Gå til innhold

Feminister som hater menn (handler om akkurat de feministene, ikke feminister generelt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.11.2017 den 17.06, HarryDotter skrev:

Feminismen var sårt trengt den gangen kvinner ble sett på som annenrangs borgere, der menn styrte, tjente mest og hadde mest makt og tvang kvinner.

Det er de da aldri blitt. Kvinner har vært priviligerte og skånet gjennom hele historien.

Anonymkode: 1d2ff...ace

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.11.2017 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Før kvinner de facto tjener like mye som menn i snitt, har vi ikke likestilling.

Anonymkode: 43e8b...ef8

Du er en kommunist altså. En direkte ondskapsfull ideologi som er den som har tatt livet av helt suverent mest mennesker her i verden. Flere hundre millioner har dødd som følge av den mørke tankegangen du her forfekter.

Anonymkode: 1d2ff...ace

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er de da aldri blitt. Kvinner har vært priviligerte og skånet gjennom hele historien.

Anonymkode: 1d2ff...ace

Bare fordi kvinner har blitt beskyttet mot krig, betyr ikke at de har vært priviligerte og har sluppet billig unna.

Legg til respekt som annenrangs mennesker. Leketøy for menn når de måtte føle for det og behovet for sex meldte seg. Fikk ikke tjene egne penger. Måtta ha lov til allt fra mannen +++

Jeg kaller ikke det priviligert iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, HarryDotter skrev:

Bare fordi kvinner har blitt beskyttet mot krig, betyr ikke at de har vært priviligerte og har sluppet billig unna.

Legg til respekt som annenrangs mennesker. Leketøy for menn når de måtte føle for det og behovet for sex meldte seg. Fikk ikke tjene egne penger. Måtta ha lov til allt fra mannen +++

Jeg kaller ikke det priviligert iallefall

Takk! Virkelig, tusen tusen takk. Det virker som at folk(både kvinner og menn) helt har glemt. Og det er så dumt, for det er enda så mange som sliter i andre land. 

Anonymkode: 6e463...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HarryDotter skrev:

Bare fordi kvinner har blitt beskyttet mot krig, betyr ikke at de har vært priviligerte og har sluppet billig unna.

Legg til respekt som annenrangs mennesker. Leketøy for menn når de måtte føle for det og behovet for sex meldte seg. Fikk ikke tjene egne penger. Måtta ha lov til allt fra mannen +++

Jeg kaller ikke det priviligert iallefall

Nei de var også priviligert på alle andre måter. Ble ikke tvunget i arbeid, hadde ingen forsørgerplikt (eller noen andre plikter forøvrig) kunne ta opp lån, ol. i mannens navn men hun stod ikke annsvarlig når det gikk galt, mannen ble straffet for hennes lovbrudd, osv. Og jo da kvinner kunne tjene egne penger hvis de ville her viser du bare hvor historieløs du er. Men mens hennes penger var hennes egne så var penger han tjente også hennes. Oh hvis hun ikke ville arbeide kunne hun velge det og mannen hennes var forpliktet i loven å forsørge den late bortskjemte kjærringa.

Anonymkode: 1d2ff...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/14/2017 at 10:42 AM, AnonymBruker said:

Jeg tror ofte at på individnivå kan de ekstreme meningene ofte spores tilbake til personlige traumer eller hjernevask i ekstreme grupper. Det er klart at har du selv opplevd på kroppen grove krenkelser fra menn så kan du bli rimelig ekstrem i tankegangen. 

Det interessante er at ekstreme holdninger hos menn, trolling f.eks, så bunner det i hat og kvinnehat, men når ekstreme feminister og andre kvinner uttrykker det samme "hatet" så er det pga grunn av traumer og vonde opplevelser. I følge logikken din (som jeg er enig i) så skulle kvinnehatendene menn også være utsatt for krenkelser og vold, men stort sett så ser samfunnet dem bare som hatende fordi de er menn.

Anonymkode: d5ef3...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, RoH skrev:

Det kan det vel hende at du hadde hatt grunn til det om du bodde i en jordhule, alene, uten mat, klær varme, veier, sykehus, rettstat som ivaretar deg. Om du ser bort fra alt som er bygget rundt deg for at du skal ha det trygt og godt hadde din frykt vært helt rasjonell. 

En 30 dagers ferie i Libya vil sikkert kunne få deg til og føle deg mye tryggere i et av verdens tryggeste land.  

Det spiller ingen som helst rolle hva som er bygget rundt meg for at jeg skal ha det trygt så lenge jeg aldri har hatt det trygt. Det er mange kvinner som har det fryktelig utrygt også i Norge og det er ignorant av deg å late som om det er irrasjonelt å reagere på det med frykt. Hvor mange voldtekter tenker du man må oppleve før man har lov å bli redd? Hvor jevnlig må det skje? Og hvor tidlig? Holder det for eksempel å bli voldtatt av tre ulike menn før man fyller fem? Eller er det for dårlig? Litt irrasjonelt å bli skvetten av det, kanskje? Hva når legen man senere fortalte det til utnyttet situasjonen og tok seg til rette på samme måten? Det er kanskje en overreaksjon å bli litt skremt av det også? Du får fortelle meg hvor grensa går, så jeg vet om jeg har lov til å være redd eller ikke. 

