Gå til innhold

Kvinner som er vakre selv uten sminke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.11.2017 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Nei? Hun er usminket på bildet. Men vakker for det om. <3 

Anonymkode: 00d67...f18

Du ser fra ti mils avstand at det er sminke. Klikk på bildet og se en gang til du. Har noen svarte streker på øyelokkene naturlig kanskje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Selv jeg ser at Mørk har sminket seg på bildet i åpningsinnlegget. Hun er flink til å sminke seg, det er nå så, men det hele åpningsinnlegget blir litt latterlig. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mystix skrev:

Karddasshjannn, wannabees og tusenvis av andre instragrammere hylles når de legger ut photoshoppede bilder av seg selv med 78 lag sminke, disse har millioner av følgere og styrer det meste av de vestlige makeuptrendene.  Men gud forby at en vanlig dødelig kvinne skulle finne på å prøve seg på å se slik ut, blir ikke hyllet da for å si det sånn. 

 

 

Nå nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 14.11.2017 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Jeg tror egentlig at det er her det ligger. De aller fleste kvinner jeg ser i hverdagen er veldig naturlig sminket, altså litt farge på øyenbryn, mascara, naturlig øyenskygge og litt blush etc. Nå snakker jrg ikke om de som driver med bloggersminke, de fleste gjør jo ikke det. Men veldig mange norske kvinner har jo helt lyse vipper og bryn, så når man er vandt med at alle farger dette til vanlig, blir overgangen til ikke noe veldig mye større. Så de kvinnene som kler best å være uten sminke er nok de med mørke trekk, eller i det minste litt farge på hårene og naturlige markerte øyne.

Anonymkode: 2fbbc...fdd

Kjenner meg igjen i det. Hvis jeg i det hele tatt gidder å sminke meg i hverdagen, så blir det litt mascara. Som oftest dropper jeg det bare. Jeg har mørkt hår, mørke øyenbryn og mørke vipper (litt lyse på tuppene da). Bestevenninnen min har lyse trekk; lyst hår, lyse øyenbryn, lyse vipper, og man ser stor forskjell på henne når hun ikke har på seg sminke og ikke. Jeg sier ikke at hun er stygg uten sminke, hvis noen skulle mene at det er det jeg har skrevet mellom linjene her. Jeg sier bare at man ser mindre forskjell på meg med og uten sminke, enn det man gjør på henne.

Anonymkode: 48037...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 14.15, AnonymBruker skrev:

Menn altså, dere er jo søte. Bare fordi hun ikke har falt oppi maleskrinet så tror dere hun er uten sminke. 

De fleste kvinner jeg møter i løpet av en dag er omtrent sminket som Nora, på dette bildet. 

Anonymkode: cf8ea...a6b

Haha, sant.

Fått høre noen ganger av menn at jeg er så naturlig vakker og pen uten sminke når jeg står der med foundation, solpudder, mascara osv :hoho:Når jeg faktisk går helt uten så tror folk jeg er syk. Jeg er penere med litt sminke, men greit for meg at blinde menn tror jeg våkner sånn og at jeg bare bruker sminke når jeg skal ut på byn og har klasket på mer mørkt rundt øynene.

Anonymkode: 71a8e...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...