meg!!!! Og imorgen allerede (!) skal jeg møte Mr Good igjen..! Egentlig har jeg mest lyst til å avlyse denne daten, men føler dette ikke et aktuelt iom at jeg synes han virker som en ordentlig flott fyr han å.. 

Så ja... Vet ikke helt hvor jeg vil med dette inlegget.. Muligens bare å lufte tankene mine.. Om noen har noen gode råd/tips så tar jeg gladelig imot!! 

Anonymkode: ebe72...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det er rimelig råttent gjort mot Mr. Good å holde han varm når du tydelig har investert både emosjonelt og seksuelt i han andre fjompen. Det er vel ikke nødvendig å si at det ender i tårer også denne gangen, det tror jeg du skjønner/vet selv innerst inne, selv om du (god knows how) har lurt deg selv til å tro at du plutselig ikke er klar for kjærlighet likevel.

#teamgoodguy

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dump mr. Bad. Nå. Mr. Good gir deg kanskje ikke samme spenningen, men i lengden vil det være så mye bedre.

Men, du ser jo selv hvor dette går. Du fortsetter med mr. Bad, blir igjen brutalt såret, og sitter igjen med ingen. Og alle kommer til å tenke «told you so». Det handler bare om valg.

Anonymkode: dc9e6...a0f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal la Mr Good få lov til å gå videre uten deg. Han fortjener noen som ønsker å investere tid og energi på ham, og ikke bli dratt inn i det destruktive surret ditt. Så kan du fortsette med denne Mr Bad, slik at den eneste som blir såret er deg selv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi slipp på Mr.Good, det finnes andre kvinner som vet å sette pris på en god mann, la de få sjansen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så lurer kvinner på hvorfor snille menn blir bittre kvinnehatere?

Anonymkode: 813c6...ce0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, ødelegg for deg selv alt du vil, men pass deg for å ødelegge for andre. For det vil komme til å slå tilbake på deg selv.

Anonymkode: 2342b...c4b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Ah. Kvinner og følelser.

En av tingene som gjør dem som kjønn meget svak iforhold til menn

Anonymkode: 6c6d7...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
6 hours ago, Sphere said:

Synes du skal la Mr Good få lov til å gå videre uten deg. Han fortjener noen som ønsker å investere tid og energi på ham, og ikke bli dratt inn i det destruktive surret ditt. Så kan du fortsette med denne Mr Bad, slik at den eneste som blir såret er deg selv. 

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet Mr Good at du ikke er interessert i et seriøst forhold da? Og er dere på det rene med at dere ikke er eksklusive? I så fall gjør du jo som du vil.

Når det er sagt vet du egentlig godt at du bør holde deg unna Mr Bad. Men likevel er fristelsen for stor. Det er som å slutte å røyke dette her, man er ikke lei før man virkelig er lei. Så kanskje du trenger å gå på en smell før det setter seg. Lykke til 😜

Anonymkode: eece6...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sphere skrev:

Synes du skal la Mr Good få lov til å gå videre uten deg. Han fortjener noen som ønsker å investere tid og energi på ham, og ikke bli dratt inn i det destruktive surret ditt. Så kan du fortsette med denne Mr Bad, slik at den eneste som blir såret er deg selv. 

Kvinner ønsker ikke Mr. Good. Jeg har hengt så pass lenge her på KG at jeg har innsett det. Kvinner elsker Mr. Bad. Selv når de vet det er snakk om en psykopat. De tråkker på, utnytter og misbrukker godheten til Mr. Good for alt det er verdt. De har ikke respekt for eller bryr seg om Mr. Good. Så dette er det nærmeste slike som han kommer kvinner.

Anonymkode: ab647...061

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så lurer kvinner på hvorfor snille menn blir bittre kvinnehatere?

Anonymkode: 813c6...ce0

Jaja, om vi kvinner skulle brukt din logikk så hadde vi hatet 99% av mennene vi da, om man skal hate noen fordi de har sex med andre når man knapt kjenner de selv. Mr good har hun møtt 1 gang og det betyr ikke at hun skal gifte seg med han om en måned og ikke kan ligge med noen andre enn så lenge. 

Anonymkode: e1cb2...cc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumme kvinner. Sverger på livet deres at dere vil ha snille nice guys men i virkeligheten går dere etter stikl motsatte. Når skal dere lære?

Du ender vell opp med at mr good ikke vil ha deg fordi du holdt ham på gress og når mr bad dumper deg er det "where have all the good men gone buhu"

Anonymkode: 6c6d7...0dc

Nei, når skal menn lære? Ikke hør på hva kvinner sier om hva de vil ha for de vet det ikke selv

Mr.good trenger ikke være mr. bad. Bare litt mer uforutsigbar, litt mer spennende, og villig til å si nei av og til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det er sagt vet du egentlig godt at du bør holde deg unna Mr Bad. Men likevel er fristelsen for stor. Det er som å slutte å røyke dette her, man er ikke lei før man virkelig er lei. Så kanskje du trenger å gå på en smell før det setter seg. Lykke til 😜

Anonymkode: eece6...220

Fornuftige vesener begynner ikke å røyke engang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...