Gå til innhold

Kvinner som er vakre selv uten sminke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Horten Market skrev:

Her var det ikke mye naturlig skjønnhet, nei. En del av dem ser direkte sykelige ut. Mistenker at lyssetting og lignende er gjort for å fremstille dem styggest mulig, for å øke kontrasten mellom sminket og usminket. Det er ikke slik kvinner vanligvis ser ut uten sminke. Her oppe i Skandinavia, i alle fall.

Flere av disse før - bildene er med helt annerledes hår, og et fjes som mangler fuktighet. Flere ser ut som de har sminke - grunning på, ikke rein hud. 

Anonymkode: 0d4a8...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Får menn dårlig selvtillit av å høyne standarden med et stilig skjegg? 

Det viktigste er ikke egentlig sminken, men hudpleien man gjør før man evt sminker seg. 

Anonymkode: 0d4a8...585

Ikke alltid. Jeg får utført profesjonelle hudbehandlinger i kombinasjon med eksklusivt rense og kremprodukter hjemme. Ser fortsatt ut som et takras uten sminke 2 uker i mnd, siden det eksploderer med 10+ cystisk acne pga menstruasjon. Så jeg har som Horten skriver; dårlig selvtillit av å vite hvor grusom jeg er uten sminke 2 uker i mnd, hver mnd.. hormoner er døden for utseende! 

Anonymkode: ebf81...a0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke alltid. Jeg får utført profesjonelle hudbehandlinger i kombinasjon med eksklusivt rense og kremprodukter hjemme. Ser fortsatt ut som et takras uten sminke 2 uker i mnd, siden det eksploderer med 10+ cystisk acne pga menstruasjon. Så jeg har som Horten skriver; dårlig selvtillit av å vite hvor grusom jeg er uten sminke 2 uker i mnd, hver mnd.. hormoner er døden for utseende! 

Anonymkode: ebf81...a0c

De fleste har ikke cystisk acne, da. Høres ut som noe det finnes resept for. 

Anonymkode: 0d4a8...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

De fleste har ikke cystisk acne, da. Høres ut som noe det finnes resept for. 

Anonymkode: 0d4a8...585

I følge legen er det bare en normal plage i kombo med mens.. ville uansett poengtere det, for har også andre venninner som strever med huden selv om de gjør alt rett. Sminken er da like eller mer nødvendig enn hudpleien. 

Anonymkode: ebf81...a0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Horten Market said:

Får ikke dere kvinner litt dårlig selvfølelse av å tenke på hvordan dere egentlig ser ut? Jeg er sikker på at dere ser smashy nok ut uten sminke, men når de fleste sminker seg til hverdags høynes standarden. Går det ikke utover selvbildet?

Det var derfor jeg sluttet med sminke. Likte ikke å føle at jeg måtte bruke masse produkter for å i det hele tatt føle meg presentabel nok til å gå ut døra.

Anonymkode: 477a7...025

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I følge legen er det bare en normal plage i kombo med mens.. ville uansett poengtere det, for har også andre venninner som strever med huden selv om de gjør alt rett. Sminken er da like eller mer nødvendig enn hudpleien. 

Anonymkode: ebf81...a0c

De fleste får littegrann kviser under mensen, stress eller forkjølelse. Men det du beskriver virker litt mer alvorlig enn det man kan dempe med ei leiremaske. Problemet når man sliter kraftig med huden, kan det gjøre ting verre å dekke for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutes ago, Virrevirrevapp said:

De fleste får littegrann kviser under mensen, stress eller forkjølelse. Men det du beskriver virker litt mer alvorlig enn det man kan dempe med ei leiremaske. Problemet når man sliter kraftig med huden, kan det gjøre ting verre å dekke for mye.

Pleier ikke være like ille som nå året rundt, er spesielt ille på denne årstiden. Søsteren min er helt lik, er noe genetisk drit vi har arvet. Og vet alt om det, man blir ekspert på hud av å være kvisetryne ;) men aldri livet om jeg går ut uten sminke i de ukene det herjer som verst. Så lenge man dekker med ren mineralsminke gjør det ikke problemet noe særlig verre. 

Anonymkode: ebf81...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun maskara, ingenting annet av sminke. Har også alltid fått høre at jeg har misunnelsesverdig fin hud i ansiktet. Har også relativt mørke øyenbryn. Fornøyd med meg selv jeg ☺.

Anonymkode: 4fe7a...22e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Horten Market skrev:

Når kvinner bruker sminke på trening og kamp, så vet vi at idretten ikke er seriøs. Det er ikke mulig å drive kondisjonskrevende idrett på toppnivå når hudporene er sparklet igjen.

Og takk til deg, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke er ikke pent. Det ser så jålete ut. Så jeg mener de aller fleste er finest uten ansiktsmaling!

