Gå til innhold

Nora Mørk


elisaday

Anbefalte innlegg

Var det noen som brydde seg før hun annonserte dette i landets største aviser? Hadde noen brydd seg før hun annonserte dette i landets største aviser? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra
Akkurat nå, elisaday skrev:

Var det noen som brydde seg før hun annonserte dette i landets største aviser? Hadde noen brydd seg før hun annonserte dette i landets største aviser? 

Godt at hun orker, det kan hjelpe andre som sliter med dette svineriet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, chisandra skrev:

Godt at hun orker, det kan hjelpe andre som sliter med dette svineriet. 

Forstår ikke behovet disse kjendisjentene har for å ta nakenbilder av seg selv som de velger å dele med folk de tydeligvis ikke kan stole på. Det er da virkelig ikke en nyhet at nakenbilder du har tatt av degselv kan bli delt med hvermannsen. Hvor er fornuften? Hva er dealen med å dele på nakenbilder av seg selv? 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
1 minutt siden, elisaday skrev:

Forstår ikke behovet disse kjendisjentene har for å ta nakenbilder av seg selv som de velger å dele med folk de tydeligvis ikke kan stole på. Det er da virkelig ikke en nyhet at nakenbilder du har tatt av degselv kan bli delt med hvermannsen. Hvor er fornuften? Hva er dealen med å dele på nakenbilder av seg selv? 

Telefonen hennes ble hacket. Det er svina som har delt, ikke hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, elisaday skrev:

Forstår ikke behovet disse kjendisjentene har for å ta nakenbilder av seg selv som de velger å dele med folk de tydeligvis ikke kan stole på. Det er da virkelig ikke en nyhet at nakenbilder du har tatt av degselv kan bli delt med hvermannsen. Hvor er fornuften? Hva er dealen med å dele på nakenbilder av seg selv? 

Telefonen hennes ble hacket.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elisaday skrev:

Forstår fremdeles ikke behovet for å dele en naken kropp. 

Samme hva årsaken er til at noen velger å ta nakenbilder av seg selv vel? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, heihererjeg skrev:

Samme hva årsaken er til at noen velger å ta nakenbilder av seg selv vel? 

Har aldri tatt nakenbilder av meg selv og aldri sendt lignende til noen så kanskje jeg er den unormale her. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er unormal som aldri har tatt eller sendt nakenbilder av megselv så er ikke det noe jeg skammer meg over akkurat. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, elisaday skrev:

Har aldri tatt nakenbilder av meg selv og aldri sendt lignende til noen så kanskje jeg er den unormale her. 

Hun har ikke sendt dem ( eller om hun har det så er ikke det problemet). Hun ble hacket.

uansett ikke greit å legge skylden på henne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ta nakenbilder av seg selv når man er en kjent person er IKKE det samme som å bli fraranet verdisaker. Selv om det er en fæl sak å bli hacket, noe det selvfølgelig er, så er der ikke det samme som å bli ranet for arvesølvet. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens samfunn bør man dessverre ikke ha nakenbilder på mobil/pc! Spesielt ikke når man er kjendis. Dette skjer jo gang på gang. Det er en syk verden.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Moongirl skrev:

I dagens samfunn bør man dessverre ikke ha nakenbilder på mobil/pc! Spesielt ikke når man er kjendis. Dette skjer jo gang på gang. Det er en syk verden.

Dette. "normale" mennesker vet bedre nå til dags enn å lagre nakenbilder av seg selv på telefonen. Hvor er nettvettet? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elisaday skrev:

Det å ta nakenbilder av seg selv når man er en kjent person er IKKE det samme som å bli fraranet verdisaker. Selv om det er en fæl sak å bli hacket, noe det selvfølgelig er, så er der ikke det samme som å bli ranet for arvesølvet. 

 

Nei det er mye værre! Jeg hadde ti tusen ganger heller mistet en materiell sak enn å bli misbrukt på nett!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elisaday skrev:

Det å ta nakenbilder av seg selv når man er en kjent person er IKKE det samme som å bli fraranet verdisaker. Selv om det er en fæl sak å bli hacket, noe det selvfølgelig er, så er der ikke det samme som å bli ranet for arvesølvet. 

 

Jo. Det er det samme. Hvorfor skulle det være annerledes? Noen har stjålet noe fra deg som ikke tilhørte dem.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LadyBlaBla skrev:

Jo. Det er det samme. Hvorfor skulle det være annerledes? Noen har stjålet noe fra deg som ikke tilhørte dem.

Ja ok. Det er akkurat det samme. My bad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...