Gå til innhold

Livredd One Night Stand - Nervøs for å begå overgrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde ONS i helga med en kjekk kar. Men fyren var så nervøs for å gjøre ting han ikke hadde lov til at han avbrøt hele tiden og forsikret seg om "alt var ok". Hele tiden skulle han ha bekreftelse på at jeg samtykket, midt under knullinga.. I tillegg spurte han om lov om å ta meg på puppene og på rumpa mens vi hadde samleie.

WTF? Nå er det faktisk slik at når jeg har samtykkende sex, så forventer jeg faktisk at de også berører meg både på pupper og rumpe, det er liksom en del av akten... Det er også en gedigen turnoff når han stopper opp og spør om det ok hvert 30. sekund! (Mulig det ikke var så ofte, men det føltes i allefall slik).

Etterpå hadde vi en lengre prat om hva som skjedde, og da kom det frem at han var livredd for å gå over streken, og dermed bli en overgriper. Så bablet han i vei om at han hadde sett en video om å servere noen en kopp te og at man ikke trengte å drikke opp hele koppen :klo: Jeg skjønte ikke bæra....han hørtes helt forvirret ut.

Jeg prøvde å prate han til fornuft, og sa når man først har samtykket til sex, så betyr det selvsagt at man får lov til å utforske kroppen min på en normal måte, inkl. både pupper og rumper, og man trenger ikke å spørre om lov hele tiden. Prøvde å si at hvis det var noe jeg ikke ville, så ville jeg har sagt klart og tydelig i fra underveis. Men det var vanskelig å overbevise han, og han sa bl.a. "ikke alle tenker som deg" og at noen "tenker nei, men sier ingenting".

Er det faen meg gått så langt med denne #metoo-greia at gutta skal ha en bekreftelse hver minutt mens man har sex? Håper virkelig ikke denne fyren er representativ for andre gutter.

 

Anonymkode: 41025...927

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange mannfolk som har misforstått #metoo noe grovt. 

Enten med vilje for å prøve å rakke ned på bevegelsen, eller så har de faktisk helt misforstått fordi de ikke har satt seg godt nok inn i det.

#metoo handler ikke om one night stands eller slikt, men i første omgang menn som bruker maktposisjon for å få seg noe.

Mange menn har blitt fornærmet over dette av en eller annen grunn og går rundt og snakker negativt om kampanjen. Så ikke rart det er mange som ikke vet hva de skal tro.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har det vært en del falske anmeldelser for voldtekt de siste årene, og det har vært veldig fokus på saker hvor mennene er gått fri pågrunn av forskjellige grunner.
Derfor er noen menn gått litt overboard, og spør heller om samtykke for mange ganger :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du faktisk er en kvinne, og har hatt sex med en mann, går jeg utifra at det er første gang?

Ettersom du tar dette for hvordan "menn tenker"?

Anonymkode: b1dbb...2aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, Overrasket said:

Det er sånne menn som norske kvinner har sagt de vil ha.

Jeg har ikke sagt det. Jeg ha siden jeg var 15 vært helt innforstått med at noen ganger er sex kjipt, og noen ganger føler man seg bittelitt voldtatt etter en ONS, og det er vanlig. Jeg skriker ikke voldtekt før det er voldtekt, og syns det hele har gått for langt nå.

Anonymkode: 4a7d6...ca8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Overrasket skrev:

Det er sånne menn som norske kvinner har sagt de vil ha.

Du har snakket med alle norske kvinner? Funny, jeg er helnorsk og aldri blitt spurt om dette, og ville heller ikke gitt et slikt svar.

Hvis du skal fake statistikker, så må du jobbe litt hardere.

Anonymkode: b1dbb...2aa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Du har snakket med alle norske kvinner? Funny, jeg er helnorsk og aldri blitt spurt om dette, og ville heller ikke gitt et slikt svar.

Hvis du skal fake statistikker, så må du jobbe litt hardere.

Anonymkode: b1dbb...2aa

Bare fordi du er én kvinne betyr ikke det at du har/er en fasit vet du. Norske kvinner vil helst menn som ikke vet hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble invitert hjem på nach til ei for ca 1 år siden.
ho tok iniativet til alt. inviterte meg på soverommet, kledde seg naken på egenhånd, satte seg på ansiktet mitt og ville ha sex osv.
jeg overnattet og vi hadde sex neste morgen.

4 timer etter jeg forlot neste morgen fikk jeg flere meldinger at jeg hadde voldtatt henne.
at jeg måtte stå til ansvar for det jeg hadde gjort osv.
skal også sies at dama hadde type og jeg fikk flere trusler fra han også.

jeg forstår frykten hans VELDIG godt.
blir du beskyldt for voldtekt så er du skyldig UANSETT om du har gjort noe galt eller ikke.

det er faktisk så ekstremt at man burde spille inn hele samleiet på video eller mikrofon.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
10 minutter siden, Overrasket skrev:

Det er sånne menn som norske kvinner har sagt de vil ha.

