Gå til innhold

Virkelig SKUMLE skrekkfilmer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at en del har nevnt The conjuring filmene, men de synes jeg ikke var skummelt i det hele tatt. Jeg synes faktisk at de var ganske kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
42 minutter siden, canacas skrev:

Akkurat det husker jeg ikke. Men de gjør så sykt mye jævlig i den filmen. Den er australsk tror jeg. Jeg fikk ikke sove etterpå. Begynte å grine av den. Det er en eller to til australske som er helt jævlige. 

Hostel er også grusom. 

Så for meg at den filmen var egentlig ganske kjedelig, hadde jeg vist bedre hadde jeg ikke sett den. Og den dukket plutselig opp i minnet igjen når jeg lå ute i telt. Lå slik hele natta :overrasket:

43 minutter siden, Axl Rose skrev:

Ja det er den.

Grusomt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
8 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Så for meg at den filmen var egentlig ganske kjedelig, hadde jeg vist bedre hadde jeg ikke sett den. Og den dukket plutselig opp i minnet igjen når jeg lå ute i telt. Lå slik hele natta :overrasket:

Grusomt... 

Jeg liker skumle og grusomme filmer, men ikke når barn blir drept som den scenen eller voldtatt som i a serbian film. Det er også en grusom film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2017 den 21.49, canacas skrev:

Å herregud. Eden lake. Fy faan for en jævlig film. Jeg ble helt lamslått av den. 

Jeg også, de ungene var ren ondskap.  Og den overbeviste, jeg TRODDE nesten ungene var slik i virkeligheten.  Får vondt i magen når jeg tenker på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Axl Rose skrev:

Jeg liker skumle og grusomme filmer, men ikke når barn blir drept som den scenen eller voldtatt som i a serbian film. Det er også en grusom film.

A serbian film får alle de andre filmene som er listet opp her til å framstå som barnetv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.11.2017 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Haha hvorfor vil du ikke si Det? Ble jo liksom ikke litt nysgjerrig nå da! Sleng det inn i en spoiler boks da😄

Anonymkode: 24211...767

Okeii.. et hint da.. 

Spoiler

Det har med søvn å gjøre.. (og dette kommer garantert opp i oppfølgeren til filmen.) 

 

Anonymkode: c58a7...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mystix skrev:

A serbian film får alle de andre filmene som er listet opp her til å framstå som barnetv!

Den er veldig ekkel og creepy, men ikke spesielt skummel! I Denne tråden skulle jo handle om skumle skrekkfilmer.

Anonymkode: c5251...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...