Må de endre på utseende med å male seg i ansiktet. Så gir det signaler om at noe er alvorlig feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes alt for mange kvinner bruker en masse sminke. Så jeg vil starte en tråd for å hylle alle de kvinnene som er vakre, selv uten sminke.

Håndballsstjernen Nora Mørk :hjerter:

image.jpg

Anonymkode: 00d67...f18

Hun er kanskje sminket, men det er lett å se at hun med såpass tydelige trekk også er vakker uten sminke. Minner meg om Sophia Loren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså, jeg er så naturlig pen at man trenger bare å kaste et blikk på meg så slipper man å sminke seg på tre uker. Så jeg er veldig heldig der må jeg si. Virkelig! Og alle rundt meg er heldige og lykkelig og danser rundt i gatene hele dagen og natten, vi er så pene at vi kan danse i søle og slaps på høye hæler og i florlette kjoler som svirrer og svirrer og vi blir aldri kalde og våte eller går på trynet. For så pene er vi. Helt naturlig! Virkelig heldig med den, må jeg si!

Åja, forresten, glemte jeg å si? Jeg blir åtti år til våren men ser ikke ut som jeg er en dag over femten. Virkelig! Heldig med den altså! Pupper og rompe som strutter og står rett ut av seg selv og alle er fryktelig misunnelig. Men også veldig glad på mine vegne. Selvfølgelig! Må bare inn på KG for å si fra om dette i ny og ne. Sånn at dere skal være klar over at det finnes noen som er fryktelig heldig fra naturens side og er fryktelig populær og pen og...ja, glemte jeg smart? Jeg fikk et leksikon i hodet i min barndom, dette var før internett og det å få et sånt tolvbinds leksikon setter naturligvis større spor enn det å få en smartelefon i hodet. Heldig med den, må jeg si! Trenger ikke gode gener når man opplever noen traumer.

Men jeg er selvfølgelig supersnill også. Som den fødte representant for naturlig pen og naturlig deilig og evig ung og smart, så føler jeg liksom at jeg skylder verden noe. Så sånn sett kan man si at også dere er veldig heldige. Virkelig! Som vet hvem jeg er, liksom, og leser det jeg skriver her og nå. 

(Selv dere stakkarer med lyse øyevipper, som selvfølgelig, og av den grunn, er dømt til et liv i sorg og jammer, kan nå glede dere et stakket lite øyeblikk over å lese denne fantastiske historien om evig unge og pene og skjønne meg ;) )

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
4 minutter siden, a l'orange skrev:

Ja altså, jeg er så naturlig pen at man trenger bare å kaste et blikk på meg så slipper man å sminke seg på tre uker. Så jeg er veldig heldig der må jeg si. Virkelig! Og alle rundt meg er heldige og lykkelig og danser rundt i gatene hele dagen og natten, vi er så pene at vi kan danse i søle og slaps på høye hæler og i florlette kjoler som svirrer og svirrer og vi blir aldri kalde og våte eller går på trynet. For så pene er vi. Helt naturlig! Virkelig heldig med den, må jeg si!

Åja, forresten, glemte jeg å si? Jeg blir åtti år til våren men ser ikke ut som jeg er en dag over femten. Virkelig! Heldig med den altså! Pupper og rompe som strutter og står rett ut av seg selv og alle er fryktelig misunnelig. Men også veldig glad på mine vegne. Selvfølgelig! Må bare inn på KG for å si fra om dette i ny og ne. Sånn at dere skal være klar over at det finnes noen som er fryktelig heldig fra naturens side og er fryktelig populær og pen og...ja, glemte jeg smart? Jeg fikk et leksikon i hodet i min barndom, dette var før internett og det å få et sånt tolvbinds leksikon setter naturligvis større spor enn det å få en smartelefon i hodet. Heldig med den, må jeg si! Trenger ikke gode gener når man opplever noen traumer.

Men jeg er selvfølgelig supersnill også. Som den fødte representant for naturlig pen og naturlig deilig og evig ung og smart, så føler jeg liksom at jeg skylder verden noe. Så sånn sett kan man si at også dere er veldig heldige. Virkelig! Som vet hvem jeg er, liksom, og leser det jeg skriver her og nå. 

(Selv dere stakkarer med lyse øyevipper, som selvfølgelig, og av den grunn, er dømt til et liv i sorg og jammer, kan nå glede dere et stakket lite øyeblikk over å lese denne fantastiske historien om evig unge og pene og skjønne meg ;) )

:laugh: Jeg skulle akkurat inn og skrive mye av det samme! Det er helt sinnsvakt for naturlig vakre ALLE er her i verden (dvs KG)! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, canacas skrev:

:laugh: Jeg skulle akkurat inn og skrive mye av det samme! Det er helt sinnsvakt for naturlig vakre ALLE er her i verden (dvs KG)! :P

Haha! Kom og bli med!