Sant.

Prøvde å overbevise ei på et annet underforum her at dette som er beskrevet i HI i major turn-off, vedkommende ville ikke høre og mente at slik gutten i HI oppførte seg er slik alle burde oppføre seg. Uavhengig om det er ONS eller om det er med kona si.

Så lenge det ikke blir sagt "nei" eller på annen måte uttrykt at "dette vil jeg ikke", så er det ikke voldtekt. Å angre er heller ikke voldtekt, og det er veldig synd på de mennene som blir utsatt for en anmeldelse fordi dama i etterkant har funnet ut at hun angrer på ligget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sheherasade skrev:

Veldig bra video. Men å bli så livredd blir rett og slett bare dumt. Herregud.

 

 

Faktisk er det ikke så innmari dumt. Denne mannen pådro seg psykisk lidelse og han mistet jobben sin etter en falsk voldtektsanmeldelse, og han er bare en av mange som har blitt utsatt for dette av en angrende kvinne ;

https://www.aftenposten.no/norge/i/Op71q/Hun-loy-om-voldtekt-Han-mistet-jobben#.Tzz5nlzj5_Y

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ONS i helga med en kjekk kar. Men fyren var så nervøs for å gjøre ting han ikke hadde lov til at han avbrøt hele tiden og forsikret seg om "alt var ok". Hele tiden skulle han ha bekreftelse på at jeg samtykket, midt under knullinga.. I tillegg spurte han om lov om å ta meg på puppene og på rumpa mens vi hadde samleie.

WTF? Nå er det faktisk slik at når jeg har samtykkende sex, så forventer jeg faktisk at de også berører meg både på pupper og rumpe, det er liksom en del av akten... Det er også en gedigen turnoff når han stopper opp og spør om det ok hvert 30. sekund! (Mulig det ikke var så ofte, men det føltes i allefall slik).

Etterpå hadde vi en lengre prat om hva som skjedde, og da kom det frem at han var livredd for å gå over streken, og dermed bli en overgriper. Så bablet han i vei om at han hadde sett en video om å servere noen en kopp te og at man ikke trengte å drikke opp hele koppen :klo: Jeg skjønte ikke bæra....han hørtes helt forvirret ut.

Jeg prøvde å prate han til fornuft, og sa når man først har samtykket til sex, så betyr det selvsagt at man får lov til å utforske kroppen min på en normal måte, inkl. både pupper og rumper, og man trenger ikke å spørre om lov hele tiden. Prøvde å si at hvis det var noe jeg ikke ville, så ville jeg har sagt klart og tydelig i fra underveis. Men det var vanskelig å overbevise han, og han sa bl.a. "ikke alle tenker som deg" og at noen "tenker nei, men sier ingenting".

Er det faen meg gått så langt med denne #metoo-greia at gutta skal ha en bekreftelse hver minutt mens man har sex? Håper virkelig ikke denne fyren er representativ for andre gutter.

 

Anonymkode: 41025...927

det har ikke noe særlig med #metoo å gjøre. det har med at mange kvinner driver med falske anklagelser for tiden og at det er veldig lav terskel for å skrike voldtekt etter man har angret, blitt rejected. de får også lav straff. men slik er det i samfunnet når kvinner hyler og skriker for alt mulig, de får viljen tilslutt og det er nå store skevheter i samfunnet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/kvinne-doemt-til-fengsel-for-falske-voldtektsanmeldelser/a/23989952/

https://www.dagbladet.no/nyheter/16-aring-siktet-for-falsk-voldtektsanmeldelse/67637438

http://www.ht.no/ntb/innenriks/2017/05/04/Kvinne-dømt-til-fengsel-for-falske-voldtektsanmeldelser-14682155.ece

https://www.p4.no/nyheter/kvinne-domt-for-falske-voldtektsanmeldelser/artikkel/698218/

Anonymkode: d5286...6b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper ikke helt denne historien av ulike grunner, men på generell basis ser jeg ikke helt hvorfor folk som er vettskremt for enten å bli voldtatt eller ubevisst begå voldtekt overhodet vil delta i tilfeldig sex. Det er greit nok at ONS er blitt utbredt, men noen norm eller plikt er det ikke. Og jeg har lite sympati med mennesker som har sex med mennesker de ikke kjenner, for så å på ubehagelig vis innse - ai! jeg kjenner ikke dette mennesket og de har visst ingen samvittighet overfor meg. 

Det er mange av oss som velger å bli godt kjent med våre sexpartnere, så hvis du er et av menneskene som har nerver rundt sex som grenser til psykisk lidelse: kanskje sex med fremmede ikke er noe for deg. Velkommen.

