Gå til innhold

sladd


Fredd99

Anbefalte innlegg

Hei. skulle fylle bensin idag og kjørte inn på stasjonen. Det som skjedde var at jeg brukte håndbrekket for å svinge rundt til pumpen. området var kameraovervåket. Det var ingen stor eller liten sladd men er redd for at jeg skal bli tatt for dette. Var den eneste gangen jeg gjorde dette og kjøre rolig fra stedet etterpå. Er sjansen stor for at politiet ser opptaket og tar fra meg førerkortet?

  • 0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De Hemmelige Sladdtjenestene har nok allerede omringet arbeidsplassen din. De venter bare på størst mulig skremmende effekt.

tenor.gif

Anonymkode: 077e2...822

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De Hemmelige Sladdtjenestene har nok allerede omringet arbeidsplassen din. De venter bare på størst mulig skremmende effekt.

tenor.gif

Anonymkode: 077e2...822

haha what? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredd99 skrev:

Hei. skulle fylle bensin idag og kjørte inn på stasjonen. Det som skjedde var at jeg brukte håndbrekket for å svinge rundt til pumpen. området var kameraovervåket. Det var ingen stor eller liten sladd men er redd for at jeg skal bli tatt for dette. Var den eneste gangen jeg gjorde dette og kjøre rolig fra stedet etterpå. Er sjansen stor for at politiet ser opptaket og tar fra meg førerkortet?

  • 0

Får da inderlig håpe politiet får se hva du har gjort, for slike som deg er en fare for omgivelsene! Kan nok sies det var 1% flaks, og resten grov uforstand i det du gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tdm900 skrev:

Får da inderlig håpe politiet får se hva du har gjort, for slike som deg er en fare for omgivelsene! Kan nok sies det var 1% flaks, og resten grov uforstand i det du gjorde.

vet det der. Var ikke meninga å typisk sladde men det bare ble sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har ikke tid til å gjøre jobben sin; de forfølger ikke tyver som er kjent, de gjør ingenting med folk som kjører med tåkelys og kjørelys på - og de vil ganske sikkert ikke ta noen idioter som sladder alene rundt en bensinstasjon.

Anonymkode: 077e2...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.11.2017 den 7.56, tdm900 skrev:

Får da inderlig håpe politiet får se hva du har gjort, for slike som deg er en fare for omgivelsene! Kan nok sies det var 1% flaks, og resten grov uforstand i det du gjorde.

Som om ikke du har gjort noe dumt i trafikken selv. Regner med ts så at det ikke var folk der før han sladdet. Hadde vært verre om han gjorde det ute i veien hvor det kan komme møtende biler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, GT-R skrev:

Som om ikke du har gjort noe dumt i trafikken selv. Regner med ts så at det ikke var folk der før han sladdet. Hadde vært verre om han gjorde det ute i veien hvor det kan komme møtende biler 

Ikke noe slik som TS beskriver, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2017 den 23.56, Fredd99 skrev:

Hei. skulle fylle bensin idag og kjørte inn på stasjonen. Det som skjedde var at jeg brukte håndbrekket for å svinge rundt til pumpen. området var kameraovervåket. Det var ingen stor eller liten sladd men er redd for at jeg skal bli tatt for dette. Var den eneste gangen jeg gjorde dette og kjøre rolig fra stedet etterpå. Er sjansen stor for at politiet ser opptaket og tar fra meg førerkortet?

  • 0

Du burde blitt arrestert for feil og flau utførelse av en gammel og tradisjonsrik manøver.

Sladd skal og må utføres med bakhjulstrekker bil utstyrt med bensinmotor. Turtall over 5000 omdreininger. Dieselmotor får KOLS før de kommer så høyt.

Turbodiesel og forhjulstrekkbiler er ikke egnet overhode og bør kun brukes til transport....i nødstilfeller.

Håndbrekksladd er ingen sladd. Sladd utføres med spinnende hjul. Skli med blokkerte bakhjul er bare pinlig. Dagens ungdom ass...har ikke faren din lært deg noe?!?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet følger ikke opp de som snakker i mobiltlf i bilen, og ser i hvert fall ikke på kameraovervåkning for å ta en som sladdet. Bensinstasjonen sender ikke videoen over heller! Ikke gjør det igjen;) 

Anonymkode: 85b50...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 18.54, Commander skrev:

Du burde blitt arrestert for feil og flau utførelse av en gammel og tradisjonsrik manøver.

Sladd skal og må utføres med bakhjulstrekker bil utstyrt med bensinmotor. Turtall over 5000 omdreininger. Dieselmotor får KOLS før de kommer så høyt.

Turbodiesel og forhjulstrekkbiler er ikke egnet overhode og bør kun brukes til transport....i nødstilfeller.

Håndbrekksladd er ingen sladd. Sladd utføres med spinnende hjul. Skli med blokkerte bakhjul er bare pinlig. Dagens ungdom ass...har ikke faren din lært deg noe?!?

Enig!

En riktig utført sladd er kunst og en del av kulturarven, og kan bare utføres med ordentlige biler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Tba skrev:

Enig!

En riktig utført sladd er kunst og en del av kulturarven, og kan bare utføres med ordentlige biler.

Her er link til en Lokalavis på Sunnmøre hvor politiet oppfordrer befolkningen til filme slikt og melde fra - det er ikke kødd en gang! Det bruker de ressurser på! 

Anonymkode: 7bd54...1d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er link til en Lokalavis på Sunnmøre hvor politiet oppfordrer befolkningen til filme slikt og melde fra - det er ikke kødd en gang! Det bruker de ressurser på! 

Anonymkode: 7bd54...1d9

Jeg hørte om en far som hadde vist sin datteren hva sladd er på en tom parkersplass. Uheldigvis var en politipatrulje som kjørte forbi så han mistet førerkortet på stedet.

Det er ikke rart at folk sliter med å kjøre på glatt føre når det er et så hysterisk nevrotisk forhold til bilkjøring at det blir kriminelt å øve seg under trygge forhold på en tom parkeringsplass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kompis er instruktør på et uttrykningskurs og sier følgende.

Forrige generasjon tenåringer kjørte Ascona B, Volvo 142, BMW E21, Rekord , Datsun 180B, Fiat 2000 ol. Felles var bakhjulsdrift, manuell girkasse og bensinmotor.

Idag lærer ungene å kjøre med VW Golf , auris, A3 , Skoda om.

Automat, diesel, antiskrens og Fremhjulstrekk. De har ikke erfaring med å ligge sidelengs og er mindre flinke til å håndtere kjøretøy under krevende forhold.

Sladding er ikke lenger pensum...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok helt riktig. Jeg bodde på Filefjell med vinterjobb for mange herrens år siden, og sjefen min måtte vise meg i min 70-talls 240 hvordan man kommer opp en bratt, isete bakke når dekka ikke har nok feste - sidelengs, med mye fart.

 

Anonymkode: 077e2...822

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 18.54, Commander skrev:

Du burde blitt arrestert for feil og flau utførelse av en gammel og tradisjonsrik manøver.

Sladd skal og må utføres med bakhjulstrekker bil utstyrt med bensinmotor. Turtall over 5000 omdreininger. Dieselmotor får KOLS før de kommer så høyt.

Turbodiesel og forhjulstrekkbiler er ikke egnet overhode og bør kun brukes til transport....i nødstilfeller.

Håndbrekksladd er ingen sladd. Sladd utføres med spinnende hjul. Skli med blokkerte bakhjul er bare pinlig. Dagens ungdom ass...har ikke faren din lært deg noe?!?

Haha har jeg hatt en bakhjulsdrift..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...