Gå til innhold

Hva er det styggste noen har sagt til deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Mass skrev:

Alvorlig?!

Jeg tenker at det må være noe alvorlig i veien med mennesker som sier slikt til folk. 

Jepp, har blitt utsatt for blind vold flere ganger av norske menn. Jeg har bodd i Sør-Amerika uten at noen har gjort meg noe som helst, så tydeligvis er det noe ved meg som gjør at alle norske menn hater meg og vil ta meg.. Og nei jeg har ikke oppsøkt disse situasjonene heller. Har vært uprovosert. Det som er rart er at da jeg fikk meg kjæreste så sluttet alle stygge kommentarer på dagen. Aner ikke hvorfor. 

Anonymkode: 4e9af...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, har blitt utsatt for blind vold flere ganger av norske menn. Jeg har bodd i Sør-Amerika uten at noen har gjort meg noe som helst, så tydeligvis er det noe ved meg som gjør at alle norske menn hater meg og vil ta meg.. Og nei jeg har ikke oppsøkt disse situasjonene heller. Har vært uprovosert. Det som er rart er at da jeg fikk meg kjæreste så sluttet alle stygge kommentarer på dagen. Aner ikke hvorfor. 

Anonymkode: 4e9af...282

Har du skrevet om dette her inne tidligere? For jeg synes historien din høres kjent ut (det med at du forventer å bli slått ☹️ )

Håper det går bra med deg ❤️

Anonymkode: 2ad86...65e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg likte veldig godt sa at han ikke kunne være sammen med meg mer, fordi  at han ikke klarte å være en god nok far til barnet sitt og være med meg.

 

Vi er gode venner i dag og ryddet opp for flere år siden, og han mente noe annet enn det han sa. Men jeg husker jeg ble helt slått i bakken av de ordene.. det er det styggeste noen har sagt til meg i voksen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morra mi sa til meg at hun ikke liker tjukke mennesker. Hun har alltid hatt mange overvektige venner, og jeg har ikke vært tjukk så lenge. Men hennes hat går alltid utover meg. Jeg er hennes søppelkasse. Og alle personer som slenger dritt til meg går ikke inn på meg, men når det kommer til morra mi. Blir jeg forbannet, fordi det er urettferdig at hun ikke behandler hverken søsken eller noen mennesker så jævlig som hun behandler meg. Hun er en av grunnene til at jeg hver dag tenker at jeg skal henge meg, når jeg ikke har ansvar for hunden min lengere. Jeg hater morra mi så sinnsykt, og jeg er glad i hu. Jeg kunne ønske jeg var like likegyldig til henne som hun er til meg. 

Anonymkode: fcdc0...d2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en person, som stod meg skikkelig nært og betød mye for meg, som prøvde å banke inn hvor hardt vedkommende ønsket at jeg skulle ta selvmord.

Dét er en ting som slo rot, og de dagene smertene er verst og det mentale forsvaret er nede, så slår det meg alltid hvor mange som hadde reagert positivt om jeg fsktisk tok det steget.

Etter å ha levd et, mildt sagt, umoralskt liv, har jeg blitt vant til å møte mye rykter og negative kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Var en person, som stod meg skikkelig nært og betød mye for meg, som prøvde å banke inn hvor hardt vedkommende ønsket at jeg skulle ta selvmord.

Dét er en ting som slo rot, og de dagene smertene er verst og det mentale forsvaret er nede, så slår det meg alltid hvor mange som hadde reagert positivt om jeg fsktisk tok det steget.

Etter å ha levd et, mildt sagt, umoralskt liv, har jeg blitt vant til å møte mye rykter og negative kommentarer.

Du er fin:hjerte:

Anonymkode: e2142...768

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nettopp betrodd meg til min første forelskelse om at jeg likte han. Da svarte han at han hadde kjæreste i hjembygda.

Så sier han:

"Men hun er ikke så pen hun heller så det handler ikke om utseende"

Jeg turte ikke så snakke med gutter på minst to år etter det.

Anonymkode: 09414...95d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Tror du noen kommer til se på deg som en person med de herpede armene der?» sammen med at dagen etter gikk jeg i kjole ute, og to voksne damer grep tak i hverandre, pekte og ropte «Seee de der armene der da!!» 

De armene er resultat av at jeg hele livet er blitt kalt ett problem, en feiltagelse, tabbe av Gud av de nærmeste. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å bli kalt dum er det styggeste noen kan si til meg tror jeg. Ble litt mobbet på ungdomskolen/deler av videregående av venninner, hvor dum var et mye brukt ord om meg. De pirket forsåvidt på det meste med meg, personligheten min, utseende, stemmen min, interesser, musikksmak osv. Sliter fremdeles ekstremt med å åpne meg for andre og dele noe som helst av meg selv, i frykt for at de skal le av meg. 

