Gå til innhold

Kvinner som er vakre selv uten sminke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært enkelte kvinner på KG som har postet bilde av seg selv uten sminke. De har sett vanvittig bra ut!

Endret av potetstappe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Horten Market skrev:

Får ikke dere kvinner litt dårlig selvfølelse av å tenke på hvordan dere egentlig ser ut? Jeg er sikker på at dere ser smashy nok ut uten sminke, men når de fleste sminker seg til hverdags høynes standarden. Går det ikke utover selvbildet?

Jo litt. Når man ser tilbake på gamle familieportrett fra tidlig 190 tallet (ikke modellbilder), så ser man hvor natulig og fine alle kvinnene var.

Nå, når alle sminker seg, og menn har fått urealistiske krav til utseende, må man nesten sminke seg for å se "normal" ut. Ellers får man fort kommentarer so "oi er du trøtt eller? Oi er du syk?". Eller hører menn si "hun ser jo så kjedelig ut" - når det er slik ALLE nesten ser ut natulig.

 

old.jpg

Anonymkode: 50b90...e88

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes alt for mange kvinner bruker en masse sminke. Så jeg vil starte en tråd for å hylle alle de kvinnene som er vakre, selv uten sminke.

Håndballsstjernen Nora Mørk :hjerter:

image.jpg

Anonymkode: 00d67...f18

Hun har både eyeliner, maskara og brynsminke på seg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Horten Market skrev:

Når kvinner bruker sminke på trening og kamp, så vet vi at idretten ikke er seriøs. Det er ikke mulig å drive kondisjonskrevende idrett på toppnivå når hudporene er sparklet igjen.

Nei, fordi de presterer dårligere når hudporene er dekket?:rolleyes::fnise:

Takk for dagens latter.  :tongue:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo litt. Når man ser tilbake på gamle familieportrett fra tidlig 190 tallet (ikke modellbilder), så ser man hvor natulig og fine alle kvinnene var.

Nå, når alle sminker seg, og menn har fått urealistiske krav til utseende, må man nesten sminke seg for å se "normal" ut. Ellers får man fort kommentarer so "oi er du trøtt eller? Oi er du syk?". Eller hører menn si "hun ser jo så kjedelig ut" - når det er slik ALLE nesten ser ut natulig.

 

old.jpg

Anonymkode: 50b90...e88

Jeg syns de aller fleste av disse kvinnene så enten slitne eller syke ut.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo litt. Når man ser tilbake på gamle familieportrett fra tidlig 190 tallet (ikke modellbilder), så ser man hvor natulig og fine alle kvinnene var.

Nå, når alle sminker seg, og menn har fått urealistiske krav til utseende, må man nesten sminke seg for å se "normal" ut. Ellers får man fort kommentarer so "oi er du trøtt eller? Oi er du syk?". Eller hører menn si "hun ser jo så kjedelig ut" - når det er slik ALLE nesten ser ut natulig.

 

old.jpg

Anonymkode: 50b90...e88

At de ikke brukte sminke betyr ikke at de ikke stylet utseendet sitt... 

Anonymkode: 0d4a8...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DuVetHvem
2 hours ago, AnonymBruker said:

Fy søren jeg synes synd på henne etter den telefon hackingen altså. 

Anonymkode: e2ecd...7e8

Ikke noe å være lei seg for. Var et par bilder av henne naken forfra, et par av rumpa hennes bakfra, og for det mest var hun påkledd og i ymse undertøy. Ikke noe sex oralt, vaginalt eller analt. 3/10 - har sett bedre leaked pics.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig de fleste kvinner som er fine med sminke også er fine uten. Det handler jo om ansiktstrekk, og veldig mange i Norge er heldig med sine, sett ut i fra hva som blir ansett som skjønnhetsidealet her i vesten :) Eneste er at de fleste norske kvinner har forholdsvis lyse øyevipper og mange har lyse øyenbryn, noe som kan se litt pussig ut når øyne med maskara og markerte bryn er normalen. 