Hva er det de skryter av at de er pen når de kommer ut av dusjen? Jeg er den som får vannet til å bli vått! 

Og å være pen når de står opp? Det ligger et avtrykk på hodeputen min som er så vidunderlig skjønt at folk valfarter til stedet hvor jeg bor i håp om å få et glimt av det!

Kommer bussene forsinket sa de? Det er nok fordi de venter på meg!

Er folkene sure sa de? Det er bare å nevne navnet mitt

så kommer solen frem

og alle fuglene og musene syr kjoler til alle

mange mange kjoler

med gull og paljetter

og blomstene synger i åsene

jeg bare nevner det, 

så kom og bli med!

:nordvesta::nordvesta:

Her er det skjønnhet og forfengelighet og plass nok til alle

selv om de har tenna på tørk

og ser ut som en klyse

alt er glemt når man ser det oransje lyset!

:nordvesta:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare kajal og mascara,men det utgjør virkelig en stor forskjell over hvor fin jeg er.

 

Miranda Kerr er vakker uten sminke :)

Anonymkode: 9f2a6...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Horten Market skrev:

Fremstår relativt usminket, eller?

images?imageId=9424994&x=0&y=0&cropw=100

 

0bf161a709e4dfc4bd8ba66f9027e820?t%5B0%5

Tror hun nederste bare har tatoverte øyenbryn men ellers er usminket. Hun øverste er lett sminket, og du ser det spesielt på øyenbrynene 

Anonymkode: 16cfc...859

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Morpheus skrev:

Sminke er ikke pent. Det ser så jålete ut. Så jeg mener de aller fleste er finest uten ansiktsmaling!

Må de endre på utseende med å male seg i ansiktet. Så gir det signaler om at noe er alvorlig feil. 

Jeg vedder på at ni av ti av de du tror ikke sminker seg, sminker seg hver dag. God sminke synes ikke.

Anonymkode: 0d4a8...585

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann hadde sett så ille ut. At han måtte bruke ansiktsmaling for å dekke det til. Hadde dere da ikke skjønt at det var noe alvorlig galt med utseendet?

Anonymkode: cbb9e...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, a l'orange skrev:

Ja altså, jeg er så naturlig pen at man trenger bare å kaste et blikk på meg så slipper man å sminke seg på tre uker. Så jeg er veldig heldig der må jeg si. Virkelig! Og alle rundt meg er heldige og lykkelig og danser rundt i gatene hele dagen og natten, vi er så pene at vi kan danse i søle og slaps på høye hæler og i florlette kjoler som svirrer og svirrer og vi blir aldri kalde og våte eller går på trynet. For så pene er vi. Helt naturlig! Virkelig heldig med den, må jeg si!

Åja, forresten, glemte jeg å si? Jeg blir åtti år til våren men ser ikke ut som jeg er en dag over femten. Virkelig! Heldig med den altså! Pupper og rompe som strutter og står rett ut av seg selv og alle er fryktelig misunnelig. Men også veldig glad på mine vegne. Selvfølgelig! Må bare inn på KG for å si fra om dette i ny og ne. Sånn at dere skal være klar over at det finnes noen som er fryktelig heldig fra naturens side og er fryktelig populær og pen og...ja, glemte jeg smart? Jeg fikk et leksikon i hodet i min barndom, dette var før internett og det å få et sånt tolvbinds leksikon setter naturligvis større spor enn det å få en smartelefon i hodet. Heldig med den, må jeg si! Trenger ikke gode gener når man opplever noen traumer.

Men jeg er selvfølgelig supersnill også. Som den fødte representant for naturlig pen og naturlig deilig og evig ung og smart, så føler jeg liksom at jeg skylder verden noe. Så sånn sett kan man si at også dere er veldig heldige. Virkelig! Som vet hvem jeg er, liksom, og leser det jeg skriver her og nå. 

(Selv dere stakkarer med lyse øyevipper, som selvfølgelig, og av den grunn, er dømt til et liv i sorg og jammer, kan nå glede dere et stakket lite øyeblikk over å lese denne fantastiske historien om evig unge og pene og skjønne meg ;) )

Det er bare på KG man ikke har lov til å si at man er fornøyd med seg selv. Ja med mindre man er en sminkedukke da selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Morpheus skrev:

Sminke er ikke pent. Det ser så jålete ut. Så jeg mener de aller fleste er finest uten ansiktsmaling!

Må de endre på utseende med å male seg i ansiktet. Så gir det signaler om at noe er alvorlig feil. 

Det er noe alvorlig galt med en som syns det er feil at noe sånt som 1,5 millioner norske kvinner "maler seg i ansiktet"   Ja vi er gale hele gjengen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...