Gå til innhold

Burde jeg slo opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor viktig det er for deg, og for ham. Det går da helt fint å ha et bra og livslangt forhold uten å gifte seg. Men vil DU det? Men det bør kanskje være andre grunner til å slå opp også? Hvis forholdet ellers er perfekt, og dere ønsker det samme for fremtiden, så er det vel å ta i litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke elsker han eller om han behandler deg dårlig burde du forlate han

Om han er en god mann er du en tåpe om du forlater han

Anonymkode: 05a07...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme. Vi er nå midt i 30-årene og har vært sammen siden slutten av 20-årene. Om jeg gjør det slutt nå, rekker jeg kanskje å gifte meg innen 40. Og kanskje ikke. Kanskje han ender opp med å gifte seg, men med en annen dame. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: bddc4...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftemål er helt vesentlig for meg, så jeg ville slått opp om mannen min ikke ville gifte seg ja. 
 

Anonymkode: 0b83e...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på det samme. Vi er nå midt i 30-årene og har vært sammen siden slutten av 20-årene. Om jeg gjør det slutt nå, rekker jeg kanskje å gifte meg innen 40. Og kanskje ikke. Kanskje han ender opp med å gifte seg, men med en annen dame. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: bddc4...e6f

Hvis dere elsker hverandre, vil du gå fra han fordi han ikke vil gifte seg? Det høres veldig rart ut.. Hvorfor er det så viktig å gifte seg egentlig?

Anonymkode: c37c8...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...