Gå til innhold

Gravid etter p-sprøyte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er det noen her som tidligere har gått på p-sprøyte og så blitt gravid etterpå? Hvor lang tid brukte dere eventuelt på å bli gravid etter siste sprøyte? 

 

Jeg selv tok siste sprøyte i juni, og har ikke fått mensen igjen enda. Men kan si at jeg også «føler meg gravid» i form av ømme bryster og føler meg oppblåst. Men velger liksom å ikke tro det siden jeg ikke har fptt mensen tilbake enda (ja, jeg vet at eggløsing kommer før mensen, men allikevel😂)

Anonymkode: 88bc6...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på p sprøyte i noen år og det tok over ett og et halvt år før mens kom tilbake, og da med help fra p pille faktisk, brukte p-piller 3 2 mnd sluttet og ble gravid med første barn like etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Er det noen her som tidligere har gått på p-sprøyte og så blitt gravid etterpå? Hvor lang tid brukte dere eventuelt på å bli gravid etter siste sprøyte? 

 

Jeg selv tok siste sprøyte i juni, og har ikke fått mensen igjen enda. Men kan si at jeg også «føler meg gravid» i form av ømme bryster og føler meg oppblåst. Men velger liksom å ikke tro det siden jeg ikke har fptt mensen tilbake enda (ja, jeg vet at eggløsing kommer før mensen, men allikevel😂)

Anonymkode: 88bc6...446

Min menstruasjon ble helt borte så lenge jeg gikk på sprøytene. Tok tilsammen 4 sprøyter, altså et år. Fra siste sprøyte til mensen kom tilbake gikk det 10 måneder! Tok meg 2 år etter det igjen med prøving før jeg ble gravid. Er 25 nå og halvveis i denne graviditeten, så anbefaler ikke sprøyta til noen som en dag ønsker barn.

I tillegg gikk jeg opp over 10 kg på 30 dager ved siste sprøyte som jeg brukte 2 år på å få av meg igjen 

Anonymkode: 8771a...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...