"Du vet at jeg bare kan drepe deg?" er kanskje ikke så stygt sagt, men likevel noe av det styggeste jeg noen gang har hørt. Sagt av eksen min flere ganger. 

Anonymkode: ab347...d4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kalt for mye stygt på ungdomsskolen. Verste var vel at jeg var så stygg at jeg burde ta selvmord og ingen ville savne meg. Folk ville være glad for å bli kvitt meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 år gammel, hadde hatt omgangsyke i halvannen uke. Tatt av noen kilo. Mamma hadde kjøpt boller og for første gang på aldri så lang tid så fikk jeg i meg litt hvetebolle. Så kom min far: må du passe på så du ikke blir feit igjen!!! Er så stygt på alle mulige måter.... 8 år senere slanket jeg meg til mensen forsvant og det å besvime ble vanlig! Da var jeg fin.... synes min far! 

Anonymkode: 204fb...fff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se fleste stygge kommentarene går ut på utseende mitt, men det er alltid mindre kjekke menn som sier det. Har aldri opplevd at en kjekk fyr har sagt noe stygt,kanskje fordi de ikke har så store behov for å trykke ned andre for å føle seg bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være da kjæresten min etter 3 år sammen og 2 år som samboere sa at han aldri hadde elsket meg. 

Anonymkode: 021fb...905

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var ute på byen med ei venninne. Hun kom i kontakt med en fyr. Kompisen hans sa så "Jeg kan bare ta grisen jeg da, hva gjør jeg ikke for deg" til han andre. Han trodde ikke at jeg hørte han. Og jeg latet som ingenting. Angrer på at jeg ikke sa noe. 

Pappa sa en gang at om han hadde fått det som han ville, så hadde ikke jeg blitt født. Han sa det i fylla. Det er nok det verste jeg har hørt i hele mitt liv. Tok mange år før jeg turte å spørre mamma om det stemte. Og det gjorde det. Han ønsket abort, mamma ønsket ikke det. Grunnen ville hun ikke fortelle meg. 

Etter en bilulykke så fikk jeg en anonym melding på et nettsted. "synd at du overlevde. Ble oppriktig lei meg da jeg fikk høre at du overlevde". Vet ikke hvem som skrev den meldingen, og det irriterer meg. For det var ikke mange som viste om ulykken på den tiden. 

Anonymkode: 61028...03f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må være da kjæresten min etter 3 år sammen og 2 år som samboere sa at han aldri hadde elsket meg. 

Anonymkode: 021fb...905

Noenlunne det samme, samboere her og, "kunne vært hvem som helst"

Møkkafyr, den dag i dag så vil han treffe meg, :hoho:....... pft, føltes ganske bra når jeg aviste han.....

Anonymkode: e2142...768

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste: Hadde du vært pen så hadde vi aldri truffet hverandre. Pene jenter får masse kontakt med gutter og trenger ikke ta kontakt selv. 

Fint å vite at jeg ikke er noe pen for ham da, og at utseende mitt er stygt. Er som barneskolen, ungdomsskolen, der jeg fikk vite titt og ofte at jeg var så stygg så hvorfor ble jeg ikke påkjørt av en bil og døde?

Lurer av og til på om det egentlig hadde vært det beste... 

Anonymkode: 46a57...9ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Uff, for en vond tråd. Mennesker sier så mye vondt til hverandre. Mennesker har potensiale til for mye ondskap inni seg. Heldigvis finnes det mange gode mennesker også, og det finnes muligheter hver dag til å bety noe positivt i noen andre sitt liv. Håper alle dere som skriver i tråden har noen som forteller dere at de er glad i dere, og setter pris på dere! 

De styggeste noen har sagt til meg orker jeg ikke tenke på en gang. Jeg tør ikke skrive det rett og slett, for tenk om jeg skriver det her og så er det noen av dere som er enig. Det styggeste med det var kanskje at det ble sagt så mange ganger at en dag så hørte jeg plutselig at jeg sa det til meg selv, fordi det var ikke en krenkelse utenfra lenger, det var blitt til sannheten, sannheten om meg. De snakket ikke stygt til meg, de bare fortalte meg sannheten (trodde jeg til slutt). Det er den dummeste forsvarsmekanismen jeg noen gang har tilegnet meg. Men alt man gjør for å overleve. Vi overlevde alle sammen. Spørsmålet er kanskje om vi faktisk lever ... eller bare holder ut ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...