Anonymkode: eb36d...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen som helst rolle hva som er bygget rundt meg for at jeg skal ha det trygt så lenge jeg aldri har hatt det trygt. Det er mange kvinner som har det fryktelig utrygt også i Norge og det er ignorant av deg å late som om det er irrasjonelt å reagere på det med frykt. Hvor mange voldtekter tenker du man må oppleve før man har lov å bli redd? Hvor jevnlig må det skje? Og hvor tidlig? Holder det for eksempel å bli voldtatt av tre ulike menn før man fyller fem? Eller er det for dårlig? Litt irrasjonelt å bli skvetten av det, kanskje? Hva når legen man senere fortalte det til utnyttet situasjonen og tok seg til rette på samme måten? Det er kanskje en overreaksjon å bli litt skremt av det også? Du får fortelle meg hvor grensa går, så jeg vet om jeg har lov til å være redd eller ikke. 

Anonymkode: eb36d...6d0

Høres temmelig urealistisk, men verden kan være ganske så syk og noen får mer av sin andel av dritt enn de fortjener. Med en bakgrunn som du beskriver vil nok den mentale skaden være så stor at angsten alltid vil være der. 

Jeg ser virkelig ikke hva slags tiltak en kan iverksette for at du i så tilfelle skulle føle deg trygg, det forandrer heller ikke det faktum at Norske kvinner er blant de best ivaretatte i verden og at dette drukner helt i støyen som for meg og de fleste menn nærmest fremstår som fullstendig irasjonell. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, RoH skrev:

Høres temmelig urealistisk, men verden kan være ganske så syk og noen får mer av sin andel av dritt enn de fortjener. Med en bakgrunn som du beskriver vil nok den mentale skaden være så stor at angsten alltid vil være der. 

Jeg ser virkelig ikke hva slags tiltak en kan iverksette for at du i så tilfelle skulle føle deg trygg, det forandrer heller ikke det faktum at Norske kvinner er blant de best ivaretatte i verden og at dette drukner helt i støyen som for meg og de fleste menn nærmest fremstår som fullstendig irasjonell. 

Det vet jeg. En holdningsendring blant menn. De virkelig råtne eggene vil alltid være der, men det hadde hjulpet om så mange andre menn ikke tilrettela rundt dem.

 

Anonymkode: eb36d...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg. En holdningsendring blant menn. De virkelig råtne eggene vil alltid være der, men det hadde hjulpet om så mange andre menn ikke tilrettela rundt dem.

 

Anonymkode: eb36d...6d0

Jeg kan bare på veiene av alle menn unnskylde at du har blitt utsatt for noe slikt. Av de menn jeg kjenner kan jeg nesten garantere at slik oppførsel aldri ville blitt tolerert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest C.Tramell

Jeg finner de ekstreme mannshatende feministene akkurat like tragiske og virkelighetsfjerne som mennene som hater kvinner og mener vi er født mindreverdige. Det er heldigvis ikke så mange av noen av dem. Ser dem stort sett bare på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/27/2017 at 4:35 PM, AnonymBruker said:

Nei de var også priviligert på alle andre måter. Ble ikke tvunget i arbeid, hadde ingen forsørgerplikt (eller noen andre plikter forøvrig) kunne ta opp lån, ol. i mannens navn men hun stod ikke annsvarlig når det gikk galt, mannen ble straffet for hennes lovbrudd, osv. Og jo da kvinner kunne tjene egne penger hvis de ville her viser du bare hvor historieløs du er. Men mens hennes penger var hennes egne så var penger han tjente også hennes. Oh hvis hun ikke ville arbeide kunne hun velge det og mannen hennes var forpliktet i loven å forsørge den late bortskjemte kjærringa.

Anonymkode: 1d2ff...ace

Jeg synes det alltid blir oversett hva som skjedde i kulissene under tiden hvor kvinner "fikk alt bygget for dem".
Hvem tok vare på barna, laget mat, vasket klær, tok seg av huset. Er det en ubetydelig "jobb" i samfunnet? Nå som kvinner kan gjøre alt på lik linje som menn har de oppgavene blitt borte? Nei, men nå tar begge kjønn den jobben på deling.

Hvis det ikke hadde vært en slags struktur i verden så hadde vi aldri kommet dit vi er nå, om unger hadde løpt ut i skogen og tatt vare på seg selv, ingen vasking, dårlig hygiene, dårlig kosthold, ingen omsorg.

Menn trenger kvinner og kvinner trenger menn, sånn er det bare, om enn bare for å lage barn. Uansett så har man muligheten i dag til å velge hvordan man ønsker å leve livet istedet for å gjøre det andre forventer.

Menn som blir fornærma på vegne av menn før dem er like patetiske som de som mener at alle hvite mennesker skal betale for det de få som hadde slaver gjorde.

Anonymkode: 31b5f...938

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.11.2017 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Nei de var også priviligert på alle andre måter. Ble ikke tvunget i arbeid, hadde ingen forsørgerplikt (eller noen andre plikter forøvrig) kunne ta opp lån, ol. i mannens navn men hun stod ikke annsvarlig når det gikk galt, mannen ble straffet for hennes lovbrudd, osv. Og jo da kvinner kunne tjene egne penger hvis de ville her viser du bare hvor historieløs du er. Men mens hennes penger var hennes egne så var penger han tjente også hennes. Oh hvis hun ikke ville arbeide kunne hun velge det og mannen hennes var forpliktet i loven å forsørge den late bortskjemte kjærringa.

Anonymkode: 1d2ff...ace

dette viser mer hvor historieløs DU er.

Anonymkode: 92e73...ab5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...