Anonymkode: 9df57...0e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, potetstappe skrev:

Vært enkelte kvinner på KG som har postet bilde av seg selv uten sminke. De har sett vanvittig bra ut!

Jeg har ikke noe problemer med å vise meg uten sminke. Men jeg ville aldri delt bilde av meg selv på kg. Jeg poster ikke bilder av meg selv på fb. engang. 

Anonymkode: 69147...869

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke noe problemer med å vise meg uten sminke. Men jeg ville aldri delt bilde av meg selv på kg. Jeg poster ikke bilder av meg selv på fb. engang. 

Anonymkode: 69147...869

Jeg har full forståelse for de som ikke ønsker å poste bilde av seg selv, jeg ville ikke gjort det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Calandria skrev:

Hun har jo maskara på...

I tillegg til øyenbrynsfarge, øyeskygge, kajal og lipliner mest sannsynlig. Overnappa øyenbryn. Syns det var et dårlig eksempel på vakre kvinner uten sminke, som det jo finnes haugevis av!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes egentlig de fleste kvinner som er fine med sminke også er fine uten. Det handler jo om ansiktstrekk, og veldig mange i Norge er heldig med sine, sett ut i fra hva som blir ansett som skjønnhetsidealet her i vesten :) Eneste er at de fleste norske kvinner har forholdsvis lyse øyevipper og mange har lyse øyenbryn, noe som kan se litt pussig ut når øyne med maskara og markerte bryn er normalen. 

Anonymkode: 9df57...0e3

Jeg tror egentlig at det er her det ligger. De aller fleste kvinner jeg ser i hverdagen er veldig naturlig sminket, altså litt farge på øyenbryn, mascara, naturlig øyenskygge og litt blush etc. Nå snakker jrg ikke om de som driver med bloggersminke, de fleste gjør jo ikke det. Men veldig mange norske kvinner har jo helt lyse vipper og bryn, så når man er vandt med at alle farger dette til vanlig, blir overgangen til ikke noe veldig mye større. Så de kvinnene som kler best å være uten sminke er nok de med mørke trekk, eller i det minste litt farge på hårene og naturlige markerte øyne.

Anonymkode: 2fbbc...fdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/v/866887/

Slik ser Nora ut uten sminke. Her har kun verken påtegnet bryn, eyeliner, mascara eller hudsminke.

Anonymkode: 13b0e...eb2

Ligger flere filmer av henne der, ingen der hun ikke har sminke.

Anonymkode: 1e354...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen er meningsløs. Nå til dags får man vandrende objekter som er sminke med litt kvinne på.

Anonymkode: a02af...e72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mystix said:

Jeg syns de aller fleste av disse kvinnene så enten slitne eller syke ut.  

Ja, men det er jo slik brorparten av oss faktisk ser ut uten sminke. 

Anonymkode: fd7a7...87d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne diskusjonen er meningsløs. Nå til dags får man vandrende objekter som er sminke med litt kvinne på.

Anonymkode: a02af...e72

Åja, hvor er det du bor hen?  Her jeg bor er det svært sjelden jeg ser oversminkede kvinner fouten en og annen fjortis da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sugemerke skrev:

De aller fleste så bedre ut uten sminke.

Jeg kan ikke være enig med deg der, Dessverre. 

Anonymkode: d1419...a5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinner egentlig naturlig vakrere enn menn? https://piximus.net/others/before-and-after-photos-show-women-with-and-without-makeup

Anonymkode: d1419...a5a

Her var det ikke mye naturlig skjønnhet, nei. En del av dem ser direkte sykelige ut. Mistenker at lyssetting og lignende er gjort for å fremstille dem styggest mulig, for å øke kontrasten mellom sminket og usminket. Det er ikke slik kvinner vanligvis ser ut uten sminke. Her oppe i Skandinavia, i alle fall.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JudasPriest

Det er noe av det positivte med å være brunette. Vi har naturlige mørke vipper og bryn. Så hvis vi ikke føler for å sminke oss, kan vi rense og smøre fjeset. Og fortsatt se fresh ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...