Gå til innhold

Menn, foretrekker dere at kvinnen har litt mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke en lubben kvinne. Men at hun har vanlige kvinnelige former, men litt mage. Eller liker dere modelltynne? 

Jeg leser jo så mye om kvinner som har komplekser for kroppen sin fordi de ikke er syltynne. De vil ha smal midje og tynne lår. Jeg har alltid vært tynn av natur. Midelltynn, veldig høy forbrenning. Jeg la på meg veldig i russetiden men det er 8 år siden. Pga lite aktivitet, alkohol hver dag og bare junkfood. Egentlig kan jeg se at kroppen min så veldig deilig ut, men jeg følte meg så lubben likevel. Så gikk jeg ned igjen når tiden med alkohol var over. Føler noen ganger at menn ikke tenner fordi jeg er så tynn. Følte meg generelt sterkere med 5-10 kg mer på kroppen. 

Anonymkode: 96d31...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker at hun er sunn. For meg er kvinner mer subjekt enn objekt, så hva som er sexy for meg er personlighet. 

Anonymkode: 71cec...66d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, nei foretrekker ikke mage på dama. Men har ikke noe mot det, 

Anonymkode: f44e3...068

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Victoria Secrets-modeller. De har drømmekroppen hvis du spør meg. Mange vil selvsagt si at de vil ha en jente med former og lignende, men hvis du er normalt slank, og ikke anorektisk slank vil nok svært, svært få ikke tenne på det pga vekten.

De fleste bryr seg ikke så mye, men det er i alle fall ikke feil å være normalt slank. Det lover jeg deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, eksentrisk skrev:

Se på Victoria Secrets-modeller. De har drømmekroppen hvis du spør meg. Mange vil selvsagt si at de vil ha en jente med former og lignende, men hvis du er normalt slank, og ikke anorektisk slank vil nok svært, svært få ikke tenne på det pga vekten.

De fleste bryr seg ikke så mye, men det er i alle fall ikke feil å være normalt slank. Det lover jeg deg :)

Victoria Secrets-modeller er ikke "normalt slanke", de er sylslanke. Og selv de sulter seg ekstra før oppvisningen ...

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.11.2017 den 18.07, AnonymBruker skrev:

tynne lår. 

Anonymkode: 96d31...cff

Dette er ikke noe ideal. At mange jenter tror dette er the shit er trist.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det forskjell på å ha masse valker og bilringer, og det å ha litt ekstra padding. Sistnevnte er nok sunnere enn å være totalt skapet. En skapet kropp med lite antydning til fett er ikke særlig attraktivt. Kvinner kan nok komme unna med mer her enn hva menn kan. Mage på menn er usexy.

Anonymkode: 42a70...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å overfokusere på en del av seg og gjøre det til alfa og omega for om man finner noen som liker er, er det mest usunne spør du meg.

Jeg har langt fra noen perfekt kropp selv, og mange av mine venninner er nærmere idealet enn meg, men likevel er det jeg som oftest fanger interessen hos det motsatte kjønn - antakeligvis fordi jeg la skavanker være skavanker, og slapper av i de fleste settinger og konsentrerer meg mer om øyeblikkene sammen enn eventuelle komplekser. (Det hørtes skrytete ut, men av og til har jeg lyst til å si det når venninner klager over det ene og det andre, det er ikke haka eller håret eller magen som er ankepunktet, det er FOKUSET DITT PÅ DETTE ENE) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker flat mage. Trenger ikke være modelltynn, men magefett er ikke sexy. 

Anonymkode: 15f19...48f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank og alltid vært det, men magen er bittelitt kosemage. Passe flat, men ikke helt flat når jeg står. Kosemage når jeg sitter og har spist (litt oppblåst sikkert og ser smågravid ut).  Er det noen mannfolk som bryr seg om det? 

Anonymkode: b3342...c7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler jævlig på at noen har som preferanse at dama skal ha mage. USEXY.

Anonymkode: 8734b...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tviler jævlig på at noen har som preferanse at dama skal ha mage. USEXY.

Anonymkode: 8734b...b4a

Her har du runkemateriale.

 

4dabb9168a154750e724413d1587874d--hilari

 

Anonymkode: 71cec...66d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få kilo ekstra er aldri noe issue, men jeg får følelsen av at mange overvurderer de der få kiloene... 10 kilo overvekt er mindre sexy enn om de ikke var der, for å si det på den måten. Ja, man tenner ekstremt på personlgheten, men det er ikke til å legge skjul på at man ville tent ENNÅ mer på dama hadde hun hatt en strammere kropp..

Anonymkode: 4b6ae...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min tenner myyyye mer på meg etter jeg har gått opp i vekt og fått mage! :) Er også mye mer fornøyd med kroppen min selv, for var syltynn og fikk ofte slengt kommentarer om anoreksia og Barbie osv etter meg og syntes det var ubehagelig bare å gå i singlet eller shorts, stranda holdt jeg meg helt unna. 

Anonymkode: 373c2...002

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutes ago, AnonymBruker said:

Her har du runkemateriale.

 

4dabb9168a154750e724413d1587874d--hilari

 

Anonymkode: 71cec...66d

Så salt så salt!😂leste du innlegget nøye før østrogenet tok over?

Anonymkode: 8734b...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, AnonymBruker said:

Kjæresten min tenner myyyye mer på meg etter jeg har gått opp i vekt og fått mage! :) Er også mye mer fornøyd med kroppen min selv, for var syltynn og fikk ofte slengt kommentarer om anoreksia og Barbie osv etter meg og syntes det var ubehagelig bare å gå i singlet eller shorts, stranda holdt jeg meg helt unna. 

Anonymkode: 373c2...002

Men nå er ikke spørsmålet om menn foretrekker en normal dame vs en anorektisk dame da. Jeg foretrekker en slank og trent dame fremfor en lubben, men 5kg er ikke noe problem, men mange damer som mener at de har "5kg" til overs ofte har 15kg for mye

Anonymkode: ec66c...fc2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å med magen til dama. Hun er ikke så glad i den selv, men jeg liker den. Bonus er jo at hun føler at hun ikke kan klage over magen min:fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er ikke spørsmålet om menn foretrekker en normal dame vs en anorektisk dame da. Jeg foretrekker en slank og trent dame fremfor en lubben, men 5kg er ikke noe problem, men mange damer som mener at de har "5kg" til overs ofte har 15kg for mye

Anonymkode: ec66c...fc2

Hvem har sagt at jeg var anorektisk? Jeg var slank, helt normal slank, men med dagens thick thighs og big booty og hips idealer på tv og musikkindustri som fører til at jenter reiser til utlandet for å få sprøytet fett i lår og rumpe , så var det vel noen som syntes jeg var for tynn da. 

Anonymkode: 373c2...002

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...