(Og er du bekymret for å bli stilt bak lås og slå av en kvinne som angrer på sex med deg, så kan du puste lettet ut. Bevisbyrden ligger på anklager, og er det ikke bevis på voldtekt, så er det ingen dom. Hvilket er resultatet av de aller fleste anmeldelser uansett. Du trenger altså ikke videoopptak av frivillig sex, hun trenger videoopptak av voldtekt. Og ettersom selv reellt voldtatte kvinner sjelden har mulighet til å rigge i stand utstyret før de selv blir mishandlet, så kan vi si at denne angsten hos menn i stor grad er et produkt av RoK og diverse nettsamfunn, mer enn det er en realitet. Det er ikke uten grunn at de fleste reelle referanser menn har for voldtektsdømte, er vandrehistorier fra USA).

Jeg er ofte på guttas side, her er jeg ikke det, sorry - dette er syting. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt det. Jeg ha siden jeg var 15 vært helt innforstått med at noen ganger er sex kjipt, og noen ganger føler man seg bittelitt voldtatt etter en ONS, og det er vanlig. Jeg skriker ikke voldtekt før det er voldtekt, og syns det hele har gått for langt nå.

Anonymkode: 4a7d6...ca8

Jah, å bli bittelitt voldtatt er greit. Hvem bestemmer hva som er «bittelitt» voldtekt og hva som er ren voldtekt? Herregud. 😂 Ja, sex kan være kjipt, men om du føler et snev av å ha blitt voldtatt så er det åpenbart ikke greit!

Anonymkode: 3d8c7...35d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Overrasket skrev:

Bare fordi du er én kvinne betyr ikke det at du har/er en fasit vet du. Norske kvinner vil helst menn som ikke vet hva de vil.

Bare fordi NOEN vil ha sånne menn, betyr ikke det at alle kvinner vil det. 
Jeg hadde ikke taklet en sånn fyr, og hadde vel dratt derfra istedenfor å fullføre samleie. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutes ago, Marie90 said:

Bevisbyrden ligger på anklager, og er det ikke bevis på voldtekt, så er det ingen dom.

med mindre du kan faktisk motbevise anklagene og blir frifunnet i rettsalen, så blir du alltid dømt skyldig utenfor rettsalen.
en kvinnes beskyldning vil alltid veie tyngre enn en mann som nekter skyld.
akkurat som artikkelen @WubWub linket til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herremann skrev:

med mindre du kan faktisk motbevise anklagene og blir frifunnet i rettsalen, så blir du alltid dømt skyldig utenfor rettsalen.
en kvinnes beskyldning vil alltid veie tyngre enn en mann som nekter skyld.
akkurat som artikkelen @WubWub linket til.

Nei, det er anklager som må bevise at du er skyldig. Dette er et normalt rettsprinsipp.

Selvsagt er det mange ulemper ved å overhodet blir siktet (som artikkelen illustrerer), men bevisbyrden ligger på anklager. Det lå den også der, hvilket er hvorfor han ikke ble dømt i retten.

Offentlig gapestokk er en annen diskusjon, der både menn og kvinner er offer privat for anklager. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Jah, å bli bittelitt voldtatt er greit. Hvem bestemmer hva som er «bittelitt» voldtekt og hva som er ren voldtekt? Herregud. 😂 Ja, sex kan være kjipt, men om du føler et snev av å ha blitt voldtatt så er det åpenbart ikke greit!

Anonymkode: 3d8c7...35d

Sier ikke at det er greit å føle seg misbrukt , jeg sier at det ikke er voldtekt selv om man kan føle seg litt voldtatt når man trasker hjem og angrer som en hund fordi fyren hverken var digg, sjarmerende, hyggelig, forsiktig eller god i senga.

Finnes plenty av de som forvirrer anger med voldtekt. Jeg leste om ei som sa at om man angrer etterpå så er det voldtekt fordi man har sluttet å samtykke. Det er ikke bare hun som mener det.

Anonymkode: 4a7d6...ca8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Marie90 said:

Nei, det er anklager som må bevise at du er skyldig. Dette er et normalt rettsprinsipp.

Selvsagt er det mange ulemper ved å overhodet blir siktet (som artikkelen illustrerer), men bevisbyrden ligger på anklager. Det lå den også der, hvilket er hvorfor han ikke ble dømt i retten.

Offentlig gapestokk er en annen diskusjon, der både menn og kvinner er offer privat for anklager. 

jeg vet at det er anklager som har bevisbyrden.
han ble ikke funnet skyldig, men han ble heller ikke frifunnet, dvs så for samfunnet er han skyldig.
han mistet jobben sin og fikk generelt livet ødelagt.

derfor er det så viktig for menn å kunne bevise en kvinnes samtykke.
uten det er du skyldig uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...