Gå til innhold

Kollega har fucka til alt (oppdatering til Kollega sa at jeg stinker)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal prise oss lykkelig vi som enten kommer oss ut av ting eller dere som aldri havner oppi det, men ikke kom her å tro at alle som hsr opplevd noe i livet troller. Og om det nå skulle være så at en tråd her og der ikke er sann, så er det evt. fryktelig mange gode tips og øyeåpnere som blir skrevet, og som kan leses av andre som deler forvirrende situasjoner.

Dere klatrer på høye strå uten å skjønne at det knekker fortere enn det tror under dere -kan vi ikke heller samle oss om hjelp og opplysningsarbeid istedet for å tvile og dømme?

 

Anonymkode: fab30...d16

Helt enig! Og det er noe av problemet, at de som tviler og dømmer bare viderefører mobbinga, noe som viser at det er vanskelig å bli trodd som mobbeoffer. 

Anonymkode: 8c94a...0e2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere synes ting er så sprø at de umulig kan være ekte -vel, om jeg hadde gått i detaljer så hadde dere ikke trodd meg heller.

Vi skal prise oss lykkelig vi som enten kommer oss ut av ting eller dere som aldri havner oppi det, men ikke kom her å tro at alle som hsr opplevd noe i livet troller. Og om det nå skulle være så at en tråd her og der ikke er sann, så er det evt. fryktelig mange gode tips og øyeåpnere som blir skrevet, og som kan leses av andre som deler forvirrende situasjoner.

Dere klatrer på høye strå uten å skjønne at det knekker fortere enn det tror under dere -kan vi ikke heller samle oss om hjelp og opplysningsarbeid istedet for å tvile og dømme?

Anonymkode: fab30...d16

Jeg er helt enig med deg. Jeg kunne også fortalt historien om et menneske som var så grusom og ondskapsfull at ingen ville trodd det. Det var veldig få som trodde det også, bortsett fra dem det gikk ut over og deres nærmeste. Jeg var ikke selv skyteskiven, men var vitne til mange episoder som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen min. Det finnes slike mennesker, heldigvis ikke så mange, håper jeg. 

Anonymkode: 4eea1...3ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...