Gå til innhold

Hva slags vinterjakke skal dere ha i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min Rønish er det ikke pelskrage på, syns det er like fint egentlig. Og nå er jeg glad den ikke har det siden det er så mye juks :) 

Anonymkode: 81a48...e1f

Så bra. Jeg har også en parkas uten den pelsen. 

Jeg synes selv jakkene ser så mye mer estetisk pene ut uten pels. Det blir renere linjer rett og slett. 

Anonymkode: 7b542...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

https://www.fjallraven.no/greenland-women-winter-jacket skal jeg ha i år og flere år fremover.

Et supplement til skalljakken(som jeg ikke får bållukta ut av), dunjakken (som som regel er for varm) og kåpen (som er kåpe :P ).

Den ønsker jeg meg også, og blir nok min neste vinterjakke. Jeg har ingen hastverk og kjøper den når den er på salg. Jeg bor ikke så langt unna Lillehammer, og der har de en veldig bra butikk som heter Revehiet og har kjempeutvalg i Fjällräven.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

https://www.fjallraven.no/greenland-women-winter-jacket skal jeg ha i år og flere år fremover.

Et supplement til skalljakken(som jeg ikke får bållukta ut av), dunjakken (som som regel er for varm) og kåpen (som er kåpe :P ).

Den jakka ønsker jeg meg også. Pen og praktisk :) 

Haha kjenner til dett med bållukt. Så mine skalljakker forblir til fritidsbruk gitt. Har også en pen, og for varm dunjakke, og et par pene ullkåper. Men trenger en hverdagsjakke som i linken. 

Anonymkode: 7b542...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den jakka ønsker jeg meg også. Pen og praktisk :) 

Haha kjenner til dett med bållukt. Så mine skalljakker forblir til fritidsbruk gitt. Har også en pen, og for varm dunjakke, og et par pene ullkåper. Men trenger en hverdagsjakke som i linken. 

Anonymkode: 7b542...724

Jeg begynner ofte med skalljakker som "finjakker" i noen måneder før jeg MÅ bruke de til det de er skapt for :P og da forblir de friluftsjakker :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en CG-jakke og den har jeg hatt i noen år, så noen ny jakke blir det ikke på meg :)

Anonymkode: a3db8...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woolrich Luxury Arctic Parka har jeg. Andre året med den nå og veldig fornøyd. Nesten litt for varm noen ganger:ler:

Anonymkode: 9a516...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, -Fiona- skrev:

https://carma.no/produkt/Fleischer-couture-down-coat-phantom-sort?gclid=EAIaIQobChMIwZOc5ozD1wIVTUkZCh2g4QLCEAQYAyABEgI9RPD_BwE

 

Kjøpt meg denne, Fleischer Couture 😍

Pelsen er av alpakkafiber og er slik jeg har forstått det dyrevennlig❤️

Ja jeg har hørt at det er pels av alpakka og at det skal være humant produkt. Jeg har ikke klart å finne ut helt hvordan pelsen er laget, men det er nok bedre enn coyote tatt med revesaks :) 

Anonymkode: 7b542...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har hørt at det er pels av alpakka og at det skal være humant produkt. Jeg har ikke klart å finne ut helt hvordan pelsen er laget, men det er nok bedre enn coyote tatt med revesaks :) 

Anonymkode: 7b542...724

Pelsen er såkalt økologisk alpakkafiber, og er fra selvdøde alpakkaer ☺️ Dermed ingen som har lidd for den pelsen.

Eneste jeg stusser på er at det er dun, er litt usikker på hvor dyrevennlig akkurat der er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, -Fiona- skrev:

Pelsen er såkalt økologisk alpakkafiber, og er fra selvdøde alpakkaer ☺️ Dermed ingen som har lidd for den pelsen.

Eneste jeg stusser på er at det er dun, er litt usikker på hvor dyrevennlig akkurat der er?

Siden de gjør såpass for at pelsen skal være human, så bør de også klare å ha sporbar dun. Jeg håper i så fall det :) 

Anonymkode: 7b542...724

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Parkasen jeg har hatt siden jeg var 13 :fnise: er nå 29... 

Kjøpte også en lang ullkåpe fra massimo dutti på loppis i høst, den blir bra til kjoler/skjørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...